پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

گروه دوم یورو 2012

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
89 پاسخ برای این موضوع

#81
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA

تصویر

Respect 4 CR7



#82
bianconneri28

bianconneri28

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 837 ارسال
  • Locationtehran

با این وضع بازی پرتغال میره بالا
آلمان هم از اون ور.
یعنی میشه
آلمان-یونان
پرتغال-چک؟؟


SI :1:



#83
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
آره واقعا اگه پرتغالی ها بهتر از موقعیت هاشون استفاده میکردن یه نتیجه تاریخی رقم میخورد . یه چی مثل 6-2 . ولی بد هم نشد 2-1 بهتره . دوست نداشتن هلند به این شکل ببازه . آلمان هم تا جایی که لازم بود به نظرم مساوی داد که یه وقتی هلند بازی رو ببره سعود نکنن . تا فهمیدن که هلند بازی رو وا داده یک گل زدن و با اقتدار صعود کردن . این قضیه هم بو دار بود . :1: منتظر این هلند تو جام جهانی هستیم که باید به فکر پرورش چند مدافع درست درمون باشن . اینطوری جام جهانی هم با توجه به وجود تیم های ضعیف آسیا و آمریکای مرکزی فقط می تونن از گروهشون صعود کنن . این اسنایدر هم نمیدونم چرا فکر می کرد از هر جا شوت کنه باید بره تو گل .

#84
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

[img height=289 width=480]http://www.shiaupload.ir/images/84152587324187773333.jpg[/img] [img width=480 height=289]http://www.shiaupload.ir/images/85687349299190304610.jpg[/img]

این تفاوت هاست که غمدار می کنه آدمو .

چی دیدم و چی می بینم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!



#85
BatigoL

BatigoL

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1112 ارسال
  • Locationطهران

تصویر

Respect 4 CR7


بصیر با اینکه از CR7 متنفرم ولی خیلی قشنگ بود این عکس .
هیچوقت فک نمیکردم کریس رونالدو بتونه همچین شعوری به خرج بده از خودش :1:

اگه اشتباه نکنم رود گولیت پیشبینی کرده بود کریس رونالدو میتونه تو این یورو باعث بشه که پرتغال تا مراحل پایانی پیش بره !
تا اینجا که پیشبینیش درست از آب در اومده و پرتغال با کمک رونالدو تونسته دانمارک و هلند رو از گردونه مسابقات حذف کنه .
ولی واقعا حیف این تیم پرتغال که که 1 هافبک خلاق و بازی ساز تو ترکیبش نداره !

انصافا 2 تا وینگری که الان پرتغال داره واقعا خطرناک ترین وینگر های فوتباله جهانن .

نمیدونم رونالدو میتونه همچین قدرت رهبری داشته باشه که پرتغال رو به فینال این مسابقات برسونه یا نه اما اگه این اتفاق بیوفته رونالدو قطعا خیلی کامل تر از الان میشه !

راجع به هلند هم بگم :


هلند دیشب اصلا تیم نبود , تو هلند روبن واسه خودش 1 تیم بود , اشنایدر 1 تیم بود , آفلای 1 تیم بود , فن پرسی 1 تیم بود , ...

شاید هلند اگه روشه بازیشو تغییر بده بتونه این روندو عوض کنه ولی اگه بخوان بازیکناش همینقد عقده ای و خودخواه ادامه بدن قطعا هلند از گروهش هم صعود نمیکنه !


این پست واسه بازی اوله هلند جلوی دانمارک بود !
هلند همون روندو نگه داشت و با 0 امتیاز و با تحقیر کامل باید به خونه برگرده .

اصلی ترین مشکله هلند این بود که اصلا " تیم " نبودن .
تو این تیم فقط خودخواهی و غرور کاملا مشخص بود !

#86
Bianca

Bianca

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3940 ارسال
بازی پرتغال هلند بازی قشنگی بود ، به ویژه وقتی هلند گل اول رو زد و داشت امیدوار می شد ، پرتغال هم خطر حذف رو احساس می کرد کاملا یه بازی هجومی از هر2 طرف ، اگه هلند به اندازه ای که مهره های هجومی خوبی داره ، 2 تا دفاع درست حسابی می داشت اینقدر حقیرانه با 3 شکست حذف نمیشد دانمارک هم حذف شد اما حداقل در حد خودش بود ، هلند با این همه ستاره 0 امتیاز :Facepalm: با اینکه از رونالدو متنفرم و به هیچ عنوان به علاقه تبدیل نمی شه این تنفر :1: اما واقعا امشب اون بازی افتضاح قبلیش رو جبران کرد و بهترین بازیکن امشب بود کاملا خط دفاع نداشته هلند رو نابود کرده بود ، و در کل پرتغال برخلاف یونان نشون داد شایسته اس و ازین گروه صعود کرد پرتغال چک بازی ای که اکثرا منتظر بازی این 2 تا تو فینال 2004 بودن اما بدون ندود :np: حالا می تونن بعد 8 سال این بازی رو انجام بدن ، فکر کنم بازی قشنگی بشه :1: آلمان :victory2: تنها تیمیه که هر 9 امتیاز رو گرفت و واقعا نشون داد مدعی دونستنش قبل تورنمنت پربیراه نبوده ، و امیدوارم این روند رو به رشدش رو باز ادامه بده :rainbow: امیدورام فردا شب هم ایتالیا مثل پرتغال ثابت کنه شایسته ترین تیم برای صعوده و خودش سرنوشتش رو تعیین کنه :dreamy: آخر بازی پرتغال هم دوربین پیرهنی که رونالدو پوشیده بود نشون داد که نوشته شده بود : جونیور، پدر خیلی دوستت داره ؛ تولدت مبارک این رونالدو کی و با کدوم دوست دخترش بچه دار شد ؟ :Facepalm: :1:

#87
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3436 ارسال
دست خودم نیست اما از یونان میترسم میترسم اتفاقی که واسه چک تو یورو ۲۰۰۴ افتاد اینبار واسه آلمان بیفته

#88
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
پرتغال جلوی آلمان هم فوق العاده بازی کرد و به نظرم اصلا شایسته باخت تو این بازی نبودن . و نشون دادن شایسته رسیدن به مرحله بعد هم هستن . از بازی دانمارک گرفته که دقیقه 80 گل می خوره و به بازی بر میگردن و 8 دقیقه بعد گل میزنن تا بازی 1-0 باخته هلند رو که 2-1 می برن و چند تا هم نمی زنن . بازی یونان و آلمان می تونه خیلی جذاب باشه . مربی یونان نشون داد که خیلی باهوش تر از این حرفاست . ولی بازم امیدوارم آلمان ها مثل چک ها این تیم رو تحقیر کنن . پرتغال چک هم که بازی فوق العاده ای می تونه باشه . درست مثل بازی پرتغال و هلند که اینقدر جذاب بود .

#89
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

خوشحالی هواداران آلمان از صعود به مرحله بعد


آلمان ها با کسب سومین پیروزی خود راحت به مرحله بعد صعود کردند .هواداران این تیم از پیروزی شان خوشحال هستند


تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر



#90
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
مشکل اصلی هلند این بود که هیچ وقت با ترکیب کاملی از ستاره هاش کنار هم بازی نکرد حالا یا به دلیل مصدومیت یا اماده نبودن برخی مهره هاشون در بازی های مقدماتی و... همین باعث شد که این دوگانگی و دو دستگی در بین ستاره های هلند خیلی دیر نمود پیدا کنه و سرمربی این تیم خیلی دیر متوجه این مشکلات بشه هرچند نباید فراموش کنیم که رابطه فامیلی این مربی با فن بومل واسش دردسر ساز شد و بازیکنای هلند هم دقیقا در کوران مسابقات اعتراض خودشون رو علنا نشون دادن البته سرمربی تیم ملی هلند هم در دعوت کردن بازیکن ها به تیم ملی اشتباهاتی رو داشت به عنوان مثال مدافع چپ 18 ساله که بهتر بود روی نیمکت مینشست تا فیکس بازی میکرد یا دعوت ستاره ای مثل کویت در حالی که در برنامه های این مربی جایی نداشت دقیقا در نقطه مقابل این موضوع انگلیس و هاجسون خیلی خوب این موضوع رو درک کرد و فردیناند رو دعوت نکرد تا تیمش با مشکلات حاشیه ای کمتری به بازی ها ادامه بده و طبق گفته مربی نشستن روی نیمکت در شان ستاره ای مثل فردیناند نبود پس چه بهتر برای جلوگیری از شروع حاشیه و انتقاد رسانه ها همون اول به ستاره ای که اعتقاد نداریم... تیم المان هم از هر نظر کامل بود و عالی عمل کرد و نمیشه نقد زیادی از این تیم یک دست منظم و کامل داشت دانمارک هم به نظر من فراتر از انتظار ظاهر شد درسته صعود نکرد ولی اگه بازی با پرتغال کمی خوش شانس بود(مثل چند دهه قبل که قهرمان شدند) شاید الان سرنوشت بهتری داشت. پرتغال و کریس رونالدو بازی به بازی بهتر شدن و پیشرفت کردن تنها اشکالی که پرتغال داره نداشتن تموم کننده و یه هافبک خلاق و بازیساز عملا به نظر من پرتغال نه هافبک بازیساز خوبی داره و نه تموم کننده خوبی و فقط میتونه با اتکا به ستاره های کناری خودش نانی و رونالدو به مراحل بالاتر بره و باید امیدوار باشه این دو ستارش روز های خوبی رو در ادامه جام داشته باشن





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی