پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

گروه چهارم یورو 2012

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
28 پاسخ برای این موضوع

#21
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
بازی تا قبل 9:30 شروع نمیشه

#22
Shaktak-Juve

Shaktak-Juve

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4770 ارسال
الآن دارم بازی اوکراین فرانسه رو میبینم ، خداییش هزاران نفر هم بیان و برن یه مهاجم مثل شوچنکو توی اوکراین زاییده نمی شه! اصن مهاجمای اون سمت اروپا یدونه یدونه می ترکونن ، شوچنکو ، آرشاوین ، قبلنا هم موستوووی بود ، خیلی بازیکنن ، اصن بازی های گروه 4 رو فقط به عشق شوا نگاه می کنم...عالیه این بشر...

#23
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
نیمه اول بازی فوق العاده دنبال شد . اصلا فکر نمیکردم اوکراین بتونه اینقدر خوب بازی کنه . فرانسه زیاد کار خاصی نمی تونست انجام بده . یک موقعیت روی ضربه ایستگاهی داشتن و واکنش خوب دروازبان اوکراین و یک موقعیت هم که با اشتباه اوکراینی ها گیرشون اومد . بقیه موقعیت هایی که گیرشون اومد در حد 20 درصد هم احتمال گل شدنش وجود نداشت . از اون طرف اوکراینی ها هم کار خاصی نکردن ولی کلا خوب بازی میکردن . همین که موقعیت به فرانسه ندادن نشون میده که خوب بازی می کنن . با این روند می تونه با فرانسه مساوی کنه و احتمال بردشون هم هست . این تیم با استفاده از شرایط میزبانی فکر می کنم بتونه انگلیس رو ببره و یا به راحتی یه مساوی کنه . و با 5 امتیاز یکی از صعود کننده های این گروه باشه .

#24
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
به راحتی میتونم بگم هر کس بازی دیشب انگلیس را با یاران شتر ندید بهترین بازی جام رو از دست داد
وجود پنج گل،موقعیت های متفاوت و زیاد،گل فوق العاده والکات و همچنین سوپر گل ولبک. که به نظرم باید قشنگ ترین گل جام باشه تا حالا.
در نیمه اول که به علت بازی قبل با ربع ساعت تاخیر شروع شد دو تیم بازی پایاپایی داشتن ولی در دقایقی بر دیگری برتری میگرفتند.اما این انگلیس بود که با گل کارول نیمه اول را پیروز به رختکن رفتند.
در نیمه دوم بود که انگلیس عقب کشید و با دو غافلگیری دو گل از مدافع تیم حریف دریافت کرد.
اما روی هاجسون که نمیخواست قافیه را ببازد ولکات را وارد زمین کرد.با آمدن او انگلیس جان تازه ای گرفت.خود او بود که روی اشتباه دروازه بان حریف گل تساوی را به ثمر رساند.بعد گل دوم انگللیس بازی تا حدی متعادل شد تا روی فرار طوفانی ولکات و پاس او که با سوپر گل ولبک همراه شد شادی را به بریتانیا آورد[img width=480 height=298]http://www.myup.ir/images/64116204521527120781.jpg[/img].در ادامه بازی انگلیس عقب کشید ولی آن ها بودند که به راحتی پیروز شدند.
شتر اینها هم از جام وداع کردند.
از نکات جالب این بازی بی تفاوت بودن زلاتان شتره به یارانش و خونسرد بازی کردنش بود ولی نمیتوانیم بگوییم که بازی بدی انجام داد.

#25
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
دیشب بازی فرانسه و اوکراین واقعا خوب دنبال میشد . حتی در مواقعی میشد اوکراین گل بزنه و موقعیت های خطرناک تری نسبت به فرانسوی ها داشتن . ولی گل منز که روی خلاقیت خودش بود همه چی رو عوض کرد . 3 دقیقه بعد فرانسه دوباره به گل رسید از اونجا به بعد فقط امیدوار بودم اوکراین بیشتر گل نخوره . چون واقعا جوری بازی نمیکردن که 3-0 یا 4-0 ببازن . امیدوارم با انگلیس هم همینطور بازی کنن و این بار نتیجه بگیرن و همراه فرانسه به مرحله بعدی برن .

#26
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15940 ارسال
دیشب هر دو تا بازی رو دیدم و می تونم بگم بدون شک جزو بهترین مسابقات یورو 2012 بود. فرانسه که فوتبال رو به شکلی جدید و متفاوت از سایر تیم ها انجام می ده و واقعا می تونه شانس موفقیت بالایی داشته باشه و مهم تر اینکه مربی باهوشی داره ! شاید کم تجربه باشه ولی هوش فوق العاده ای داره ! در مورد بازی دوم هم قبل از هر چیز سرعت این دیدار منو جلب خودش کرد و در حالی که قبل از بازی فکر می کردم بازی فیزیکی و درگیرانه ای رو شاهد هستیم اما واقعا دو تیم نمایش خوبی داشتند و یکی از پرگل ترین و سریع ترین مسابقات رو دیدم !

#27
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

تصویر


صاعقه ترسناک در ورزشگاه مینسک



تصویر


آسمان سهمناک ورزشگاه یورو



#28
BatigoL

BatigoL

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1112 ارسال
  • Locationطهران
دیشب راجع به هر دو تا بازی کلی مطلب آماده کرده بودم بذارم ولی متاسفانه بخاطره مسئله ای که پیش اومد کلا همه چی بهم ریخت و نتونستم بذارم ! حالا هم چون از شبه بازی گذشته دیگه لوس میشه اگه بخوام راجع به مسائل ریز 2 تا بازی دیشب بگم اما فک کنم تیمی مثله آلمان که تا حالا بهترین نمایش رو ارائه کرده از جفت تیم های صعود کننده گروه 4 باید بترسه ! اتفاقاتی که دیشب تو بازی ها انجام شد نشون دهنده این بود فرانسوی ها واقعا تیم بسیار خوب و آماده ای رو دارن ! اونا هم فوتبال رو زیبا رائه میدن هم نتیجه رو کسب میکنن , این مسئله ایه که تو فوتبال این روزهای اروپا خیلی مهمه . هم اینکه حس میکنم لورن بلان روحیه عجیبی به این تیم داده واسه این مسابقات . با بازی هایی که تا حالا برگذار شده , بنظرم مدعی های اصلیه قهرمانی آلمان و فرانسه ان ! انگلیس دیشب بازگشت شکوهمندانه ای به بازی داشت ! این واقعا مسئله کمی نیست تو مسابقاتی که با این سطح برگذار میشه و استرس و فشار سنگینی رو تیم ها هست اینچنین بشه به بازی برگشت . اما انگلیس آخره کار به مشکل میخوره چون این تیم اگه الان داره اینطوری نمایش میده نتیجه زحمت ها و تاکتیک هایی بود که کاپلو تو این چند سال واسه انگلیسی ها بکار برده ! اما خب شرایطه انگلیس با اضافه شدن " وین رونی " که انصافا یکی از آماده ترین مهاجمای اروپاس قطعا بهتر هم خواهد شد . مسئولین انگلیس قطعا باید افسوس اون اشتباهی که در مورده کاپلو کردن رو بخورن , بعده این 2 تا بازی میشه گفت اگه کاپلو تو انگلیس موندگار میشد قطعا جزیره ای ها جزء مدعی های اصلی این جام بودن ! با این اوصاف چیزی که احتمالش هست , جداله احتمالی اسپانیا - انگلیس ئه که مسابقه قشنگی میشه و نمیشه انگلیسی ها رو بدون شانس فرض کرد ! انگلیس با همین شرایطی هم که داره توانایی حذف اسپانیا رو داره :np:

#29
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
بدون شرح
[img width=480 height=298]http://u.goal.com/193000/193014hp2.jpg[/img]





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی