- یه سری غلط ها و اشتباهات نگارشی بود توی مواردی که قبلا نوشتم ؛ الان یکم اصلاح ـشون می کنم با اجازه تون : ( سعی کردم به ترتیب اهمیت مرتب ـشون کنم . )
1- حضور فعال در فروم .
2- بحث و گفتگو های سه نفره و بیشتر برای حل مشکلات بین کاربران - مدیران .
3- در بازه هر 20 تا 30 روز ، بیاد توی همین تاپیک و کارهای انجام شده و مشکلات حل شده و پیش رو رو مورد بررسی و تحلیل قرار بده .
4- در جریان قرار گرفتن نماینده اعضا در خصوص بن شدن کاربران .
5- حق مشورت در تصمیمات مدیریتی . *
6- داشتن حق مشورت ( یا حق رای ) در خصوص تاپیک جدید یا حذف و بستن تاپیک ها .
7- داشتن رای در انتخاب مدیران جدید . *
+ اگر خواستید به نظرم روی این موضوعات بحث بهش بهتره . در مورد موارد 5 و 7 هم گفتم قبلا ؛ به نظرم به صورتی باشه که وقتی از نماینده مشورت گرفته میشه ، فقط نظر خود نماینده نباشه . بلکه جز وطایف نماینده باشه که حداقل از 3 یا 4 نفر از کاربران هم مشورت بگیره و نظر اونا رو هم بخواد .
فكر مي كنم ديگه زمان جمع بندي هست؛ اين هم جمع بندي من :
1- حضور فعال و به موقع در فروم.
2- بحث و گفتگو های سه نفره و بیشتر برای حل مشکلات بین کاربران - مدیران
3- در بازه هر 20 تا 30 روز ، بیاد توی همین تاپیک و کارهای انجام شده و مشکلات حل شده و پیش رو رو مورد بررسی و تحلیل قرار بده.
4- در جریان قرار گرفتن نماینده اعضا در خصوص بن شدن کاربران . مشورت با او.
5- حق مشورت در تصمیمات مدیریتی. در اين مورد به خود مديران بستگي داره كه چه مواردي رو با نماينده اعضا در ميون بگذارند.
6- مشورت كردن با نماينده اعضا در رابطه با تغييرات عمده و مهم در فروم.
7- داشتن رای در انتخاب مدیران جدید. كه اين خودش شامل چند بخش هست و نماينده اعضا بايد بازگو كننده نظر چند كاربر باشه و تنها خودش نظر شخصيش رو بازگو نكنه.