پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

گروه اول یورو 2012

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
49 پاسخ برای این موضوع

#41
Mr.Anderson

Mr.Anderson

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 104 ارسال
ای حال کردم این روس ها حذف شدن! :1: هیچ کشوری در جهان به اندازه روسیه کثیف نیست !

#42
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
چقدر ساده روسیه حذف شد . روسیه با اون شکل بازی که ایتالیا و چک رو در هم می کوبه به چه راحتی حذف شد . اصلا باورم نمیشه . لهستان بازی با یونان و چک دقایق اول بازی خیلی خوب بودن . اگه توپ هاشون گل میشد میتونستن با 7 امتیاز صعود کنن ولی هر چه به اواخر بازی میرسید لهستان ضعیف میشد . (این مشکل تو ایتالیا هم وجود داره) لهستان شایسته صعود نبود به هر حال . ولی واقعا یونان هم شایسته نبود . چطوری رفتن مرحله بعد واقعا عجیبه . حالا بیانکا احتمال زیاد یونان بخوره به آلمان . امیدوارم بیشتر از این متنفر نشی از یونان :lol: :lol:

#43
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
من بازی رو از دقیقه ی 30 دیدم. اون 20 دقیقه ی طوفانی ابتدایی لهستان رو ندیدم و تو اون بخشی که دیدم که چک کاملا مستحق صعود بود ، چون هم با برنامه تر بود و هم موقعیت های بیشتری ایجاد کرد. لهستان بعد اینکه گل خورد یهو شروع کرد تند تند حمله کردن و هول شدن و از اون موقعیت دقیقه ی 94 نتونستن استفاده کنن ، اون بازیکن چک ( کادلِچ؟!) مٍ فرشته ی نجات معلق [ :1: ] رسید و -خوشبختانه :1: - بازی مساوی نشد. اما از جدای بحث فنی که من خیلی سر در نمیارم :1: :fp: ، ژیراچک و هم تیمی هاش دیشب به همه ی ما نه فقط درس فوتبال ، که درس زندگی دادن! مهم نیست که چقدر اشتباه کنی و چطور ببازی و تحقیر بشی ، واکنش بعدت مهمه ... وقتی ابراز احساست هوادارا و بازیکنای چک بعد از بازی رو می دیدم ، حسّ خیلی عجیبی داشتم. ممنونم چک! :smile:

#44
Bianca

Bianca

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3940 ارسال
دیشب بازی و دیدم اما واقعا حس صحبت کردن رو نداشتم :1: نمی دونم چرا وقتی ژیراچک گل رو زد اینجوری شدم :hc: فکر کنم به خاطر همه اون خاطراتی که با چک و ندود داشتم دوست داشتم چک حتما بالا بره و انصافا هم چک نشون داد ، اگه بازی اول با اون نتیجه باختن بازم با تغییر ترکیب و روحیه تونستن به اون چیزی که می خواستن دست پیدا کنن این روحیه بازکن های چک رو خیلی دوست داشتم به قول نسیبه مهم نیست که چقدر اشتباه کنی و چطور ببازی و تحقیر بشی ، واکنش بعدت مهمه ... چک دیشب توی خطوطش خیلی هماهنگتر بود و نسبت به تیمای گروه دیگه حقش بود بیاد بالا ، و صدالبته روسیچکی که من ازش در حد مرگ تنفر دارم رو خدا روشکر نداشت و واقعا 11 نفره بازی کرد :)) :1: راجع به یونان هم واقعا :Dispute: :tired: برام فرقی نداشت لهستان بیاد بالا یا روسیه ، اما آخه چرا یونان ؟ :rolleye: امیدوارم آلمان یه درس حسابی بهشون بده برن از هستی ساقط بشن :1: وقتی جدول بازی ها رو داشتم می دیدم ، تفاضل گل روسیه +2 اما یونان 0 ، اما به خاطر این قانون مسخره بازی رودررو باید روسیه حذف می شد :sleep: روسیه هم شکی نست بازی اول رو واقعا همه رو متعجب کرد حتی خودم هم راجع به همون بازی اینجا پست دادم ، اما بدموقع باخت و کلا حذف شد البته با شیوه بازی کثیف یونان همه آشناییم و می دونیم وقتی یه گل بزنه یه اتوبوس می چینه جلوی دروازه و می ره تو دفاع که مورچه هم نتونه ازونحا رد بشه :np: باخت روسیه هم مسلما به خاطر ضعف و عدم شایستگیشون نبوده ، به خاطر همون بازی نچسب یونانی هاس که اینجوری حذف شد :losersmiley: نتایج بازیهای دیشب خیلی منو واسه بازی ایتالیا نگران کرده به ویژه این قانون های بازیهای رودرو و تفاضل گل اینا :sigh:، ایتالیا واقعا می تونه از پس ایرلند بربیاد ؟ :beg:

#45
bianconneri28

bianconneri28

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 837 ارسال
  • Locationtehran

یه نکتهی جالب اینه که روسیه بخاطر میانگین بالای سنیش و تحلیل رفتن توان تیم در 15 دقیقه ی آخر به شدت کم رمق مینقطه ی ضعف اصلیه تیمشون همینه!

با اینکه خیلی دیک ادوکات رو دوست دارم حاضرم شرط ببندم اگه یونان 70-75 دقیقه محکم دفاع کنه و 15 دقیقه ی آخر رو حمله کنه روسیه رو 2-0 میبرن! :1:




پیش بینی و تحلیل رو داشتین! :1:

حس میکنم کم کم دارم مربیه بزرگی میشم! :lol:

#46
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
از همون بازی اول معلوم بود لهستان لیاقت و شایستگی صعود رو نداره تیمی که فقط 20 دقیقه خوب و با برنامه بازی کنه جایی در مراحل بالاتر نداره چک با شکست سنگینی که در بازی اول داشت خیلی خوب پیشرفت کرد و ادامه داد ولی ایرلند و هلند عکس چک عمل کردن و از نقاط ضعف خودشون درس نگرفتن واقعا چک میتونه یه کلاس و یه الگو خوب برای ایران باشه تیمی که شایسته صدر جدول بود روسیه هم نشون داد تیمی بی تجربه و مغروره تیمی که اینقدر یک دست و خوب بازی میکرد بعید بود جلوی یونان باتجربه و مستحکم اینقدر با ریسک حمله کنه روس ها باید یاد بگیرن فوتبال همش حمله نیست این تورنمنت درس ها و نکته های خیلی زیادی داشت امیدوارم مربی ها و بازیکنان ایرانی درس های خوبی ازش بگیرن روسیه هم مثل پرتغال تموم کننده خوبی در ترکیبش نداشت ولی برعکس پرتغال نمایش تیمی خوب و دلچسب و هماهنگی رو داشت حیف شد تیم یک دست و خوبی مثل روسیه با اون فوتبال زیبا و قشنگی که به نمایش گذاشت اینطوری حذف بشه من فکر میکردم روسیه پدیده این جام میشه ولی نشد... یونان هم مثل همیشه بازی کرد و با صبر و استقامتی که داشت صعود کرد و نشون داد باز هم تاکتیک دفاعی میتونه مفید باشه و به روسیه فهموند فوتبال همیشه حمله نیست باید ببینیم ایا المان ها میتونن جلوی این تیم سخت کوش موفق باشن

#47
bianconneri28

bianconneri28

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 837 ارسال
  • Locationtehran
آقا ولی عجب بازیکن خوبیه این پیلار "LMF" جمهوری چک! واسه نیمکت خوبه ها . اگه جووینکو نیومد اینو بگیریمش :1:

#48
Shaktak-Juve

Shaktak-Juve

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4770 ارسال
خداییش حیف نیست از بین اون 4 تا تیم یونان و چک بیان بالا؟؟؟ بعدشم مثلا کرواسی یا ایتالیا یکیشون حذف بشه (یا حتی اسپانیا) ، دانمارک نیاد بالا یا حتی مثلا سوئد بخواد بین 8 تا نباشه ولی چک و یونان باشن ، این گروهبندی واقعا رو اعصاب منه!!!!!

#49
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

خداییش حیف نیست از بین اون 4 تا تیم یونان و چک بیان بالا؟؟؟
بعدشم مثلا کرواسی یا ایتالیا یکیشون حذف بشه (یا حتی اسپانیا) ، دانمارک نیاد بالا یا حتی مثلا سوئد بخواد بین 8 تا نباشه ولی چک و یونان باشن ، این گروهبندی واقعا رو اعصاب منه!!!!!

باید مثل این والیبال می بود . تو دو تا گروه همه با هم بازی میکردن . :1:

#50
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

خداییش حیف نیست از بین اون 4 تا تیم یونان و چک بیان بالا؟؟؟
بعدشم مثلا کرواسی یا ایتالیا یکیشون حذف بشه (یا حتی اسپانیا) ، دانمارک نیاد بالا یا حتی مثلا سوئد بخواد بین 8 تا نباشه ولی چک و یونان باشن ، این گروهبندی واقعا رو اعصاب منه!!!!!


پـَ نـَ پـَ لهستان میومد بالا؟ :rolleye: :1:

واقعا تو بازی چک و لهستان ، چک خیلی بهتر بود. یونان هم البته "یونان"ـی صعود کرد :mad:
کرواسی همون بهتر که حذف بشه ، هیچ حسرتی نداره حذفشون.
مگه تو یورو 2004 نبود که ایتالیا حذف شد سوئد و دانمارک صعود کردن ، یا اسپانیا حذف شد ، یونان صعود کرد؟ :nugget:

فوتبال این چیزا رو داره همراهش دیگه.





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی