پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مرحله یک چهارم نهایی یورو 2012

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
39 پاسخ برای این موضوع

#1
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال

مرحله ی یک چهارم نهایی یورو 2012

تصویر

جمهوری چک - پرتغال

آلمان - یونان

اسپانیا - فرانسه



#2
aminibme

aminibme

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 716 ارسال
ایشالا از بین این تیمها فرانسه میاد بالا و فینال ایتالیا فرانسه خیلی خوبه راستی به نظرم یه مسابقه برای پیش بینی و نتیجه فینال بگذارین و یه جایزه کوچیک واسش بزارین yes1

#3
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
داورای این مرحله هم اعلام شدن : فرانسه - اسپانیا : ریتزولی :fp: چک - پرتغال : هُوارد وِب آلمان - یونان[ :losersmiley:] : Damir Skomina ایتالیا رو هم که گفتم تو تاپیک خودش.

#4
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
کم کم داره نیمه نهایی جام جهانی 2006 شکل میگیره.پرتغال که اومد.فردا آلمان,بعد فرانسه و ایتالیا میان بالا نیمه نهایی:پرتغال-فرانسه آلمان-ایتالیا فینال:فرانسه-ایتالیا قهرمان: :troll: (معلومه دیگه) ---------------------------- رونالدو هم آقای تیر دروازه شد(4تا زده)تازه یکی هم په په به آلمان زد

#5
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
رونالدو داره ثابت میکنه که امسال ، واقعا دیگه کاملا حقشه عنوان بهترین بازیکن سال رو بگیره ! این بار 2 بار تیر دروازه رو لرزوند و 1 گل هم با زیرکی هرچه تمام تر زد خود بازیکنای پرتغال همه شون قبول دارن رونادو چند مرحله ازشون سطحش بالاتره ، حتی کسایی مثل میرلس و نانی و کوئنترائو و په په و ... پس ایرادی هم نداره اگه اتاقی که رونالدو تو هتل داره کاملا مجزا باشه از سایرین و چندین بادیگارد کنارش باشه و یا اینکه وسط دونیمه جای گوش دادن به حرفای مربی ، بره و مدا موهاشو عوض کنه رونالدو ، رونالدوئه ! کسی که تعیین کننده ست تو زمین

#6
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال
واقعا با حرف های بصیر موافق هستم . رونالدو امسال 2 تیکه گم شده از پازلش یعنی درخخش در بازی های بزرگ و ملی رو هم بدست اوورده و شده یک بازیکن کامل . قدرت رهبریش هم توی زمین خیلی خوب شده و بازیکن ها رو خیلی قشنگ راه میندازه . تو این بازی هم همه کار کرد دریبل زد , شوت زد , پاس انداخت , ضربه سر زد , ایستگاهی زد و ..... واقعا رونالدو الان تبدیل شد به یک بازیکن کامل که هرکسی با دیدن بازی هاش لذت می بره ... البته شک ندارم هر اتفاقی بیفته باز توپ طلا به مسی می رسه ... حتی اگه رونالدو بهترین بازیکن یورو بشه .

#7
Bianca

Bianca

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3940 ارسال
نظری راجع به بازی امشب ندارم ، یه زمانی اگه یه درصد علاقه ای به پرتغال داشتم به خاطر بازیکنایی مثل فیگو ، روی کاستا و نونو گومژ بود ، که الان مسلما با نبود اینا پشیزی پرتغال برام ارزش نداره :1:
حاضرم تریلی از روم رد بشه اما اسطورم کسی مثل رونالدو نشه :sd: :))
امشب هم فیگو تو جایگاه تماشاگرا بود ، کاش مثلا ندود هم میومد بازیهای چک رو می دید نشونش می دادن ، چی می شد خو ؟ :cry2: :1:

گلی که امشب چک خورد رو اشتباه مسلم پیتر چک بود
نه به اون بازیهاش تو چلسی این فصل نه به این شاهکارهاش تو این یورو :Facepalm: :1:
بااینکه کلا چک عملکرد ضعیفی داشت و ستاره های به درد نخورش مثل باروش ، روسیچکی و چک هیچ فعالیت مفیدی انجام ندادن
اما از بازیهای خوب پیلار و ژیرا چک نمی شه گذشت ، از سبک بازیشون خوشم اومد امیدوارم ازین بازیکنهایی نباشن که تو یه رقابت می درخشن و بعد محو می شن :sleep:

:)) :))

تصویر

این کارشناسای شبکه 3 چه خوشحالن :rolleye: ، از الان داشتن برای بازی پرتغال اسپانیا حرف می زدن ، یعنی اینقدر دلم خنک می شه این فرانسه بزنه اسپانیا رو شکست بده :)) :laughing:
طوری که کلهم اجمعین تا آخر جام خفه بشن و دیگه از خجالت نتونن اسم اسپانیا رو بیارن :))
بازی تشتک سازی لیگ اسکاتلند هم باشه اینا باید یه جوری ربطش بدن به اسپانیا :sleep: دیگه بی جنبگی هم حدی داره :sleep:

#8
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
امشب بیشتر از هر چیزی انگیزه ی بالای رونالدو و ارضا شدن ِ چکی ها ، تو بازی خود نمایی می کرد . چکی ها هنوز تو شوک ِ این بودن که چطور تونستن بعد از بازی ای که 4 تا خوردن ، به عنوان ِ صدر نشین صعود کنن . رونالدو هم که بعد از انتقاد هایی که ازش بعد از بازی با دانمارک شد ، تو بازی با هلند خوب خودش رو نشون داد ولی واسه عالی شدن این کافی نیود . البته واسه یه بازیکن ِ محوری مثل ِ رونالدو که تو 4 بازی بیشتر از 60 شوت به دروازه ی حریف زده ، زدن 3 گل اصلا آمار ِ خوبی نیست . چک که خودش رو از قبل بازنده میدونست و به امید ِ شگفتی ِ دیگه ای اومده بود . اینکه پیلار باز جادویی بکنه و جیراپک فرصت طلبی بکنه و هر توپی هم که از نیمه رد میشه ، چک بشه ناجی ِ تیم !!! ( بازی های خوب ِ لیمربسکی رو هم واسه همیشه به یادم میسپرم .) ولی این جلوی تیمایی مثل ِ لهستان و یونان جواب میداد که اون خود باوری رو نداشتن . پرتغالی که هنوز نیش ِ خنجر ِ یونان رو از یاد نبرده ، انقدری مصمم نشون داده که به خاطر ِ همون عزمش بتونه چک رو ببره . اگه بشه بازی رو به 2 قسمت تقسیم کرد ، باید اون رو 85 دقیقه به پرتغال داد و 5 دقیقه به چک . پرتغال اصلا کار ِ سختی نداشت و الکی داشت خودش رو به زحمت مینداخت . اینکه بشه پرتغال رو تیمی دید که از پس ِ اسپانیا یا فرانسه بیاد ، باید صبر کرد . ولی با این شرایطی که بازیکن های دیگه ی تیم ملی پرتغال دارن ، اگه رونالدو مهار بشه ، دیگه بقیه نقش ِ هویج رو ایفا می کنن . این تک محوری بودن کار دست ِ پرتغال میده ، شک نکنید .

#9
mohsen alex

mohsen alex

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1029 ارسال
کلا نیلوفر حرفای دل منو زد؛ازرونالدو تااسپانیا؛مخصوصا صحبت مجریای شبکه 3درباره :hihi: :yesssmileyf: پرتقال‏_اسپانیا وای این اسپانیا حذف شه چه حالی میده تااون خیکی خاکاشونم برباد ابره

#10
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال
نانی :

ديدار مقابل جمهوري چک بسيار سخت بود. خوشحالم که عملکرد خوبي داشتيم و موفق شديم پيروز ميدان لقب بگيريم.
در اين بازي موقعيت‌هاي زيادي را هم ايجاد کرديم که با بدشانسي به هدر رفت. اما درنهايت گلزني رونالدو باعث شد به مرحله بعد صعود کنيم.


رونالدو:

به نظرم بازي بسيار خوبي را مقابل چکي‌ها به نمايش گذاشتيم. ما موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني داشتيم و شانس‌هاي خوبي را از دست داديم.
هدف ما رسيدن به مرحله نيمه نهايي بود و بسيار خوشحالم که توانستيم به اين موفقيت برسيم.
ما مي‌دانيم بازي در مرحله نيمه نهايي بسيار دشوار خواهد بود اما ما با اعتماد به نفس به دنبال پيروزي هستيم. قطعا پرتغال براي مبارزه با هر تيمي آماده است.


#11
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال

بهترین ها در یورو 2012

Player of the group stages: Andres Iniesta (Spain)

Team of the group: Germany

Goal of the group: Zlatan Ibrahimovic (Sweden) v France

Game of the group: Portugal 2-1 Holland

Future star: Yevhen Konoplyanka (Ukraine)



#12
erfan

erfan

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6030 ارسال
به یه حالت عجیب غریبی معتقدم فرانسه اسپانیا رو حذف خواهد کرد این جام حالا هی بیان یه راست بگن پرتغال اسپانیا قشنگ می شه ... لورن بلان از اون مربیاست که به کارش اعتقاد دارم ...

#13
pentoriko

pentoriko

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4695 ارسال
من نمی تونم درک کنم این چـــِک چی جوری اومد بالا :1: تیم خوبی نیست آنچنان ، یکی دوتا بازیکن خوب داره ، اما در حدِ اومدن بالا نبود! به نظرم به مراتب لهستان می تونست بهتر از این تیم چـــِک عمل کنه، حداقل بازی گروهیشون روونتر بود. چــــِک به شدت از جناحین ضعیف بود خیلی خیلی ضعیف ، بازی اول که مقابل روسیه همه متوجه شدن، این بازی آخر هم باز اون بازیکن سمت راستشون (اسمش رو یادم رفته) جا موند و کریس رونالدو ضربه ی سرو زد و عکس العمل ( :hmm:) چـــِک هم تاثیری نداشت. بازی ِ جمهوری چــــِکی که دو طرف دفاعش ضعیف هستن ، در مقابل پرتغالی که دو تا بال ِ خیلی قدرتمند مثل نانی و رونالدو داره ، طبیعتا با بُرد پرتغال باید همراه می شد.رونالدو داره بازی های خوبی رو پُشت سر می ذاره اما نباید غافل از این هم بود که جلوی چه تیم و چه بازیکن هایی خوب بازی کرد! درسته هلند قوی بود ، اما de young بازیکنی نیست که مشکلی برای رونالدو به وجود بیاره یا حتی vander weil برای نانی ! جمهوری چـــِک هم که از کناره ها بدتر از هلند :Facepalm: -لورن بلان مربی صاحب فکری هستش، من زیاد بازی های فرانسه رو پیگیری نکردم ، اما می دونم و معتقدم که با برنامه هستن.اما توی مرحله ی گروهی که این مسابقات اونطور که باید و شاید عیار تیمیشون سنجیده نشده، انگلیس و اوکراین و سوئد آنچنان تیم هایی نبودن که فرانسه رو تحت فشار قرار بدن. البته معتقد هستم فرانسه شانس برتری نسبت به تیمی مثل اسپانیا رو داره!

#14
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
از همون اول معلوم بود چک نمیتونه رقیب بزرگی برای پرتغال باشه اما به نظرم در حد خودشون و با بضاعتی که داشتن خوب بازی کردن و نسبت به بازی با روسیه که اون ها هم از کناره ها خوب نفوذ می کردن بهتر فضا های خالی رو پوشش داده بودن پرتغال هنوز هم با حریف بزرگی رو به رو نشده حتی بازی المان و پرتغال بازی که هنوز هر دو تیم کامل جا نیافتاده بودن و بیشتر همدیگرو ارزیابی می کردن و بازی اولشون رو در جام چهاردهم تجربه می کردن البته نباید از مهار رونالدو در بازی با المان غافل شد پرتغال اصلا مهاجم نک و تموم کننده نداره و هافبک های بازیسازش هم کاملا معمولی هستن اما با ستاره ای به نام رونالدو کاملا این نقاط ضعف پوشش داده شده و عملا اگه تیم های روبه رو نتونن برنامه ای برای رونالدو داشته باشن حتی ممکنه پرتغال به فینال هم برسه! اما چیزی که تو این جام بهش رسیدم اینه که نبود مهاجم نمیتونه عاملی مهم برای عدم موفقیت باشه چیزی که اسپانیا داره امتحانش میکنه البته کارشناس ها هم بر این عقیده هستن که ممکنه در اینده خطی به نام خط حمله نداشته باشیم و کلا این خط حذف بشه از دهه 90 تا به اینجا که داره به خطوط اضافه میشه اما در ادامه... به شخصه فکر می کنم المان بازی سختی رو مقابل یونان در پیش داشته باشه تا الان به نظر من تیم هایی که بیشتر دفاعی بازی کردن و رو به ضد حملات اوردن و تقریبا الگوی خودشون رو چلسی در فینال ل ق قرار دادن کمی موفق تر بودن چک هم اگه در خط هافبک بازیکن قابلی داشت میتونست در ضد حملات جلوی پرتغال نتیجه بهتری بگیره و ممکن بود پرتغال رو حتی حذف کنه

#15
Bianca

Bianca

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3940 ارسال
یه شب رونالدو بازی کرد ، همه جا پر شده ازین عکسها :)) :))

موهاش تو این یورو بدجور سوژه شدن :))

[img width=399 height=600]http://www.shiaupload.ir/images/02796129186105009045.jpg[/img]

------

اینو قبلا واسه اینیستا ساخته بودن

[img width=480 height=330]http://www.shiaupload.ir/images/97675500008507216248.jpg[/img]

اینم واسه رونالدو :))

تصویر

:Facepalm:

#16
Mr.Anderson

Mr.Anderson

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 104 ارسال
مارادونا با اشاره به نژاد آریایی ژرمن ها گفته :اگر یونانی ها با 300 نفر تونستد در تنگه (اسمش یادم نیست :1: ) 10 هزار ایرانی رو شکست بدن با 11 نفر میتونند 11 آلمانی رو شکست بدن :np:

#17
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال

رونالدو :

دراين بازي سه بار توپ را به تيرک کوبيدم ولي درنهايت توانستم گل پيروزي تيمم را به ثمر برسانم

بازي فوق العاده اي را به اجرا گذاشتيم؛ آن هم در مقابل حريفي که بختي براي گلزني نداشت.

فکر نمي کنم که يورو نقش سرنوشت سازي در انتخاب برنده توپ طلا داشته باشد؛ ولي مي تواند دراين انتخاب تاثير داشته باشد.

فرانسه يا اسپانيا برايم فرقي ندارند. در هر صورت بازي 50-50 خواهد بود.

من اين گل را به پسرم هديه کردم؛دقيقا همان کاري که بعد از گلزني به هلند هم انجام دادم. با اين گل، اعتماد به نفس بيشتري گرفتم.



#18
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال

دل بوسکه :

البته که او(یواخیم لو) شايستگي و توانايي حضور بر روي نيمکت اين دو تيم را دارد ، اصلا بهتر است بگويم چرا که نه ؟ لو توانايي موفقيت در هر دو تيم را خواهد داشت ، همچنان که در عرصه‌ي ملي موفقيت‌هاي بسياري را با ژرمن‌ها بدست آورده است. نه نيمکت رئال مادريد و نه نيمکت بارسلونا ، هيچ‌کدام براي يواخيم لو بزرگ نخواهند بود



تيم ملي آلمان يک تيم برتر است ، بدون هيچ‌گونه نقطه ضعفي.



در حال حاضر ما تمام توجهات خود را متمرکز ديدار با تيم ملي فرانسه کرده‌ايم و طبيعي است که در اين شرايط هيچ انديشه‌اي براي ما قابل توجه نخواهد بود. آنچه مهم است توجه به حضور ستارگاني همچون ريبري ، بنزما و نصري در جمع خروس‌ها است ، بازيکناني که در بالاترين سطح فوتبال بازي مي‌کنند و شرايط را براي پيروزي اسپانيا سخت خواهند کرد



#19
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
سرمربی یونان تو این چند بازی به جز بازی با چک نشون داده که بازی خونی خیلی خوبی داره . احتمال اینکه مساوی کنن به نظرم بیشتر از اینه که یک گل دیگه هم بخورن . ولی واقعا خوب میشه حریف بعدی ایتالیا یونان باشه . چون یونان هر چی هم باشه حریف ایتالیا نمیشه دیگه . :1:

#20
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
ايول عباس خوب پيش بيني كردي ها‏!‏ معلومه بازيخوني تو هم بد نيست :3: البته احتمالا آلمان ميبره





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی