پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

نماینده اعضا

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
375 پاسخ برای این موضوع

نظرسنجی: نماینده اعضا (21 کاربر رای داده است)

آبا موافق راه اندازي دوباره نماينده اعضا هستيد ؟

  1. بله (16 رای [76.19%])

    درصد آرا: 76.19%

  2. خير (5 رای [23.81%])

    درصد آرا: 23.81%

رای

#41
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
راستش رو بگم ؟ شوکه شدم واقعا ! انتظارش رو نداشتم این نتیجه رو آخر سر ببینم و ممنونم از "همه" که تو رای گیری شرکت کردن ، حالا چه به من رای دادن چه به سایرین نامزد ها . از صبح که سرکار بودم و نرسیده به خونه رفتم دنبال درمونگاه و دارخونه و .. که کارای روتین زندگیم شدن دیگه :پی ، 1 ساعتی میشه خونه و ام و پست سینا رو دیدم خیلی برام جالب بود ! انتطار نداشتم رای بیارم بعد از اون نطق انتخاباتی که فکر کنم بیشتر "ضدتبلیغ" بود برام ،حداقل از نظر چندتا از نفراتی که خونده بودنش و نظرشون رو ادم بم از جمله بهار :دی: که یعنی چی "من بصیرم" :دی: به هر حال ، فکر میکردم امیرحسین بویژه ، بهتر ظاهر شه اما متاسفانه دوری طولانی مدتش باعث شد خیلی از بچه ها مخصوصا کسایی که تازه فعالیت خودشون رو شروع کنن نشناسنش و به توانایی هاش واقف نباشن ، همینطور محمد و قاسم . به هر حال نمیشه از این گذشت که درصد قابل توجه رای هایی که در وهله نخست من ، و پس از من با درصد کمتری نیک ، گرفتیم ، به خاطر فعالیت و تو چشم بودنمون بوده ، که شخصا برای خودم دلیلی بر توانا تر بودن از سایرین نیست . اما برای نیک چرا ! و الان هم افتخار میکنم که در کنارش ام برای یه انتخابات دیگه :smile: امیدوارم چه من و چه نیک ، هر کدوم مون انتخاب شیم ، بتونیم تاثیرگزار باشیم و برای کاربران فروم مفید بشم . بتونیم قدم های مثبتی رو برداریم و نزاع ها و تنش های هر از گاهی که بین کاربران و مدیران شکل میگیره رو با کمک همدیگه کمتر کنیم . بازم از سینا تشکر میکنم و از همه کسایی که تو این نظر سنجی شرکت کردن :rose:

#42
aminibme

aminibme

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 716 ارسال

راستش رو بگم ؟
شوکه شدم واقعا ! انتظارش رو نداشتم این نتیجه رو آخر سر ببینم و ممنونم از "همه" که تو رای گیری شرکت کردن ، حالا چه به من رای دادن چه به سایرین نامزد ها .
از صبح که سرکار بودم و نرسیده به خونه رفتم دنبال درمونگاه و دارخونه و .. که کارای روتین زندگیم شدن دیگه :پی ، 1 ساعتی میشه خونه و ام و پست سینا رو دیدم خیلی برام جالب بود ! انتطار نداشتم رای بیارم بعد از اون نطق انتخاباتی که فکر کنم بیشتر "ضدتبلیغ" بود برام ،حداقل از نظر چندتا از نفراتی که خونده بودنش و نظرشون رو ادم بم از جمله بهار :1: که یعنی چی "من بصیرم" :1:

به هر حال ، فکر میکردم امیرحسین بویژه ، بهتر ظاهر شه اما متاسفانه دوری طولانی مدتش باعث شد خیلی از بچه ها مخصوصا کسایی که تازه فعالیت خودشون رو شروع کنن نشناسنش و به توانایی هاش واقف نباشن ، همینطور محمد و قاسم . به هر حال نمیشه از این گذشت که درصد قابل توجه رای هایی که در وهله نخست من ، و پس از من با درصد کمتری نیک ، گرفتیم ، به خاطر فعالیت و تو چشم بودنمون بوده ، که شخصا برای خودم دلیلی بر توانا تر بودن از سایرین نیست . اما برای نیک چرا ! و الان هم افتخار میکنم که در کنارش ام برای یه انتخابات دیگه :smile:

امیدوارم چه من و چه نیک ، هر کدوم مون انتخاب شیم ، بتونیم تاثیرگزار باشیم و برای کاربران فروم مفید بشم . بتونیم قدم های مثبتی رو برداریم و نزاع ها و تنش های هر از گاهی که بین کاربران و مدیران شکل میگیره رو با کمک همدیگه کمتر کنیم .

بازم از سینا تشکر میکنم و از همه کسایی که تو این نظر سنجی شرکت کردن :rose:


تبریک میگم داش بصیر امید وارم هر کدوم از شما دو دوست عزیز که رای بیارید موفق باشید و یه روزی برای نمایندگی مجلس کاندید بشید
اون مسئله که گفتم رو هم در نظر بگیرید :fp: (جانب دارانه نباشه)

#43
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
نتایج به دست اومده،یه کم عجیبه! :1: فکر نمیکردم 10 تا رای بیارم من :1: :fp: خارج از شوخی،همونطور که پیش بینی میکردم،بصیر تونست اول بشه و نیک هم دوم! به هر دو تبریک میگم و برای هر کدوم که در نهایت انتخاب بشن،پیشاپیش تبریک میگم :rose: و از تمام این 57 نفر که سرنوشت فروم براشون مهمه و دراین رای گیری شرکت کردن،نهایت تشکر رو دارم :rose:

#44
یوونتوس1985

یوونتوس1985

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7425 ارسال
  • LocationTehran
منم اول از همه از اون ٥٦ نفري كه تو اين راي گيري شركت كردن ممنونم. اين نشون ميده كه اكثر كاربرهاي فعال فوروم اين طرح براشون مهم بوده و هر يك راي يك هدف پشتش هست و هدف اصلي شون اينه كه خواستار يك فوروم ايده آل كه به حقوق كاربريشون احترام گذاشته شه و بعد به سيد بصير بابت راي هايي كه به دست اورد تبريك ميگم.مسلماً براي دور بعد راي من بصير خواهد بود.من باشم يا بصير فرقي نداره مهم اينه كه بتونيم با كمك مديرا خواسته هاي معقول كاربرا رو عملي كنيم از سينا جان بابت اطلاع رساني هاش ممنونم

#45
TIFOSI DELLA JUVE

TIFOSI DELLA JUVE

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 829 ارسال
درود یکباره دیگه از مشارکت همه دوستان خوبم که برای خودشون و فرومشون ارزش قائل هستند ممنونم . همچنین از 5 گزینه ی خوب فروم که همگی در راه پیشرفت فروم هر قدمی که بتونند برداشتند و باز هم اینکار رو خواهند کرد . دوره دوم رأی گیری آغاز شد و دوستان تا 48 ساعت آینده فرصت دارن در آخرین فرصت خودشون به گزینه ایده آل تری که وجود داره رأی بدند . ممنون

#46
manashf

manashf

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1044 ارسال
من به همونی رأی دادم که نه جواب پ.خ هامو میده نه جواب پی إمامو!من نمیدونم واقعا با چه انگیزه ای بهش رأی دادم:پی.

#47
یوونتوس1985

یوونتوس1985

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7425 ارسال
  • LocationTehran
دو تا نكته رو ميخواستم بگم: صالح جان چند صفحه قبل گفت نيك تنها كسي هست كه ميتونه خق ما رو بگيره از نظر من حق گرفتني نيست! دادني هستش اگه حق با طرف مقابلت هستش بايد قبول كني و بهش حق رو بدي. نبايد شرايط جوري رقم بخوره كه طرفت مجبور بشه كه حقش رو ازت بگيره! نكته بعدي در مورد پست قبليم هستش! بازهم ميگم تو اين قضيه واقعا فرقي نداره كه كي نماينده بشه. مهم اون هدف مشترك هستش الان كه خواستم رايم رو بدم يك ذره روش فكر كردم! يكي دو دليل به ذهنم اومد كه نظرم رو عوض كنه( كه اگه لازم باشه به خوده بصير به صورت خصوصي ميگم) براي همين قبل از اينكه نتيجه اعلام بشه ، راي اي كه دادم رو اعلام كردم اگه اون پستم باعث شده كه حقي ضايع بشه بگين تا خودم قبل از اينكه نتيجه اعلام بشه كناره گيري كنم چون هدف اول و آخر من يك چيزه(قبلا گفتم) حتي به قيمت تغيير نظر يا كناره گيري باشه!

#48
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
قرار نبود کسی در مورد رایش یا نمیدونم اینکه کی اول میشه و اینا نطر بده چون رو ارای دیگران موئثره :np: امیدوارم هر کدوم نمایدنده میشن بتونن تاثیر گذار باشن رو مدیریت :np:

#49
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
خب بصیر اول شد نیک هم در عین شایستگی دوم شد :rose:

#50
TIFOSI DELLA JUVE

TIFOSI DELLA JUVE

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 829 ارسال
درود رأی گیری مرحله دوم هم بعد از 48 ساعت به پایان رسید و 58 نفر از دوستان فروم که با تخمین من از بین نزدیک به 60 نفر از کل اعضای فعال فروم بودند شرکت کردند و به گزینه مطبوع خودشون رأی دادند . قبل از هرچیز لازمه باز هم از همه کاربران و دوستان خوبم که فروم و مسائل پیرامونش براشون از اهمیت بالایی برخوردار هست تشکر ویژه ای کنم . این ارزش گذاری ولو اینکه یک رأی دادن ساده باشه برای مدیریت کافی و این مطلب رو میرسونه که حواشی و اتفاقات فروم برای اعضای خانواده اون حائز اهمیت هست و چی میتونه برای یک مدیر خوشایندتر از این باشه ... خب ، همونطور که در بالا هم مشاهده میکنید بصیرِ تمنا ی اصلِ ونک تونست با 32 رأی و کسب 55% کل آرا بعنوان نفر اول انتخاب بشه و نیک عزیز هم در رقابتی کاملاً پایاپای با کسب 26 رأی و 44% آرا نفر دوم بشه . همینطور که مشخصه این نزدیکی رأی های کسب شده نشان از مقبولیت بسیار بالای هر 2 گزینه میده و چقدر رقابت در همچین فضایی لذت بخشه . من که بشخصه هر چند ساعت چک میکردم که کدومشون جلو زده . یک لحظه نیک چند رأی جلو بود ، ساعتی دیگه بصیر بود که جلو می افتاد ... رقابت خیلی خوبی بود . از هر 2 دوست خوبم ممنونم و به بصیر به عنوان اولین نماینده اعضا فروم و برگزیده کاربران تبریک میگم و امیدوارم در پست جدید شعارهای طوفانی انتخاباتیش [ :fp: ] رو فراموش نکنه :دی این میز به کسی وفا نکرده تمنا ، حواست جمع باشه :looky89: بصیر کارش رو از امروز شروع میکنه و تا سال آینده شمسی بر مسند نمایندگی [ 6 ماه ] خواهد نشست . بعد از اون با رأی گیری مجدد نفر بعدی بطبع انتخاب میشه . جا داره یکبار دیگه از همه 58 دوست خوب فرومی خودم تشکر کنم و بهشون تبریک بگم که اینقدر برای محیطی که فعالیت میکنند ارزش و احترام قائلند ؛ مطمئناً این موضوع برای مدیریت یک پیام ویژه خواهد بود و از این لحظه جدیت برنامه های آینده 2 چندان خواهد شد . مرسی و موفق باشید

#51
یوونتوس1985

یوونتوس1985

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7425 ارسال
  • LocationTehran
بازهم از این 57 دوست عزیز تشکر میکنم که تو رای گیری شرکت کردن ! حالا نمیگم 100% شون ولی اکثریتشون خواستار یک سری تغییرات تو محیط فوروم هستن و چیزی با ارزش تر از این نیست دوباره به سید بصیر تبریک میگم که اینبار هم با این تعداد رای منتخب کاربرا اعلام شد.خوده من و البته همه اون 57 نفر(چه به من رای دادن چه به خوده بصیر) ازش حمایت میکنیم و تنها خواهشی که ازش دارم اینه که برای به دست اوردن حقوق طبیعی و معقول کاربرا از موضعش عقب نشینی نکنه چون تا زمانی که نماینده هست اینو باید بدونه که چشم کاربرا به اون دوخته شده و امیدشون به اون هستش یک تشکر و خسته نباشی اساسی به سینا که همتی کرد و این طرح رو به طور کامل به نیمه های راه رسوند و میدونم بعد از این هم همین کاری رو که خودش شروع کرده تا انتها به پیش میبره البته با کمک کاربرا ، نماینده اعضا و همچنین مدیرا! اگه حتی این طرح هم به جایی نمیرسید بازهم از دید من موفق بود ! چون بعد از یکسری اتفاقاتی که نمیخوام بازشون کنم جو فوروم نامساعد شده بود!حتی با اینکه یک چند روزی به نظر همه چی آروم به نظر می رسید ولی آتیشی بود زیر خاکستر که هر لحظه امکان داشت اتفاق دیگه ای بیفته ولی از زمانی که استارت این طرح خورد خود به خود جو فوروم آروم و آروم تر و کاربرا یکجورایی به یک آرامش نسبی رسیدن چون میدونستن با انجام این کار به حقوقشون احترام گذاشته خواهد شد. یک خواهش هم از بچه ها دارم اینه که تا اونجا که میدونید خواسته هاتون معقول باشه و مدام به بصیر فشار اضافی نیارید که بتونه تا آخر به کارش ادامه بده خواسته ها و نظراتتون رو به بصیر بگید ! بصیر هم این خواسته ها و پیشنهادات رو جمع بندی میکنه و در اختیار مدیرا قرار میده ! اینکه کوچکترین مشکلات روزمره مون تو فوروم رو مدام به بصیر انتقال بدیم به دور از انصافه! پیشنهادات و نظراتی بدیم که کل فوروم و اعضاش رو در بر بگیره ببخشید زیاد صحبت کردم ولی حرفایی بود که باید میزدم ممنون

#52
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
حرفای کلیشه ای رو اگه بخوام کنار بذارم ، که همه تون میدونید چه چیزهایی هستن ، یه چیز میمونه که اونم کلیشه ای هست البته

ممنون و امیدوارم بتونم قدم های مثبتی بردارم و البته شرایطش مهیا بشه و این طرح صرفا جهت جلوه مثبت دادن به تیم مدیریت نباشه و واقعا اجازه تغییر دادن داشته باشه نماینده کاربران که میدونم اینطوری خواهد بود :smile:

فعلا که مریضم و گیج و منگ و رو به قبله افتادم تو خونه :1:

کم کم روال کار دستم میاد ، باید با سینا صحبت کنم به وقتش ( به شرطی فارسی بنویسی :1: :np: ) از اختیارات و کارهایی هام بیشتر اطلاع پیدا کنم

مرسی از همه و مرسی از نیک و سینا و بقیه شرکت کننده ها تو رای گیری :rainbow:


من به همونی رأی دادم که نه جواب پ.خ هامو میده نه جواب پی إمامو!من نمیدونم واقعا با چه انگیزه ای بهش رأی دادم:پی.


فاطمه :1: :fp:


Spoiler


#53
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
من هم از طرف خودم انتخاب شایسه ی بصیر رو تبریک می گم و امیدوارم توی کارش موفق باشه ! زود خوب شو که باید شروع کنی :1:

#54
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
من فقط یه پیشنهادی هم بدم ، چه تو این دوره ، چه دوره های بعد و تا هروقت که این طرح تو این فروم اجرا شد ، کسی که نفر اول انتخاب میشه ، ممکنه بنا به هر دلیلی انصراف بده ، که میتونه دال بر بی کفایت دونستن خودش بدونه ، یا مشکلات زندگی و یا کسالت و یا عدم دسترسی به نت و هر چیز دیگه ای در این صورت نفر دومی که رای میاره ، به نظرم به عنوان جانشین نماینده کاربرا قرار داده بشه بصورت قانون نانوشته مثلا به هر کدوم از دلایل بالا من نتونستم بعد از مدتی به کارم ادامه بدم ، در این صورت نیک باید آمادگی شو داشته باشه که برای باقی مونده مدت نمایندگی من ، جای من باشه پیشنهاد بدی نیست

#55
BatigoL

BatigoL

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1112 ارسال
  • Locationطهران
بصیر واقعا واسه حماقتت نمیتونم بهت تبریک بگم :np: خیلی راحت واسشون بازی کردی بصیر این 4 صفحه رو چندباره دارم میخونم ولی واقعا نمیفهمم چجوری فکر کردین که به این نظرا رسیدین ! بیشتر شبیه به نمایشه !!! + در هر صورت ایشالله همگی موفق باشید :np:

#56
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
خب! فرصت شش ماهه ی بصیر،همین الان هم بخوایم حساب کنیم به پایان رسیده :1: برای ادامه ی فعالیت این طرح و انتخاب نماینده ی بعدی توسط کاربران،تیم مدیریت نظر مثتبی داره و به این جمع بندی رسیده که وجود نماینده ی اعضا،باعث بهبود روند فعالیت فروم و تعامل بیشتر بین تیم مدیریت و کاربران هست.حقیقت امر اینه که مدیران قصد داشتن که بصیر رو به عنوان نماینده ی فعلی،برای دور دوم هم کاندیدا بکنن و در واقع خواسته شون این بود که بصیر ادامه بده؛ اما خب بصیر خودش اینطور نخواست. براش آرزوی موفقیت دارم. :rose: حالا شما هم میتونید نظرات خودتون رو بیان کنید.این که موافق ادامه ی این روند هستید یا خیر؟ اگر موافقید،خواسته هاتون رو توی همین تاپیک برای نماینده ی بعدی شرح بدید. عمده ی تفاوت این دوره هم نحوه ی انتخاب کاندیداها هست که توسط خود کاربران معرفی میشن.نظرسنجی هم به صورت خصوصی توسط خود بصیر انجام میشه و وقتی نتایج نظرسنجی بصیر مشخص شد،اون افراد رسماً کاندیدا میشن و انتخابات بعدی انجام میشه. در نظرسنجی هم شرکت کنید. :rose:

#57
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4503 ارسال
ممنون از بصیر بابت فعالیتش و به تشکر خیلی خیلی خیلی ویژه دیگه ازش میکنم که بعد از 6 ماه نخاست ادامه بده کاش تو دنیا خیلی از مردم همین تفکر رو میداشتن :گل:

#58
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
من هم به سهم خودم از بصیر تشکر می کنم و توی این مدت زحمت زیادی کشید و من به همراه دیگر مدیران سعی کردیم تا جایی که در توانمون هستم تامل خوبی باهاش داشته باشیم و بهش کمک کنیم ! خوشحال می شدم باز هم حضورش رو تمدید کنه ولی خوب زندگی هر فردی دچار بالا و پایین هایی هست که بصیر هم نمی تونه و براش ارزوی موفیت می کنیم ! @};-

#59
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
خب اول از همه از بصیر تشکر باید داشته باشیم برای این 6 ماه که خیلی هم زود گذشت . جواب نظرسنجی رو بلی زدم چون منتظر دور 2 و 3 تا به بلوغ رسیدن این طرح نماینده اعضا هستم .

#60
emran

emran

    ؟

  • اعضا
  • 1559 ارسال
ممنون از بصیر واسه زحماتی که کشید :rose: ولی نمیدونم چرا احساسم بهم میگه بصیر بخاطر این مسئولیتش بیشتر به فروم سر میزدو نقش پررنگی داشت ولی وقتی تموم شد بصیرم دوس داره بره که امیدوارم اینجوری نباشه





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی