پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

چرا یوونتوس بنتدنر را جذب کرد ؟

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
بدون پاسخ

#1
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

چــرا یــوونــتــوس بــنــتــدنــر را جــذب کــرد ؟

[img width=480 height=189]http://cdn.whoscored.com/img/blog/2012%2f9%2fBendtner-Top%28A%29.jpg[/img]

هیچ بازیکن لیگ برتری به اندازه بنتنر در نبرد های هوایی بازنده نبوده است (107 بار) ، ولی او در شروع مجدد ها شانس خود را امتحان کرده است و در مقام سوم قرار دارد (7 بار).

'چه از روی مستی و یا چه از روی یک شیرین کاری تبلیغاتی ، او شرت ورزشی خود را پایین کشید. او اخلاق بدی دارد و فکر می کند که بزرگترین مهاجم زنده ی دنیا است.' این انتقادات - به علاوه ی بسیار دیگری که اینجا تکرار نشده اند - از زمانی که مهاجم سابق آرسنال به غول های تورینی پیوسته است ، به نیکلاس بنتنر و یوونتوس وارده شده است.ماه های پر آب و تابی که مژده ی آمدن قطعی ' بازیکن تاپ ' معروف به یوونتوس را می دادند ، موجب شد تا هواداران یوونتوس به این باور برسند که یک مهاجم از بین چند گزینه ی با ارزش به منظور تبدیل قهرمان فصل گذشته ی سری آ به مدعی جدی در بازگشتشان به سطح اول فوتبال اروپا ، از راه برسد. با این حال هنگامی که گرد و غبار از بین رفت ، تنها مرد 24 ساله ی دانمارکی بود که آمد ، با هیچ چیزی در دنیا نمی توان هوادارن یوونتوس را متقاعد کرد که وعده های مدیریتی باشگاه محبوبشان به تحقق رسیده است.به اعتقاد آن ها ، هیچ کس در باشگاه تلاش به انجام این کار نکرد ، مدیر ورزشی یوونتوس ، جوزپه ماروتا ، با ارزیابی صادقانه از مهاجم جدید خود گفت : "بنتنر ، مهاجم کلاس بالایی نیست که ما امید به جذب آن داشتیم." او اضافه کرد : "اما این فرصتی بود که ما در شرایط سخت بازار داشتیم." با آمار و ارقام وسیع وارد شده در WhoScored.com ، ما سعی می کنیم دقیقاً بفهمیم که بازیکن مورد نظر ما چه چیزی را به ترکیب آنتونیو کونته اضافه می کند.

گل ، گل و باز هم گل

به عبارت ساده تر ؛ در فصل گذشته چسباندن توپ به تور دروازه ی حریف ، مشکلی واقعی برای کلیه مهاجمین یوونتوس بود. علی رغم این که آن ها دومین خط حمله ی لیگ را دارا بودند ، الساندرو متری ، بهترین گلزن آن ها ، تنها 10 بار موفق به گلزنی برای بیانکونری شد. میرکو ووچینیچ 9 گل ، فابیو کوالیارلا 4 گل ، الساندرو دل پیرو 3 گل و مارکو بوریلو 2 گل را در فصل گذشته به ثمر رساندند ، به این معنا که مجموع تمام گل های مهاجمین یوونتوس به عدد 28 رسید ، به اندازه ی مجموع گل های زلاتان ایبراهیموویچ در فصل گذشته برای میلان.نیکلاس بنتر بعید به نطر می رسد که گزینه ای ایده آل برای بهبود این آمار و ارقام باشد ، او در فصل گذشته در حالی که به صورت قرضی برای ساندرلند به میدان می رفت ، موفق به زدن تنها 8 گل در 28 بازی شد. او تنها 62 بار به سوی دروازه ی حریفان اقدام به شوت زنی کرد ، در حالی که الساندرو متری 68 بار و میرکو ووچینیچ با آمار خیره کننده ی 102 شوت به سوی دروازه ، موفق به انجام همان کار با آماری بهتر شدند.

موفقیت در آزمون

بازی گروهی یوونتوس شامل تمام بازیکنان در زمین می شود و اینجا به نظر می رسد که نیکلاس بنتنر واقعاً گزینه ی خوبی برای سبک بازی مورد نظر آنتونیو کونته است. مرد دانمارکی به طور متوسط در هر بازی موفق به ارسال 1.2 پاس کلیدی و همچنین 5 پاس گل شده است ، در حالی که از بین 5 مهاجم یوونتوس ، تنها میرکو ووچینیچ با فراهم کردن 8 پاس گل برای هم تیمی های خود آمار برتری دارد. در جدال میانگین پاس های صحیح بین نیکلاس بنتنر و 5 مهاجم فصل گذشته ی یوونتوس ، تنها میرکو ووچینیچ بالاتر از او قرار می گیرد و بنتر با میانگین 31.4 پاس در هر بازی بالاتر از الساندرو متری ، فابیو کوالیارلا ، الساندرو دل پیرو و مارکو بوریلو قرار دارد. هر چند تمام این پنج نفر آمار پاس ها صحیح بیشتری از مرد جدید بیانکونری با 73.8 درصد دارند ، مارکو بوریلو با 85.4 درصد ، الساندرو دل پیرو با 80.9 درصد ، فابیو کوالیارلا با 79.4 درصد ، میرکو ووچینیچ با 76.3 درصد و الساندرو متری با 75.9 درصد.با این حال ، تفاوت لیگ ها ، تفاوت هم بازی ها و تفاوت بین فلسفه ی بازی دو تیم می تواند بدین معنی باشد که این آمار ها در ماه های پیش رو دچار تغییر خواهند شد ، مانند اختلاف بین درصد عالی میانگین پاس های صحیح یوونتوس با 85.4 درصد و درصد ناچیز میانگین پاس های صحیح ساندرلند با 74.7 درصد.

[img width=480 height=200]http://cdn.whoscored.com/img/blog/2012%2f9%2fJuve-FW.jpg[/img]

وظایف دفاعی

سنجش آماری پرسینگ بی امانی که یوونتوس کونته را با آن می شناسند ، کار مشکلی است ولی با توجه به توانایی های دفاعی بنتنر ، به نظر می رسد که او قرار است در اختیار تیم بازی کند ، چیزی که [ برآورده کردن آن ] پیش شرط یوونتوس فعلی است. او در فصل گذشته 19 بار با موفقیت روی پای بازیکنان حریف تکل رفته است ، بیش از هر مهاجم دیگر یوونتوس ، البته به جز میرکو ووچینیچ که به طرز شگفت آوری 44 تکل زده داشت و او همچنین با میانگین 0.3 درصد قطع توپ در هر بازی ، بالاتر از مارکو بوریلو ، الساندرو متری ، فابیو کوالیارلا و الساندرو دل پیرو قرار می گیرد.او همچنین استفاده مفیدی از قد و قامت 1 متر و 95 سانتی متری خود می کند. بنتنر در فصل گذشته موفق شد در هر بازی میانگین 1.1 بار توپ را از دروازه ی ساندرلند دور کند ، بسیار بهتر از هم تیمی های جدید خود ؛ الساندرو متری (0.5 بار در هر بازی) ، میرکو ووچینیچ (0.4 بار در هر بازی) و فابیو کوالیارلا (0.1 بار در هر بازی). بنتنر همچنین 7 بار در فصل گذشته شوت مهاجمین حریف رو بلاک کرد ، در این سو کوالیارلا تنها 2 بار موفق به انجام همین کار شد و میرکو ووچینیچ و الساندرو متری موفق به بلاک کردن توپی در فصل گذشته نشدند.

تجربه های بین المللی

همانطور که می دانیم ، در این فصل شاهد بازگشت یوونتوس به لیگ قهرمان اروپا بعد از دو سال دوری هستیم. یوونتوس در گروه E مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در کنار چلسی انگلستان ، مدافع عنوان قهرمانی ، شاختار دونتسک اوکراین و تیم تازه وارد دانمارکی ، نوردزجالند دانمارک باید برای صعود به مرحله بعدی بجنگد. تجربه های اروپایی بسیار کمی برای یوونتوسی ها وجود دارد ، به ویژه در میان بازیکنان خط حمله. الساندرو متری هرگز رقابت های اروپایی را تجربه نکرده است. فابیو کوالیارلا نیز دارای تجربه ی محدودی است ، او تنها 12 بار در لیگ اروپا / جام یوفا ( 11 بار در جام یوفا سابق و 1 بار در لیگ اروپا فعلی ) به میدان رفته است و 11 بازی از 12 بازی وی در جام یوفا همراه با اودینزه در فصل 2009-2008 بود ، که در آنها موفق شد 8 گل برای گورخرهای کوچک به ثمر برساند و این تیم را به مرحله ی یک چهارم نهایی جام یوفا رهنمون سازد.

سباستین جووینکو در همان فصل یکی از بهترین بازی های خود را در برابر چلسی در لیگ قهرمان اروپا به نمایش گذاشت ، با اینکه در 10 بازی اروپایی حضور داشته است ، با این حال هنور موفق به وارد کردن توپی به درون دروازه ی حریفان نشده است. زمان حضور ووچینیچ در رم ، او را 20 بار در رقابت های اروپایی دیدیم -که فقط 4 بار آن در لیگ اروپا بود- و او موفق به ثبت 11 گل و یک پاس گل برای خود شد.نیکلاس بنتنر در طول دوران بازیگریش با 30 بار حضور در لیگ قهرمان اروپا به همراه آرسنال بالاتر از تمامی اسامی فوق قرار میگیرد. از جمله در نیمه نهایی 2009 (مقابل منچستر) ، یک سال بعد در مرحله یک هشتم مقابل پورتو ، بنتنر موفق شد اولین هتریک دوران حرفه ای خود را انجام دهد ، و همچنین در شکست سنگین آرسنال در مرحله نیمه نهایی مقابل بارسا گل تسلی بخش آرسنال را بثمر رساند.علی رغم آن که نیکلاس بنتنر از جوانترین مهاجم یوونتوس نزدیک به یک سال کوچکتر است ، آمار او در رده ملی - 20 گل در 52 بازی برای تیم ملی دانمارک- او را یک پله بالاتر از هم تیمی هایش قرار می دهد ؛ ووچینیچ (12 گل در 32 بازی ملی) ، کوالیارلا (6 گل در 25 بازی ملی) ، متری (1 گل در 5 بازی ملی) و جووینکو (0 گل در 10 بازی ملی).

برتری هوایی

شاید اینجا جایی است که ما دلایل واقعی اضافه شدن بنتنر به تیم یوونتوس را می بینیم. میانگین 2.8 موفقیت در دوئل های هوایی کافی بود تا او را در رده ی هشتم برترین بازیکنان در دوئل های هوایی در لیگ برتر انگلستان ببینیم. بنتنر در این جدال نیز بالاتر از تمام مهاجمین فصل گذشته ی یوونتوس قرار می گیرد ، مارکو بوریلو با 0.8 برترین مهاجم یوونتوس در این مورد بود و پس از او متری و ووچینیچ با میانگین 0.5 ، فابیو کوالیارلا با میانگین 0.4 و دل پیرو با آمار قابل درک 0.1 پشت سر آن ها قرار می گیرد.بدون شک او به عنوان یک مهاجم نوک جذب باشگاه شده است و فیزیک بدنی اش او را قادر می سازد که در نوک پیکان خط حمله قرار بگیرد ، کاری که از بین سایر مهاجمین فعلی یووه ، شاید تنها ماتری با تنها 1 متر و 83 سانتیمتر قد ، قادر به انجام آن است.ما به وضوح می توانیم ببینیم ، در حالی که شاید او یک ستاره ی جهانی و یا ' بازیکن تاپ ' که به مدت طولانی توسط سران یوونتوس به هوادارن این تیم وعده داده شده بود ، نیست ، شماره ی 17 جدید گزینه تازه ای در اختیار یوونتوس قرار میدهد که مهارت های بسیار متفاوتی را نسبت به کسانی که هم اکنون در باشگاه هستند داراست.میانگین امتیاز 6.77 او از سایت WhoScored.com در فصل گذشته ، بیشتر از تمامی مهاجمین یوونتوس بود، به جز میرکو ووچینچ که به امتیاز 7.23 دست پیدا کرد. موفقیت نسبی بنتنر شاید ماروتا را راضی کند که پول خوبی صرف خرید یک مهاجم "نوک" واقعی در حد و اندازه های ادینسون کاوانی یا فرناندو یورنته کند. شاید ، فقط شاید ...

تصویر

Written By Adam Digby | Translated By Numero Uno | Edited By Orphée

Spoiler






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی