پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

لوسیو

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
134 پاسخ برای این موضوع

#41
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
این مصاحبش اصلا بویی از خوی برزیلیش نبرده ، اصلا برزیلی ها انقدر جاه طلب نیستن ولی لوسیو شدید جاه طلبه ، خیلی دوستش دارم :rose:

#42
juventus1985

juventus1985

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2954 ارسال
یه ذره سنش بالا هست ولی به نظر من میتونه به تیم کمک کنه

#43
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3178 ارسال

دونگا سرمربی سابق برزیل در مورد لوسیو گفت :

" خبر انتقال لوسیو به یوونتوس رو شنیدم ، مطمئن باشید که یوونتوس خرید فوق العاده ای انجام داده ؛ اگر من بخواهم در یک مبارزه شرکت کنم بدون تردید لوسیو نخستین کسی خواهد بود که با خود خواهم برد ، لوسیو یک قهرمان واقعی و یک لیدر فوق العاده ست ؛ لوسیو بازیکنی با کیفیت و تشنه ی قهرمانی ست و در هر دیدار فقط برای پیروزی تلاش میکنه "



#44
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3178 ارسال

لوسیو تابستان 2005 به بایرن مونیخ منتقل شد ، افتخارات لوسیو با بایرن مونیخ :

ـ قهرمان بوندسلیگا 3 بار .

- قهرمانی جام حذفی آلمان 3 بار .

- قهرمانی سوپر کاپ آلمان 3 بار .

لوسیو تابستان 2009 به اینتر منتقل شد ، افتخارات لوسیو با اینتر :

- قهرمان سری ا 1 بار .

- قهرمان کوپا ایتالیا 2 بار .

- قهرمان سوپر کاپ ایتالیا 1 بار .

- قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 1 بار .

- قهرمان جام باشگاه های جهان 1 بار .

افتخارات لوسیو با تیم ملی برزیل :

- قهرمان جام جهانی 2002 .

- قهرمان جام کنفدراسیون ها 2005 .

- قهرمان جام کنفدراسیون ها 2009 .

" یکی از پر افتخارترین بازیکنان جهان رو جذب کردیم و این خیلی می تونه به سود کونته باشه تا از تجربه ی لوسیو در دفاع استفاده بکنه "



#45
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
ماروتا قرارداد خیلی جالبی رو با این بازیکن بست یه قرارداد یک ساله برای لوسیو مسن در صورتی که خوب باشه یه سال دیگه هم تمدید میکنن و 2 میلیون پول بیخود هدر نمیره لوسیو مدافع بین المللی و بسیار مشهوریه و من بعید میدونم تو یووه ناموفق باشه مهمترین نکته این خرید برگشت تجربه و کلاس بالای جهانی به خط دفاع یووست + انتقال ازاد و بدون هزینه اون به یووه از تیم رقیب انتر :1: :fp:

#46
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
مثل تیم های گذشتش ، شماره 6 رو در یوونتوس برداشت :rose:

#47
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال
6ماله گروسو بود آره؟؟؟؟ :sad1: ایشالله موفق باشه توو تیمه جدید :np:

#48
یوسف

یوسف

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 94 ارسال
بازیکن خوبیه و می تونه مدافع خوبی واسه تیم باشه

#49
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
دیگه لوسیو شد یوونتوسی . لباس یوونتوس هم ندیده میدونم که بهش میاد :1: . داشت تو لباس اون انترها نابود میشد :1: . تبریک میگم به همه یوونتوسی ها

#50
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
6 بیشتر از اینکه مال امثال گروسو باشه برای کاپیتان شیره آ بود اخرین شماره 6 بدربخورمون میتونم بگم روبرت کواچ بود . وقتی بازیکن مونیخ بود همیشه دوست داشتم بیاد یووه ولی با 4-5 میلیون ناقابل رفت تو اینتر و فاتح اروپا هم شد سال اخرش تو اینتر پا به توپ میشد توپ رو از لا لنگش میگرفتن میکردن تو گل ولی این در شرایطی بود که کل اینتر بهم ریخته بود لوسیو هم میخواست قهرمان بازی درباره سوتی زیاد میداد . ولی امیدوارم الان تو یووه که جو قهرمانی بهش حاکم هست دوباره خودش رو پیدا کنه . فک کنم تو دفاع سر اینکه کی بازی رو شروع کنه با بونوچی کتک کاری کنن :1:

#51
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6351 ارسال
  • LocationRasht
وحید هاشمیان:

« وقتی به بایرن رفتم، میدیدم بازیکنهای بزرگ دنیا چه شخصیت های فوق العاده ای دارن. مثلاً زی روبرتوی برزیلی، همیشه یک کتاب انجیل دستش بود و در حال عبادت، لوسیو خیلی انسان بزرگی بود ، اولیور کان با اینکه در زمین کمی پرخاشگر بود برخلاف شخصیتی که روزنامه های آلمانی براش درست کرده بودن، انسان فوق العاده خوبی بود و من جز خوبی هیچ چیز ازش ندیدم »

تصویر

^ هر دو در کنار هم در تابستون 2004 به بایرن منتقل شدن .. تصویر

#52
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

[img width=480 height=285]http://www.shiaupload.ir/images/93509728026314065522.jpg[/img]

تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر


کاری به خوبی یا بدی ِ این انتقال ندارم ولی شاید هیچ طرفدار ِ یوونتوس این صحنه رو تو خواب هم نمی دید . واقعا تو عمرم هیچوقت این آدم رو تو این لباس تصور نکردم !!! دنیا خیلی غیر قابل ِ پیشبینه .



#53
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
این صحبت های جدیدش: -در خصوص اسکودتوهای یووه منم ایده هایم مانند ایده های مدیر انیلی ست. انها سی هستند و حالا امیدوارم که شایستگی حضور در تیم کونته را داشته باشم و از دست دادن من برای اینتری ها حس شود. -در حال حاضر برای اینتر و هم تیمی های سابقم احترام قائلم اما حالا برای یوونتوس بازی می کنم و امیدوارم اینتری ها از ، از دست دادن من پشیمان شوند. -برای من این انتخاب یکی از مهمترین انتخاب های دوران بازیگری ام بود، گذشته بسیار خوبی دارم و حالا در یکی از تیم های بزرگ با برنامه هایی ویژه و هماهنگ حضور دارم. من یووه را به این دلیل انتخاب کردم چون می خواستم خیلی زود دوره جدیدی را تجربه کنم و در این تیم بازی کنم. من همیشه به پیراهنی که می پوشم تعصب دارم و امیدوارم بهترین نمایش را داشته باشم. -یوونتوس به دوران گذشته خود بازگشته و یکی از تیم های قدرتمند دنیا شده، همچنان در ذهن مان باید به پیروزی فکر کنیم و پیش رویم.

#54
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
سوای اینکه لوسیو بازیکن با کیفیتی هست ، میتونم بگم میتونه اصلی ترین عاملی باشه برای رشد بونوچی ! از نظر علم فوتبال ، مدافعین شاید دسته بندی های مختلفی از نطر وظایف و کارایی داشته باشن که من زیاد در جریانش نیستم و مطالعه ندارم ، اما اونجور که من دسته بندی میکنم ، یه سری ها صرفا محکم و یارکوب هستن و موی داغ مهاجمین ! مثل کیه لینی یه سری ها هنر دفاع کردن و تکل زدن و قطع کردن ارتباط دارن ! جوری که اگه طرفدار فوتبال ایتالیا باشیم ، لذت میبریم از بازی این استایل از مدافعین . مصداق بارزش آندرآ بارتزالی فصل پیش ! و البته نمونه کامل ترش نستا و کاناوارو . یه سری ها هم سویپر هستن و البته قدرت نفوذ و بازیسازی بالایی دارن و علاقه به نفوذ و حتی گلزنی ، و این دقیقا یعنی چیزی که از بونوچی تا این لحظه ما دیدیم ! شوق برای اینکار به کرات دیدیم که چطوری ناگهان پاس تو عمق های بلند و هوایی میفرسته برای مهاجمین و هافبک های کناری ، و چقدر دیدیم ( و البته ضرر کردیم ) از پا بو توپ شدن و به جلو زدن هاش و دریبل دادن مهاجمین ! صد البته که به چنین نوع مدافعی هم نیاز هست ، چیزی که مثلا وقتی دروسی تو دفاع بازی میکنه ، شاهدش هستیم ، یه مدافع هنرمند و خلاق ! ولی خب کسی که تو این دهه فکر کنم بیشتر از هر مدافعی دیدیم که با کیفیت فوق العاده ای این وظیفه رو انجام بده ، کسی نبوده جز لوسیو ! من باورم نمیشه چطور یه مدافع میتونه و البته جرات اینو داره جلو بیاد و دریبل بزنه مهاجمین و هافبک های حریف رو ! واقعا ساق های پاش در عین اینکه مدافع هست ، از جنس اصل برزیل هست ! حالا بونوچی میتونه ازش درس خوبی یاد بگیره ! با کیفیت اینکارو انجام بده

#55
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3178 ارسال
کنفرانس خبری لوسیو : " احساس خوبی دارم ، برای دومین روز با تیم تمرین می کنم و خیلی خوشحال هستم " " من در جلسه با مدیران اینتر می خواستم از اینتر جدا بشم و مدیران این باشگاه هم چنین خواسته ای داشتن ، اکنون همه چیز برای من دگرگون شد و من از حضور در یووه خیلی خوشحالم ، فقط به آينده فکر می کنم چونکه می دونم این وضعیت در دوران حرفه ای من تاثیر زیادی خواهد گذاشت و علاوه بر این یوونتوس تیم بزرگی هست " " یک ماه پس از پایان لیگ ، مدیران یوونتوس مذاکرات خودشون رو برای جذب من شروع کردن و این پیشنهاد برای من واقعی و جذاب بود ، یوونتوس تیم بزرگیه و پروژه ی بزرگی هم داره و این برای من مهم هست که در تیم بزرگی توپ بزنم " " من از آن دسته بازیکنان هستم که با تمام وجود برای تیم تلاش می کنن ، حالا من بازیکن یوونتوس هستم و تمام توان خود را برای موفقیت یوونتوس بکار می گیرم " " برای قهرمانی باید از نظر روانی در بهترین وضعیت باشیم ؛ در لیگ قهرمانان رقابت خیلی سخته ، تیم های قدرتمندی در این رقابت شرکت می کنند ؛ ما باید برای قهرمانی در لیگ ، کوپا و لیگ قهرمانان به میدان بریم ، یوونتوس تیم قدرتمندی هست ، کار بسیار سختیه اما باید از نظر روانی آماده باشیم " " تعداد اسکودتو ؟ من با نظر رئيس انیلی موافقم " " علاقه ی زیادی دارم تا بزودی با برنامه های سرمربی و تیم هماهنگ بشم ؛ تلاش زیادی می کنم تا با برنامه های تیم و دیگر هم تیمی ها هماهنگ بشم " " اینتر در از دست دادن من مرتکب اشتباه شد ؛ من بازیکنی هستم که برای تیم تمام توان خودم رو بکار می گیرم ، حالا من بیانکونری هستم و تمام توان خود را در اینجا بکار می گیرم " " مهمترین چیز در ورزش احترام گذاشتن هست ؛ من به هم تیمی های سابق و جدید خود احترام می گذارم ، هر بازیکنی باید در خدمت تیمش باشه و تیم من یوونتوسه " " یوونتوس به عملکرد و نمایشی که ارائه میدم علاقه داشت و این برای من خیلی مهمه " " مارکیزیو گفته جذب لوسیو ، خرید بزرگیه ؟ بعد از استقبالی که از من شد احساس بسیار خوبی به من دست داد ، احترام و شخصیت به همراه حس قهرمانی خیلی مهم هستن و من خیلی خوشحالم که در ابتدای ورود بشنوم هم تیمی من چنین چیزی در موردم گفته باشه " " شاید یک بحث سیاسی باشه اما رقابت بین آرژانتینی ها و برزیلی ها همیشه وجود داشته با این حال من و خیلی از برزیلی های دیگه با آرژانتینی ها رابطه ی خیلی دوستانه ای داشتیم ؛ پیش روی بر اساس یک برنامه ی مشخص بوسیله ی مدیران باشگاه تعیین میشه ؛ اونها آرژانتینی ها رو انتخاب کردن اما در میدان این برزیل هست که همیشه برنده میشه " " من یوونتوسی هستم و خیلی طبیعی هست که بعد از زدن گل در برابر اینتر خوشحالی کنم ، از این نظر مشکلی ندارم " " مهمترین چیز انگیزه و یکدستی تیم هست و باید بازیکن با کیفیت و توان تاکتیکی به آن افزود " " شماره ی 2 را انتخاب کردم ؛ این شماره ی مورد علاقه ی من هست اما مهمترین چیز عملکرد ما در میدان مسابقه ست " " من برای قهرمانی به اینجا اومدم و تمام توانم رو بکار می گیرم ؛ پیرلو بازیکن بزرگیه و ما برای قهرمانی به میدان خواهیم رفت " " من به اینجا اومدم تا هر چه در توان دارم رو ارائه بدم اما تصمیم نهایی رو سرمربی میگیره " " کنترل مهاجمان سریع و تکنیکی مثل دروگبا و مسی دشوارترین کار هست "

#56
emran

emran

    ؟

  • اعضا
  • 1559 ارسال
خدا وکیل ایشون اگه اینتر میموند بعد در مورد قهرمانیهای یووه ازش میپرسیدن چی میگفت

#57
AliReZaZa

AliReZaZa

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2181 ارسال
  • LocationTehran,Iran

خدا وکیل ایشون اگه اینتر میموند بعد در مورد قهرمانیهای یووه ازش میپرسیدن چی میگفت

بیخیال دیگه!هممون میدونیم این چاپلوسیا بخاطر اینه که قبلا بازیکن اینتر بودهو میخواد اینطوری دل هوادارا رو بدست بیاره.هنو شلوغ کاری هوادارا سر قضیه خرید استانکویچ رو که یادتونه؟حالا که دیگه شایعم نیست و واقعا یه انتر سابقو خریدیم.پس باید از الان بفکر آشتی با هوادارا باشه

#58
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3178 ارسال

کوردوبا بازیکن کلمبایایی و سابق اینتر :

" لوسیو دوست من بود و خواهد ماند ، اون بهترین راه رو برای ادامه فوتبال انتخاب کرد اما من مطمئنم چیزهایی که در مورد اسکودتو گفته رو با تمام وجود بر زبان نیاورده و شرایطی که در اون قرار داشته باعث شده چنین چیزی بگه ؛ این اسکودتوها به گذشته ی ما مربوط میشه اما برای یوونتوسی ها چنین نیست "

موراتی :

" نباید به این گفته ها اهمیت داد ؛ من به لوسیو گفتم که در یوونتوس چنین چیزهایی بگه تا بتونه روزهای زیبایی رو سپری کنه ؛ لوسیو بازیکن یوونتوسه و باید چنین واکنش هایی نشون بده ؛ این صحبت لوسیو خیای می تونه برای انیلی مفید باشه ، چیوو هم امروز صبح چیزهایی گفته بود اما من وقت کافی برای شنیدن یا دنبال کردن این صحبت ها رو ندارم "

( موراتی و کوردوبا یادشون رفته که ابراهیموویچ و ویرا با پیراهن اینتر هم گفته بودن که اسکودتو رو در زمین با یوونتوس بدست آورده بودن )



#59
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

خدا وکیل ایشون اگه اینتر میموند بعد در مورد قهرمانیهای یووه ازش میپرسیدن چی میگفت



لوسیو کلا 3 فصل بیشتر تو اینتر بازی نکرده، و سه سال بعد از کالچوپولی به سری آ اومده. هیچ دلیلی نداره که تعصبی به اینتر داشته باشه یا حساسیت به جام ها و جنجال های اون سال ها. به قول خودشم یه بازیکن حرفه ای، هم به تیم سابقش احترام می زاره هم به تیم فعلیش. بعد لوسیو زمانی که اینتر هم بوده هیچوقت حرفی علیه تیم های رقیب نزده، کلا من توی افتخاراتش که می گشتم دیدم جایزه های اخلاق و فیرپلی هم سابقه داشته ببره. نمونه کامل یه بازیکن حرفه ای، سرش به کار خودشه و بازیشو می کنه !




+ نکته جالب، درحالی که اکثر بازیکن های فعلی یووه حداکثر یکی دو فصل در اروپا بازی کردند، لوسیو تاحالا 10 فصل و 94 بازی در اروپا بوده !

#60
emran

emran

    ؟

  • اعضا
  • 1559 ارسال
داداش درسته منم لوسیو رو قبول دارم ولی چرا وقتی تو اینتر بود در مورد جامهای یووه اینجوری نظر نمیداد یا جر اتشو نداشت یا مث بقیه اینتریا بود من از زلاتان خیلی خوشم میومد وقتی شنیدم اومد یووه بال در آوردم ولی تو هر تیمی رفت گفت ما اسکودوتو رو با یووه تو زمین به دس آوردیم چه تو میلان بود چه اینتر شاید از یووه خوشش نیاد ولی به نظرم بازیکنیه که حرفشو میزنه حتی اگه به ضررش باشه





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی