پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

نظرسنجی: رابین فان‌پرسی

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
318 پاسخ برای این موضوع

#1
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA

تصویر

رابین فان‌پرسی
متولد 6 آگوست 1983 - روتردام ، هلند
ملیت : هلند
پست تخصصی بازی : مهاجم

باشگاه های قبلی :
فاینورد : 61 بازی 15 گل
آرسنال : 194 بازی 96 گل


فان‌پرسی فوتبال خودش رو در 14 سالگی و در تیم جوانان Excelsior هلند شروع کرد و پس از دو سال به خاطر روابط مربی جوانان فاینورد و مادرش به این باشگاه بزرگ پیوست و تا سال 2001 در تیم جوانان این تیم بازی کرد تا اینکه به تیم اصلی پیوست .

در جوانان فاینورد خیلی زود و در 17 سالگی بازی های خودش رو شروع کرد و در آخر سال 01/02 بود که به عنوان بهترین استعداد لیگ هلند شناخته شد و در پایان همین فصل بود که به تیم اصلی فاینورد راه پیدا کرد و قرارداد 3 ساله ای باهاشون امضا کرد .

پس از کش و قوس های فراوانی که با فان مارویک ( مربی فاینورد ) داشت و به عنوان نیمکت نشن ازش استفاده میشد ، سرانجام سال 2004 بود که آرسنال با رقم خیلی کم به ارزش 2.75 میلیون ( در صورتی که رقم دلخواه فاینورد 5 میلیون بود ) باهاش به توافق رسید .

در بین سالهای 2004 تا 2008 رابین صرفا یه مهاجم بود برای آرسنال که بازی میکرد و جز موارد خاص چیز فوق العاده ای از خودش نشون نمیداد و میانگینی حدود 11 گل در هر فصل به ثمر میرسوند ! اما پس از رفتن تیری آنری که مهاجم اصلی توپچی ها بود رابین نقش محوری تری به خودش گرفت و تو فصل 08/09 بود که تو 44 بازی 20 گل در تمام مسابقات به ثمر رسوند تا بارقه ای از امید رو تو دل هواداران آرسنال بوجود بیاره که جایگزینی برای تی تی آنری پیدا کردن !

در آخر همین فصل بود که قراردادش به آرسنال داشت تموم میشد که قرارداد جدیدش رو با آرسنال امضا کرد و گفت : "قلب من با آرسنال هست و نمیتونم خودم رو تو لباس دیگه ای تصور کنم"
ولی خب مصدومیت طولانی مدتش تو بازی تیم ملی از ناحیه زانو باعث نشد درخشش فصل قبل رو تکرار کنه .

فصل 10-11 هم فصل درخشانی برای رابین بود و تونست 22 گل به ثمر برسونه و خیلی ها عامل اصلی شکست آرسنال در نئوکمپ رو اخراج ( که البته به اشتباه بود ) میدونن

و اما درخشان ترین فصل فان‌پرسی ، فصل 11-12 بود که تو 27 سالگی به پختگی تمام تو نوک حمله آرسنال رسید و 30 گلش در لیگ باعث شد کفش طلا و عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلستان رو ازآن خودش کنه !
در جام حذفی 2 گل و در بازی های اروپایی 5 گل و در تمام رقابت ها 37 گل به ثمر رسوند و 15 پاس گل هم به سایر بازیکنان آرسنال فرستاد

پس از این فصل فوق العاده اش بود که مشتری هاش از تمام لیگ های معتبر دنیا دست به کار شدن تا این مهاجم 28 ساله که فقط 1 سال از قراردادش به آسنال باقی مونده رو خریداری کنن !

ضمن اینکه خودش هم دم از جدایی زده و گفته دیگه نمیخواد برای آرسنالی که تو فکر قهرمانی و افتخار نیست بازی کنه
منچسترسیتی ، یوونتوس ، میلان ، رئال مادرید ، منچستر یونایتد و تیم های دیگه ای رسمی و غیر رسمی بهش پیشنهاد دادن اما گفته میشه پیشنهاد منچستر سیتی و یوونتوس جدی تره

حالا باید دید آیا این ستاره هلندی ، به یوونتوسی که نیاز مبرم به یه تمام کننده داره میاد یا نه

#2
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3178 ارسال

سکای و لاستامپا اعلام کردن که فن پرسی یوونتوس رو انتخاب کرده و مدیران دو تیم در حال مذاکره هستن تا این انتقال انجام بشه ؛ روزنامه های انگلستان از جمله Herald هم اعلام کردن که ونگر قصد نداره فن پرسی رو به دو حریف قدرتمندش یعنی منچستر سیتی و یونایتد بفروشه و منچستر سیتی هم جایی برای فن پرسی نداره چونکه توز و ژکو با نظر منچینی از لیست فروش خارج شدن علاوه بر این فن پرسی یووه رو انتخاب کرده و بزودی با 23 میلیون یورو راهی تورین میشه "



#3
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
ببخشید ، نمیخوام دوباره بحث ِ ایسلا و ایزلا و آیلا و ... بشه ولی اسم ِ دقیق ِ این بازیکن " رابن فان پرسی " هست که همه جا حالا بهش میگن " رابین فان پرسی " . تلفظ ِ هلندیش دقیقا میشه " رابن " ولی حالا شما همون " فن پرسی " رو بکنید " فان پرسی " من راضی ام . :1: فان پرسی مثل ِ فان باستن ، فان مارویک ، فان خال ، فان در سار ، ... .

#4
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
فقط امیدوارم دوباره اشتباهی که بازی با بارسلونا تکرار کرد رو انجام نده . یه اشتباه بچگانه و دور از رفتار حرفه ای . با اینکه از نظر فنی فوق العادس ولی باید یه فرقی بین بالوتلی 21 ساله با فن پرسی 28 ساله از نظر رفتار وجود داشته باشه . اگه نتونه تو بازیهای بزرگ رفتار خوبی داشته باشه انتقالش برای یووه ای که تازه داره پا میگیره یه سمه . هر چند این رو هم میشه در نظر گرفت یک بار این کار رو کرده و زیاد ایرادی بهش وارد نیست .

#5
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
یک خرید فوق العاده برای یووه یووه واقعا تیشم کامله فقط یک ستاره بزرگ در خط حمله کم داره که فان پرسی بهترین گزینه است از اینکه خودش می گه دوست دارم برم یووه خیلی خوشحالم دوست دارم بیاد یووه تا روی این ونگر کم بشه که گفت اون هرگز به لیگ سطح پایین سری آ نمی ره :fp: تو این فروم واسه هر بازیکنی تاپیک زدن نیومده امیدوارم این استثنا بشه و بره تو تاپیک بازیکنان :1:

#6
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
تو نظرسنجی بالای صفحه شرکت کنید لطفا




یک خرید فوق العاده برای یووه
یووه واقعا تیشم کامله فقط یک ستاره بزرگ در خط حمله کم داره که فان پرسی بهترین گزینه است
از اینکه خودش می گه دوست دارم برم یووه خیلی خوشحالم
دوست دارم بیاد یووه تا روی این ونگر کم بشه که گفت اون هرگز به لیگ سطح پایین سری آ نمی ره :fp:
تو این فروم واسه هر بازیکنی تاپیک زدن نیومده امیدوارم این استثنا بشه و بره تو تاپیک بازیکنان :1:


پارسال پیرلو رو ساختم به عنوان ستاره ، اومد ، یعننی تنها بازیکنی که براش از بین اونایی که نظرسنجی ساخته شد و اومد پیرلو بود ، لوکاس پیازون و آگوئرو نیومدن

آرمرو هم همینطور امسال در صورتی که وراتی نیومد

فان پرسی هم امید دارم بیاد آمار 100% داشته باشم :1:

#7
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
^^^ + لوسیو رو ساختم ، درجا اومد :1: نمیدونم این گزینه آشنایی نداشتن با سری آ چه صیغه ایه :np: شانس آوردیم موجی مثل شما فکر نمیکرد وگرنه پت ویرا هیچوقت راهی یوونتوس نمیشد ، چون با سری آ آشنا نبود و 28 سالش بود :np:

#8
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
از 4 گزینه بالا 3 گزینه اش نسبت به فان پرسی موضع منفی داره :1:

#9
پسر خورشید

پسر خورشید

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1339 ارسال
امیدوارم که در صورت خرید بتون خوب نمایش بده من رایان رو دوست دارم ولی خوب من یادم نمیاد کسی از لیگ انگلستان بیاد لیک ایتالیا و بتون خوب کار کنه من بهش اطمینان دارم ولی 100% نیاز به فرست داره باید بهش فرصت بدن تا بتون خوب خودش رو نه تنها با تیم بلکه با شرایط لیگ ایتالیا و کلا ایتالیا هماهنگ کنه Thank's

#10
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال
قشنگ می تونه برامون مثل پاول ندود بشه ! در سن 29 سالگی جذب بشه و بشه ستاره تیم . اگر فان پرسی بیاد این چیدمان بدون شک خطرناک ترین چیدمان اروپا می شه :

مارکیزیو --- پیرلو --- ویدال

ووچینیچ ---------------- جووینکو

فان پرسی

چه سلطنتی کنیم ما با این چیدمان :65: :1: فان پرسی توی آرسنال فقط توسط والکات و جروینیو تغذیه می شد 30 تا گل زد , الان پیرلو , جوونیکو , مارکیزیو , ووچینیچ و آرمرو رو بزارن بغلش چند تا گل می زنه ؟ :1:



#11
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
رابین رو از دید ِ فنی اصلا نباید راجع بهش صحبت کرد . انقدر بازیکن ِ بزرگی هست که اصلا نخواد کسی ازش تعریف کنه و تمجید کنه و ... . اومدن ِ فان پرسی به یوونتوس همون قدری که به نفع ِ رابین هست ، به نفع ِ یوونتوس هم هست . منظورم اصلا به بحث ِ گلزنیش و اثری که از بُعد ِ فنی به تیم میذاره نیست . منظورم دقیقا به اینه که یووه داره بهترین بازیکن ِ بهترین ِ لیگ ِ دنیا رو میگیره . همین موضوع باعث میشه که خیلی از آدمایی که از قهرمانی یووه و حتی بدون ِ باخت قهرمان شدنش راحت گذشتن ، به یوونتوس یه نگاه ِ دیگه داشته باشن . یوونتوس بازیکنایی رو نخریده که عوام اون ها رو بشناسن ( جز لوسیو ) ، بیشتر بازیکن هایی رو خریده که واقعا کاربردی هستن و بعضا از یه خرید ِ 30 میلیونی هم با ارزش تر . این موضوع واسه منی که طرفدار ِ یوونتوسم خیلی خوشاینده ولی واسه همون عوامی که گفتم تفاوتی نداره . خرید ِ اسم باعث میشه چشم ها زود تر از اون قهرمانی ِ قریب الوقوع به یوونتوس دوخته شه و همه منتظر ِ یه تیم ِ تراپی و لیپی ای باشن . همه میخوان اون یوونتوس رو . صبح تا شب 4 نفر توی سایت ها به یوونتوس منتقل میشن و از لیستی که کسی نمیدونه حذف میشن و راجع به یووه مصاحبه می کنن و از یووه خوب میگن و بد میگن در حالی که اصلا اسمشون از ذهن ِ مدیرها هم نگذشته . این همه توجهی که این همه سال بوده از اسم ِ امثال ِ لیساندرو و ماکسی و نانی و روبن و باستوس و نیلمار و خیلی های دیگه گرفته تا همین امسال که فالکائو لواندوسکی و مانژوکیچ و ژکو و توز و ایگواین ، مشخصه که همه دنبال ِ این هستن که یوونتوس رو برگردونن . دارن یوونتوس رو راهنمایی می کنن . این که همیشه اخبار ِ نقل و انتقالات بیشتر از هر تیمی واسه یووه بوده ، نشون میده که دل ِ فوتبال خیلی واسه تیم ِ دوم ِ قرن تنگ شده . فان پرسی به یوونتوس میاد با یه سبک ِ بازی ِ فوق العاده که واسه ش ارثی بوده از بزرگای فوتبال ِ کشورش و همچنین این تجربه ای که توی این چند سال بدست آورده و حالا وقتش رسیده که اون ها رو جاش استفاده کنه . فان پرسی هم خودش به یوونتوس میاد ، هم اسمش . اومدن ِ بازیکنی مثل ِ فان پرسی باعث میشه که رقیبت حداقل 2 تا بازیکنش رو فقط به خاطر ِ این یه نفر از گردونه ی تاکتیکی ِ تیمش خارج کنه . داشتن ِ فان پرسی واسه هر تیمی یه نعمته و از خدا ممنونم که این نعمت داره نصیب ِ ما میشه . فان پرسی این روزا خیلی نزدیکه به تورین . خودم رو واسه یه جشن ِ بزرگ آماده می کنم .

#12
GEDOY

GEDOY

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 503 ارسال
خب دیگه این خرید رو به همه تبریک میگم خیلی خوبه که الان فن پرسی رو داریم و از دست ماتری و کوا خلاصیم که تو هر بازی 20 تا موقیعت رو نمیزنن تا بازی مساوی شه.یه چیز دیگه,احتمالا حداقل نصف تیمای ایتالیا تو هر بازی 5-4 تا ازمون میخورن :1:

#13
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

- آرزوهای هواداران و جذب فن پرسی ؟

" آرزوها همیشه باید وجود داشته باشن اما ما باید واقعیت ها رو در نظر بگیریم البته مهمترین چیز این هست که ما می دونیم چیکار باید بکنیم "



من نمیدونم شما از این چی برداشت میکنید ولی چیزی که من برداشت میکنم اونقدر ها هم مثبت نیست ! :1:
البته این حرف ها زیاد مهم نیستن ولی خوب اونقدر ها هم بی تاثیر نیستن !
درضمن قرار هست تا شنبه در مورد فان پرسی تصمیم بگیرند اگه حاضر به تمیدید قراردادش نشد اسمش از لیست ارسنال و کلا باشگاه حذف میشه و به بالاترین پیشنهاد فروخته میشه !
البته قصد فروش اون به سیتی رو ندارن مسئولان ارسنال ...!

#14
BAHAR.JUVE

BAHAR.JUVE

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 941 ارسال
من نمیخوام از دید فنی به خرید فان پرسی نگاه بکنم ، به خودی خود بازیکن ارزنده ایه و شاید اگر به دفعات مصدومیت ترمزش را نکشیده بود ، پیش از این به جایگاه امروزیش میرسید . شاید در یووه شمایل سوپراستار وار ماه های اخیرش را حفظ بکنه و شاید خریدش در نهایت یک پروژه شکست خورده باشه ... ولی در هر صورت همان خرید درجه یک و ستاره منشی که برای قراردادن در ویترین باشگاه بهش نیاز داریم هست . بعد از جریانات کالچوپولی هیچ فوق ستاره ای به یوونتوس نیامده . بازیکنی که از همان اول دوربین ها را متوجه کمپ یووه بکنه و تیم را به صدر اخبار ورزشی رسانه ها ببره و ..." پرستیژ" داشته باشه . زمانی شانس خرید ژکو را در روزهایی که حسابی در بوندسلیگا خوش درخشیده بود داشتیم ، مدتی هم به خرید آگرو نزدیک شده بودیم ،فان پرسی در قیاس با این دو ماهی بزرگتریه . دلیلی نداره یووه خط مشی باشگاه هایی که عادت به دست گذاشتن روی هر ستاره بازار را دارند در پیش بگیره ، ولی اگر واقعا مجموعه طراز اولی هست باید اعتماد به نفس و قابلیت رقابت برای خرید یک ستاره در زمان لزرم را داشته باشه ، باید برای یک بازیکن سطح بالا مجموعه جذابی باشه ، باید توان اینکه از موضع بالا برای خرید بازیکن اقدام بکنه را داشته باشه . اینقدر در این سالها تیممان را با بازیکنان متوسط و زیر متوسط کم اثر پر کردیم که خودمان هم باورمان به توانایی های تیممان را از دست دادیم . این بی ایمانی باید از یک جایی اصلاح بشه...

#15
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1414 ارسال
[img width=480 height=360]http://www.superhqwallpapers.com/wp-content/uploads/2012/06/Robin-Van-Persie-Euro-2012.jpg[/img]

[img width=480 height=300]http://bestsoccerwallpaper.com/wp-content/uploads/2012/01/robin-van-persie-wallpaper.jpg[/img]

#16
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
ارسنال پیشنهاد 20 میلیون "پوندی" منچستر رو رد کرد :1: فکر کنم باید بشینیم ببینیم ارسنال ماتری رو میخواد یا نه !! :1: :1:

#17
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
میشه از کراسیچ استفاده کرد برای این انتقال

#18
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال

فکر کنم باید بشینیم ببینیم ارسنال ماتری رو میخواد یا نه !! :1: :1:


فرهاد این جملت خدا بود :)) :)) بنده خدا ماتری :sd:

فکر کنم رد کردن این پیشنهاد واس اینِ که من یونایتد رقیب آرسنال هست و اگر این بازیکن رو میخواد باید پول بیشتری بده :1: آرسنال هم امسال در به در دنبال جام هست واس همین اصلا دوست نداره رقیب هاش رو تقویت کنه . اینم میگن که یوونتوس 22 پیشنهاد داده که 2 تا از یونایتدی ها بیشتر هست :222:

#19
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
نیمی از گل های فصل قبلش
لینک

#20
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
فقط میخوام اینو بگم اصلا از خرید فن پرسی مطمئن نباشین ارسنال این بازیکن رو به تیمی میفروشه که بیشترین پول رو پرداخت کنه حتی اگه اون تیم از شهر منچستر باشه برای باشگاه آرسنال فقط سود و درامدزایی مهمه و ارزش داره اینو بارها تو تاریخش ثابت کرده و به چلسی و سیتی و... بازیکن فروخته فقط ممکنه ونگر با نفوذی که در ارسنال داره مانع فروشش به یونایتد بشه اونم بخاطر کری بالایی که از قدیم با فرگی داشته یووه تا حالا چند بار در ترانسفر های بزرگ شکست خورده و وقتشه به قول بهار دوباره از نو شروع کنه و قدرتمند بایسته





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی