پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

نظرسنجی: عمر ال کادوری

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
2 پاسخ برای این موضوع

#1
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال

تصویر


عمر ال کادوری متولد 21 آگوست 1990.

ملیت:تبعه ی بلژیک از والدین مراکشی

پست:هافبک تهاجمی

باشگاه فعلی:برشا


عمر،اولین قرارداد رسمی و حرفه ای خودش رو در سال 2007 با تیم اندرلخت بلژیک امضا کرد اما موفق به انجام بازی برای این تیم سرشناس بلژیکی نشد.در سال 2008 بلژیک رو به مقصد ایتالیا و تیم برشا ترک کرد.در این تیم به عمر شانس بازی داده شد و در 29 بازی که برای برشا به میدان رفت موفق به زدن 6 گل هم شد.فصل 2010-2011 رو در تیم گمنام سودتیرول گذروند.در این تیم هم 31 بازی انجام داد و 2 گل زد.فصل قبل دوباره به برشا برگشت که این بار حضورش موفقیت آمیز تر بود و 37 بار برای برشا به بازی رفت و 7 گل هم زد...

پارما ابتدا برای خرید این بازیکن پیش قدم شد که با مخالفت سران برشا همراه شد پیشنهادشون...بعد یووه وارد داستان شد و این بار خود الکادوری بود که با ترانسفر موافقت کرد.
گفته میشه در صورت پیوستن این بازیکن به یووه به صورت قرضی راهی سمپدوریا و یا پسکارا خواهد شد.

#2
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
جینو کوریونی مالک برشا: - ما برای فروش این بازیکن به یوونتوس آماده بودیم، اما آنها در نهایت او را نخواستند . - الکادوری وقتی که فهمید امکان رفتنش به یوونتوس وجود دارد نمی خواست بغیر از این تیم جای دیگری برود، تیم های دیگری هم بودند که پیشنهادهای بهتری نسبت به یوونتوس برای این بازیکن داشتند . - یوونتوس به من ضرر رساند و نمی خواهم چیز دیگری در این رابطه بگویم .

#3
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
با توجه به صحبت های مدیر عامل باشگاه برشا ، دیگه شانسی برای انتقال به یووه نداره ، بنابراین تاپیک قفل میشه و به انجمن آرشیو نظرسنجی میره.





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی