پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

گروه دوم یورو 2012

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
89 پاسخ برای این موضوع

#1
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
این تاپیک برای بحث و گفتگو در مورد بازی های گروه دوم یورو 2012

تصویر



#2
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
برنامه دیدارهای گروه دوم شنبه 9 ژوئن (20 خرداد ): شهر خارکيف، هلند – دانمارک، ساعت 20:30 شنبه 9 ژوئن (20 خرداد): شهر لوويو، آلمان – پرتغال، ساعت 23:15 چهارشنبه: 13 ژوئن (24 خرداد ): شهر لوويو، دانمارک – پرتغال، ساعت 20:30 چهارشنبه:13 ژوئن(24خرداد ): شهر خارکيف، هلند – آلمان، ساعت 23:15 يکشنبه 17 ژوئن (28 خرداد): شهر خارکيف، پرتغال- هلند، ساعت 23:15 يکشنبه17 ژوئن(28 خرداد): شهر لوويو، دانمارک – آلمان، ساعت 23:15

#3
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
شک ندارم تیم قهرمان از این گروهه. بقیه تیم ها چیزی واسه این گروه نیستن

#4
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
بعد ایتالیا دوست دارم هلندی ها قهرمان بشن . هلند تو اکثر جام ها شایستگی قهرمانی رو داشته ولی هیچوقت به حقشون نرسیدن . ولی بازم احتمالش زیاده این یورو هم براشون تکرار گذشته باشه . تو گروه بندی هم بازی اول با دانمارک خیلی اهمیت زیادی براشون داره . با توجه به گروه سختی که دارن اگه به دانمارک در هر صورتی امتیاز بدن حتی صعودشون هم به خاطر بار روانی و حرفه ای بودن پرتغال و آلمان به خطر میفته . تو این گروه آلمان تو همون دو بازی اول تکلیف صعودش مشخص میشه چون به راحتی میتونن دانمارک های بی انگیزه زودتر حذف شده رو شکست بدن و از همین حالا می تونن روی 3 امتیاز اون بازی حساب کنن .

#5
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
هیچ وقت نباید ایتالیا و فرانسه رو دست کم گرفت به نظر من اگه این دو تیم از گروهشون بالا بیان و توی مراحل حذفی فقط ممکنه در ضربات پنالتی حذف بشن من حدث میزنم مثل یونان یه تیم تا مراحل بالا صعود کنه و پدیده بازی ها بشه البته از گروه دو یه تیم حتما فینالیست میشه پیشبینی میکنم اسپانیا جزوه 4 تیم پایانی نباشه!!!

#6
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
از قرعه ی گروه که بگذریم ، تو قرعه ی بازی ها شرایط ِ هلند بهتر از آلمان ِ .

اولین بازی با دانمارکی که پولسن رو داره ، یعنی اینکه دیگه راحت میشه برد .

برد با اختلاف رو من منتظرشم .

بالاخره میخ ِ اول باید محکم کوبیده بشه .

این کاری که مربی میخواد بکنه رو نمیپسندم که از فان پرسی و هانتلار باهم استفاده نمیکنه .

اینا آقای گل ِ 2 تا لیگ ِ معتبر شدن . اینقدر هم حرفه ای هستن که بخوان به نفع ِ تیم کار کنن نه نفع ِ خودشون .

تصورش واقعا وحشتناکه . فان پرسی ، هانتلار ، روبن .

با این همه باید به مربی اعتماد کرد که آخرین امید ِ این نسل ِ هلند رو نا امید نکنه .

واقعا امیدوارم به این تیم .

2000 نشد ، 2004 نشد ، 2008 نشد ، 2010 نشد ولی ایندفعه دیگه نوبت نوبته تیمی ِ که همه آرزشونه سبک ِ بازیش رو تقلید کنن .

تنها موردی که میتونه هلند رو از قهرمانی نگه داره ، گل نخوردنه ایتالیا هست که اگه بتونن با هم به فینال برسن ، با شک و تردید میشه یه فینال ِ دو سر برد .

وگرنه تیمی رو در حدی نمیبینم که بخواد جلوی تاکتیکای هلند بایسته .

Viva Clockwork Orange



#7
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

[img width=480 height=319]http://www.shiaupload.ir/images/78201405475422355805.jpg[/img]

دانمارک در اندیشه ی انتقام از هلند


از ساعت 20:30 تیم‌های فوتبال هلند و دانمارک اولین جدال از گروه دوم موسوم به گروه مرگ را برگزار می‌کنند. این دو تیم در ورزشگاه متالیست اوکراین به قضاوت اسکومینا داور اهل اسلوونی مقابل هم صف‌آرایی کنند.

این مصاف مهم در حالی برگزار می شود که هر دو تیم در گذشته قهرمانی قاره اروپا را تجربه کرده اند. هلند در جام ملت های 1988 با استفاده از درخشش بزرگانی همچون رود گولیت، مارکو فان باستن، فرانک ریکارد و رونالد کومان تحت هدایت مربی بزرگی همچون رینوس میشل توانست در خاک آلمان به افتخار قهرمانی قاره سبز برسد. دانمارک نیز در جام ملت‌های 1992 در حالی که ستارگانی همچون پیتراشمایکل، لارس اولسن، برایان لادروپ، هنریک لارسن و ... را در ترکیب خود داشت، در سوئد به مقام نخست رسید.

آخرین رویارویی دو تیم به پیکارهای دو سال قبل در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی مربوط می شود که در مرحله گروهی آن مسابقات هلندی‌ها توانستند به پیروزی 2 بر صفر نائل شده و قدم محکمی برای صعود به دور حذفی بردارند.

با توجه به آن نتیجه، می توان گفت دیدار فردا برای وایکینگ‌ها جنبه انتقام و تلافی دارد. مورتن اولسن که دو سال قبل در شهر ژوهانسبورگ، مغلوب هلند و مربی اش‌، برت فان مارویک(مربی کنونی تیم) شد، انگیزه‌های فراوانی برای جبران دارد.

در مقابل فان مارویک نیز شاگردانش در تیم لاله‌های نارنجی را در جلسه‌‌های تمرینی چند روز گذشته به گونه ای تمرین داده تا در ضد حملات خطرناک عمل کرده و بتوانند در زمان‌هایی که حریف به جلو برای گلزنی حرکت می کند، به طرف دروازه اسکاندیناوی‌ها حمله برده و به گل برسند.

سایر رویارویی‌های هلند و دارنماک در گذشته به شرح زیر است:

قهرمانی اروپا:

سال 2000: دانمارک صفر – هلند 3

سال 1992: هلند در ضربات پنالتی 5 بر 4 برنده شد

دیدارهای دوستانه:

سال 2008: هلند یک – دانمارک یک

سال 2001: دانمارک یک – هلند یک


[img width=480 height=277]http://www.shiaupload.ir/images/99968856983261767145.jpg[/img]

دیدار با دانمارک سخت ترین بازی ماست

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند می‌گوید بازی نخست تیمش در یورو ۲۰۱۲ مهم‌ترین و تاثیرگذارترین دیدار یارانش در این جام است.

به گزارش یوفا: به نقل از داگبلات، برت فان مارویک روز گذشته پس از انجام آخرین جلسه تمرینی شاگردانش در آستانه بازی امروز با دانمارک در یورو 2012 گفت: بازی با دانمارک، سخت‌ترین دیدار ما در این رقابت‌ها است، همان دیداری که می خواهیم برنده شویم و با روحیه‌‌ای مضاعف کار خود را در این جام شروع کنیم. هر نتیجه‌ای غیر از برد، برای ما ایجاد مشکل می‌کند.

وی ادامه داد: هدف ما کسب برد مقابل دانمارک است. روحیه و توان لازم را داریم. باید بطور کامل مراقب باشیم زیرا دانمارک حریفی بسیار مهم و خطرناک است.

فان مارویک تصریح کرد: در گروهی هستیم که با کمترین خطا، نتیجه منفی خواهیم گرفت. در این گروه قدرت‌‌های زیادی حضور دارند. از یک جنبه، می توان گفت گروهی همسان و با قدرت‌های تقریبا برابر داریم. در این شرایط به هیچ‌وجه مجاز نیستیم که خطایی مرتکب شویم.



#8
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman
این بازیکن دانمارک kjaer تلفظش کژاکر هست یا کیایر؟ این احمدی گزارشگره میگه کیایر.

#9
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
فن پرسی خوب بازی کرد خوشمان امد :smile: هلند اگه ببازه واقعا کارش خیلی سخته و ممکنه خیلی زود حذف بشه چون این دانمارک در حدی نیست که بتونه از المان امتیاز بگیره ، این روبن هم نشون داد که چرا بایرنی ها ازش متنفر شدن ، یه بازیکن خودخواه که موفقیت فردی خودش رو به موفقیت تیمش ترجیح میده یه هر حال امیدوارم هلند صعود کنه و بتونه نیمه دوم رو جبران کنه !!!

#10
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال
من هلند رو دوست دارم ولی چون فن پرسی گفته تا پایان مسابقاتم در یورو چیزی از آینده نمی گم دوست دارم سریع حذف بشن تا رابین سریع بگه برنامش واس آینده چی هست :fp: :fp: :1: ولی جدی این هلند اگه هونتلار رو هم بیاره بزاره کنار رابین و روبین و اسنایدر رو بزراه پشت اینا 2-3 تا رو تو نیمه دوم می زنه . بعد یه جسی هم دارم که این هلند امسال خیلی پیش بره تا نیمه نهایی می ره . اصلا خیلی با جام جهانی و دوره قبلی یورو فرق کردن .... امیدوارم هلند به همراه پرتغال از این گروه برن بالا .

#11
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

متاسفانه هلند هلندی بازی نمیکنه.تو این چند سال اخیر هم همیشه از ضعف خط دفاعیش رنج برده.



#12
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
نکته هایی که از بازی هلند و دانمارک دیده میشد یکیش و مهمترینش خودخواهی بازیکن های هلند بود . همشون انگار میخوان خودشون گل بزنن . روبن هم که سر دسته همشون .. موقعیت درست حسابی هم نداشتن . کل نیمه دوم یک موقعیت که اونم میتونست چیپ بزنه ولی زد به دروازبان . نکته بعدی عدم توانایی تیم دانمارک تو انتقال توپ از خط میانی به حمله بود . خیلی مواقع 3 تا بودن جلو 4 تا مدافع هیچ کاری نمیکردن و به راحتی توپ رو از دست میدادن . هلند با این سبک بازی اگه مقابل روسیه بازی میکرد وضعیتی بهتر از ایتالیا و چک نداشت . واقعا هلند چندین لول پایین از از انتظارها بازی میکرد . فکر میکنم بار روانی روی هلند خیلی بیشتر از این بشه و تو مرحله گروهی حذف بشن . هر چند ممکنه مثل اسپانیای جام جهانی بازی اول رو ببازه بعد قهرمان بشه . این احتمال هم هست ولی به نظرم بعید به نظر میرسه .

#13
imijoon

imijoon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 605 ارسال
مثله اینکه واقعا فن پرسی قراره به همین زودیا بیاد یووه :1: اگه اوضاع هلند همینجوری پیش بره، اون پروسه ای که واسه خرید آگرو پارسال اتفاق افتاد و با شروع کوپا و بازیهای درخشان خودش و تیمش عملا از دستش دادیم، دقیقا عکسش واسه فن پرسی اتفاق میفته.

#14
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال

مورتن اولسن مربی متفکر دانمارک تمام طرح های بازی هلند را نقش بر آب کرد.



#15
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
از وقتی که بازی تموم شده تا به الآن تو این فکرم که دانمارک چطور بازی رو برد ؟!؟!؟! واقعا چیکار کردن ؟ هلند خیلی عجله می کرد ، خوب فکر نمیکردن و سریع میخواستن به دروازه برسن . واسه من که طرفدار ِ هلند هستم خیلی سخته که دی یانگ بیاد جانشین ِ داویدز بشه . هافبک دفاعی های هلند رسما بازی رو وا داده بودن . قبل از تعویضا هم دقیقا همچین چیزی رو تو ذهنم داشتم ولی فان در وارت تاسف بار بازی کرد . پاس های درستش به اندازه تعداد ِ انگشت های دست نشد . برای بازی ِ بعد باید یه فکری به حال ِ هافبک های دفاعی بکنن . کاپیتان هم خیلی بد بود متاسفانه . امروز فوتبال روی بد ِ خودش رو به هلند نشون داد . امشب هم فرقی نداره چه نتیجه ای بدست بیاد ، مهم 2 تا بازی ِ بعد ِ که باید ببریم . اگه بدونم که این یورو هم قراره مثل ِ 2004 بشه ، همین الآن دیگه قیدش رو میزنم .

#16
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

امروز فوتبال روی بد ِ خودش رو به هلند نشون داد .

مهدی فکر نکنم این جمله رو تو این مواقع به کار می برن ها . در صورتی درست بود که هلند n تا موقعیت داشت و 4 تا به تیر میزد . نه اینکه با تک روی بازیکن هاش موقعیت ها رو الکی به باد بدن .
هلند واقعا شایسته برد تو این بازی نبود . حداکثرش میشه مساوی رو عادلانه دونست واسه این بازی .

#17
Bianca

Bianca

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3940 ارسال
هلند شاید تو ترکیبش بازیکنای اسم و رسم داری داشته باشه ، اما تو این بازی اصلا در حد خودشون نبودن ، بیشتر به جای اینکه در خدمت تیم باشن به فکر خودشون بودن و البته خط دفاع هلند هم هیچ وقت تحسین برانگیز نبوده که بگیم آره اتفاقی بوده :1: ، زیاد بازی رو با دقت ندیدم که بخوام راجع به بازی دانمارک نظر بدم اما واقعا خیلی پیچیده شد این گروه :1: برسیم به آلمان :1: :1: اولین چیزی که خورد تو ذوقم ، بودن گومز به جای کلوزه تو ترکیب بود ، حداقل با شناختی که از کلوزه دارم و با توجه به فرصت طلبیش و قدرت نسبتا خوبی که پرتغالی ها تو دفاع دارن حس می کنم اومدن کلوزه کمک بیشتری به آلمان بکنه ، به نظرم واسه شکستن سد پرتغال لو حتما باید کلوزه رو بیاره کنار گومز و دو مهاجمه بازی کنن یه سری شایعات هم بود بواتنگ تو ترکیب اصلی نیست و کارای بدبد کرده و لو نمی خواد از اول بازیش بده اما مثل اینکه نظر لو عوض شده بود ، شوانی و اوزیل هم معمولی بودن شاید نیمه دوم با تغییر تاکتیک بازی بهتری انجام بدن کونترائو عملا جناح چپ رو برای خودش کرده بود و اجازه حرکت به بواتنگ و مولر نمی داد پرتغال بسته بازی می کرد اما در کل بازیش خیلی رو اعصاب نبود ، تقریبا تو یه سطح بازی کردن هو شدنای رونالدو هم خیلی لذت بخش بود :1: اون صحنه آخر هم واقعا نفس گیر بودا ، تو خونه ما یه لحظه کسی نفس نمی کشید :1:

#18
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

مهدی فکر نکنم این جمله رو تو این مواقع به کار می برن ها . در صورتی درست بود که هلند n تا موقعیت داشت و 4 تا به تیر میزد . نه اینکه با تک روی بازیکن هاش موقعیت ها رو الکی به باد بدن .
هلند واقعا شایسته برد تو این بازی نبود . حداکثرش میشه مساوی رو عادلانه دونست واسه این بازی .


موقعیت 28 به 8 میدونی یعنی چی ؟

موقعیت ِ 100 % 4 به یک میدونی یعنی چی ؟

کرنر 11 به 4 میدونی یعنی چی ؟

اگه به نظرت این آمار مساوی ِ ، پس باید به ارشمیدوس شک کرد .

هلند بر عکس ِ همه ی بازی هاش فقط درصد ِ مالکیتش زیاد نمیچربید که اونم 55 به 45 بود .

دیگه نمیدونم برتری رو توی چی میبینی .

از موقعیت هایی که اسنایدر و فان پرسی و هیتینگا و روبن و هانتلار زدن بیرون یا توپ ِ باد آورده ای که از لایی ِ یه دروازبان بره تو گل .

#19
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
میو میو عوض میشه.کریس هر نیمه با یه مدل مو هه هه هه :lol: :lol: :lol:

#20
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
مهدی بله از وقتی توپ به آسمون کوبیدن شده موقعیت باید هم اینطوری موقعیت های هلند بره والا . بی دقتی در زدن ضربات آخر رو نمیتونی به پای شانس و اقبال بد بزاری . 11 کرنر هم اصلا ملاک خوبی نیست کاش حداقل این یکی رو نمی نوشتی . بعدش هم تو رو خدا نگو موقعیت باد اورده . قشنگ 3 تا مدافع رو از بازی محو کرد و لایی زد به دروازبان . اینکه مدافع ها داغونن و یا دروازبان این شکلی گل میخوره ضعف تیم ملی هلنده .





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی