پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

کاررا ، جانشین کونته

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
1 پاسخ برای این موضوع

#1
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

نوشته ی راب پیتون ، فوتبال ایتالیا

شنبه ، 11 آگوست 2012


کاررا ، جانشینِ کونته

[img width=480 height=195]http://football-italia.net/sites/default/files/imagecache/news_main_item/blog_images/carrera-2-490ai.jpg[/img]

در اولین نگاه ، متوجه تغییراتِ چندانی در نیمکت فصل بعد یوونتوس نخواهید شد. هیکل چهارشانه ، پوست برنزه و موی کاملا کوتاه با چشم های نافذ.ماسیمو کاررا شاید آنتونیو کونته نباشد ، ولی در ظاهرِ امر تقریبا نزدیک ترین فردی بود که یووه می توانست به طور موقت [در آن پست] تعیین کند.

از آن مهم تر ، او مردیست که این فصل از او انتظار میرود چشم و گوش کونته کنارِ زمین باشد. تا آن زمانی که کونته نیاز دارد با محرومیت 10 ماهه ای که کمیته ی انضباطی از صبح جمعه برایش در نظر گرفته دست و پنجه نرم کند. که به خاطرِ ارزیابی همان نقشش در رسوایی شرط بندی بوده است.

بازی دوستانه ی هفته ی پیش مقابل مالاگا و همین طور سوپرکاپِ شنبه با ناپولی [فرصتِ] نگاهی اجمالی را به نقشه ی دوم یوونتوس برای 2012-2013 فراهم کرد.جایی که کونته به همراه السیویی که او هم با یه محرومیت 8 ماهه روبروست روی سکوها خواهند نشست.

کنار زمین ، کاررا با ظاهری آرامترِ حضور خواهد داشت ، در کنارِ مربی دروازبانان بلندپایه [ـشان] کلودیو فلیپی ، با این پیش بینی که در طول فصل این دو نفر ، به ویژه کاررا ، سفارشات کونته رو باز-پخش [تقویت] خواهند کرد ، که اگر زنده [لحظه به لحظه] نباشد ، حداقل از پیش تعیین شده خواهد بود.[خلق الساعه نیست.]

کونته ، مردی که بیش از یک بار از روش های تمرینش صحبت کرده و به همین خاطر و تیمی را ساخته که می تواند از راه دور کنترل کند ، و دقیقا امکانش هست که بتواند [چنین کنترلی را] این فصل با کاررا امتحان کند.[به عنوانِ] آنتنی که توصیه هایش را انتقال دهد.

شاید کاررا نه آن تجربه ی مربی گری داشته باشد ، [تجربه ای که] توانسته یووه رو در این موقعیت بی همتایی که درش هست برساند ؛ و نه هیچ چیزی که به ماهیت انفجاری کونته شبیه باشد. [ماهیتی که] شدیدا بازیکنا رو در طول 90 دقیقه پیش می برد.با این حال ، او اعتماد باشگاه و همچنین کونته را در کنار خودش دارد ، دو نفری که معروفند به اینکه دوستانی صمیمی هستند ، اگرچه که شخصیتشان کاملا در مقابل هم قرار دارد.

این [مردِ] 48 ساله ، مثل کونته ، عضو بیانکونریِ اوایل دهه ی 90 -ِ لیپی بوده و حتی همزمان با سرمربی فعلی یوونتوس به این تیم آمده است.5 سال به عنوان مدافع در تورین [به تیم] خدمت کرده.[که این 5 سال] بخشی از دوران طولانی و قابل توجهِ 26 ساله اش بوده که در 44 سالگی[!!] و در سال 2008 در پرو ورچلی به پایان رسید.

از ژوئن 2009 به یوونتوس برگشته ، که به عنوان مقام رسمیِ مدیر فنی ، به توسعه ی [رده ی] جوانان نظارت می کرده. چون اندره آ آنیلی ، بپه ماروتا و فابیو پاراتیجی کمی بعد از ورودشان تمرکزشان را به این جنبه از پیشرفت باشگاه افزایش داده اند.جایگاهِ کاررا از لحاظِ احترام و برجستگی [ـیش] درونِ خود باشگاه ترقی پیدا کرده. و همچنین نقشی دارد که فصل قبل او را در تماس منظم با کونته دیدیم.

کاررا :"من یکسالِ گذشته رو با کارِ روزانه با کونته گذروندم ، پس با جانشینیش مشکلی ندارم."
این حرفی بود که او به رسانه ها بعد از خبرهای تایید محرومیت کونته گفته بود.او [در حالی] این حرف ها را می زد که در کنفرانس خبری روی صندلی کونته نشسته بود و در موردِ گرفتن جایگاهش روی نیمکت صحبت می کرد.

"تلاش می کنم که توصیه های لازم رو نزدیک نیمکت به بازیکنان بکنم. ولی نه از روی ابتکار خودم بلکه فقط نتیجه ی کاراییه که هر روز انجام میدیم."

نگرانم؟ من رو نیمکت قهرمانِ ایتالیا می شینم و به مصاف هر کسی که باشه خواهم رفت.ما داریم از فوتبال حرف می زنیم و من 40 ساله که تو [فوتبال]ـم ..."

نه نام معروفیست و نه استیل ویژه و پرحرارتی دارد ، انتخاب کاررا توسط یووه ،خارج از ظاهر بدنی مشابهش با کونته، شاید اولین چیزی که با حس تشخیصِ استمرار به فکر خطور می کند نباشد.از دید فنی ، او حداقلِ تجربه رو در مربی گری دارد ، تازه اگر دوره ی بازیگری طولانی و سرار جنبشش [1] رو یه جورایی [!] به حساب بیاوریم.

[ولی] هنوز ، به خاطر چیزی که به کونته ، باشگاه و بازیکنان ، ارائه می کند ، ماهیت محافظه کارش ، همراهِ آشناییش با محیط باشگاه شاید او را به حضور آرام بخشی تبدیل کند که هم اکنون مورد نیازست.[حضور هر کسی] به جز او می تواند به موقعیتی نگران کننده ختم شود.

کاررا شاید اولین اسمی که به ذهن خیلی هوادارای یوونتوس آمد نبود ، ولی به عنوان حائلِ همه ی چیزی که کونته میتواند باشد [2] و 20 ساله است که او را می شناسد.شاید تنها مردیست که می تواند توصیه های کونته را فصل بعد انتقال بدهد. انگار که به وسیله ی کنترل از راه دور [3] [این کار را خواهد کرد]، پس مربی امیدوار خواهد بود.

 

[1] : منظورش جا به جا شدن کاررا از این تیم به اون تیمه.

[2] : می خواد بگه شاید همه ی قدرت و تاثیر کونته رو نداشته باشه ، ولی یه جور ورژن ضعیف شده اشه چون بالاخره زیاد باهاش بوده.خود نویسنده از عبارت "بافر" استفاده کرده بود که من معادل حائل رو در نظر گرفتم.

[3] : می خواد بگه حضورِ کاررا رو نیمکت مثِ اینه که کونته کنترل از راه دور دستش گرفته و تیم رو هدایت می کنه. :1:

#2
scarface66

scarface66

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 40 ارسال
به نظر من جواب میده.مربی خوبیه





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی