پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

خروجی های یوونتوس 2011-2012

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
42 پاسخ برای این موضوع

#21
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
این بازیکنان که تا این لحظه ازیووه رفتن و قراردادی ندارن دل پیرو - منینگر - گروسو - بوریلو - استیگاریبیا

#22
aminibme

aminibme

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 716 ارسال
بچه ها مگه کوا تمدید نکرده؟چرا هی میگین کوا بره؟ تموم شد فعلا باید برای رفتن بونوچی و اشتیگریبیا و بوریلو دست به دعا برداریم :yapyapyapf:

#23
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

این بازیکنان که تا این لحظه ازیووه رفتن و قراردادی ندارن

دل پیرو - منینگر - گروسو - بوریلو - استیگاریبیا

البته کاسرس هم قراردادش فکر میکنم تموم شده ولی احتمالا تمدید میشه ..
کوالیارلا رو هم باید رد کنن بره به نظرم ، بعد از اون مصدومیتش دیگه بازیکن سابق نشد ، هرچند قبلا هم همچین بازیکن تراز اولی نبود ، بیشتر یه بازیکن خوبه برای تیم های متوسط ،
تیم هم باید کم کم بازیکن های متوسط خودش رو رد کنه
علاوه بر بازیکن های که قراردادشون تموم شده وقرار هم نیست تمدید بشه قراردادشون ، الیا و کراسیچ هم که قطعا به فروش میرسن ، احتمالا مارونه هم راهی یه تیم دیگه میشه از بازیکن های قرضی هم ترجیح میدم هیچکدوم برنگردن ، فقط ملو بازیکن قابلی هست که اون هم با توجه به کمبود "مغز" برنگرده بهتره
فکر میکنم تیم در حال حاضر 24 بازیکن داره با رفتن بازیکنان قرضی و همچنین الیا و کراسیچ 7 نفر از این جمع کم میشه ، که احتمالا خروجی های دیگه ای هم داریم ، فقط امیدوارم امسال مارتینز روی دستمون باد نکنه یه وقت "حیف اون 12 میلیون یورو واقعا" :fp:

#24
hivar

hivar

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 118 ارسال
بونوچی حیفه که بره... با دوسه تا اشتباه توی یه فصل نمیشه اینجوری در موردش قضاوت کرد... بره که کی بیاد؟ یکی مثل آستوری بیاد که اگه هم سطح نباشن از بونوچی بهتر نیست... بوریلو که هیچ کس غیر از کونته ازش راضی نیست و من هم دوست دارم بره ، ولی من احساس میکنم متری و کوا هم که برن کونته بوریلو رو نگه میداره! مارونه هم حالا بببینیم که چه خریدهایی تو خط میانی داریم و اگه شلوغ شد بهتره که یه فصل دیگه قرضی بره بازی کنه...

#25
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
کاسرس خیلی خوبه ولی دفاع نیست اصلا کارهای دفاعی بلد نیست ، به نظرم میتونیم جاش یه دفاع واقعی بگیریم

#26
Alvinegro Praiano

Alvinegro Praiano

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 33 ارسال
هر کدوم از ما سلیقه ای داریم و به فراخور همون هم احتمالن اسم بازیکنای بلک لیستمون رو تو این قسمت بیان می کنیم.
یکی بازیکن مورد علاقه ی یک کاربر دیگه رو می گه و دیگری بازیکنایی رو که هیچ جوره خوشش نمیاد تو تیم باشن اما واقعیت در نهایت جور دیگه ای رقم می خوره.
سابقه بیشتر باشگاه ها در موعد نقل و انتقالات نشون می ده که از طوفان شایعات و ترانسفرهای رسانه ای چیز زیادی محقق نمی شه و در نهایت چند بازیکن هستن که اینور و اونور می شن.
من بعید می دونم با این مدل سیاست ها به خصوص در مورد یوونتوس که تو سالهای اخیر خیلی در خرج کردن برای جذب بازیکن در تعطیلات بین الفصل سخت و انعطاف ناپذیر کار کرده بتونیم منتظر خروج همه اون بازیکن کم طرفدارا و ورود ستاره های سرشناس سایر تیم ها باشیم.
خروجی های یوونتوس به نظر من در نهایت 4-5 نفر بیشتر نخواهند بود و باقیمانده یووه رو در فصل بعد همراهی خواهند کرد.
پیش بینی می کنم عمده خروجی ها هم از بین بازیکنان سالخورده تر باشن.


#27
behnam_juve

behnam_juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 475 ارسال
یه سوالی که همیشه برا من بود اینه که چرا یووه بازیکنایی سطح پایین رو حاضر میشه با قیمت بالا بخره ولی بازیکنای خوب رو نه!!الان بیان بگن مثلا کریس رونالددو با 20 میلیون حاضره بیاد یووه اینا نمیخرن میرن یه بازیکن بی کیفیت میخرن 19 میلیون (مثلا)!

#28
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
علتش اینه که یووه تو این چند سال هم نتایج خوبی نگرفته و هم ل ق نیومده علاوه بر اون چون بازیکن های سطح بالا به یووه نمیومدن یووه مجبور میشد بازیکن های سطح پایین تر رو با قیمت های بالاتر بخره چون راه دیگه ای برای تقویت خودش نداشت فقط امیدوارم کوا یا ماتری یکیشون همراه با بوریلو از یووه برن اگه یووه دو تا مهاجم تاپ به تیم اضافه نکنه من هیچ امیدی حتی به تکرار همین موفقیت های فعلی ندارم چون دیگه تیم مثل انگیزه ای که این فصل داشت نمیتونه سال بعد هم اونو تکرار کنه اونم بدون تقویت تیم و اضافه شدن ستاره

#29
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
مارتینز امائوری دیگو و تیاگو بازیکن هایی بودن که فروششون با اون مبلغ پایین خیلی باعث ناراحتی خیلی ها شدن فقط امیدوارم از این فصل به بعد اینقدر راحت ستاره ها رو خراب و نابود نکنیم به شخصه این سیاست باشگاه خیلی من رو آزار میده یووه هیچ وقت به خارجی های خودش اهمیت نداده و همیشه ایتالیایی ها در یووه صاحب اولویت بودن علت اصلی که باعث میشه خارجی ها تو یووه موفق نباشن همینه مربی و مدیران در مرحله بعد قرار میگیرن

#30
GiGi_BufBuf

GiGi_BufBuf

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2 ارسال
بوریلو-گروسو-مننینگر-کوالیارلا-استیگاریبیا...به نظرم بونوچی اونقدا هم بد نیست...گاهی در حد یه مدافع قابل ظاهر میشه...فکر کنم حداقل ارزش رو نیمکت موندن و داشته باشه... :hmm:

#31
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
روشن تر از روز !!! کونته نمیخواد 20 بازیکن اصلیش رو از دست بده !!!

چیزی که این روزها یوونتوس دنبال تبدیل کردنش به پول باشه ، بازیکن های سکو نشین و قرضی ای هستن که تو تیم های دیگه توپ می زنن .

نفر اول میتونه میلوش کراسیچی باشه که نمیشه با این همه نیمکت نشینی بهش لقب ِ نق نقو داد . فصلی متفاوت داشت و لقمه ی قلمبه ای میتونه واسه رد کردن باشه . 10 میلیون .

هافبک ِ مخرب ناپولی !!! ما که چیزی ندیدیم !!! 4 میلیون اودینزه داد ، باید خدا رو شکر کرد .

میشه به ازای آسامواه هم به اودینزه واگذارش کرد با کمی پول . هر چند که من مدت هاست لباس بیانکونری با تبلیغ جیپ رو به تن ِ آسامواه می بینم .

مارکو هم که سوپر گل ِ بازی با فیورنتیناش از یاد ها نمیره !!! روسو آتزوری هم میتونه به داشتن موتا امیدوار باشه . نمیگن مال ِ بد بیخ ِ ریش ِ صاحبش . 2 میلیون هم از سرمون زیاده .

بازیکن هایی هم هستن که میتونن تو سواحل مدیترانه خوش بگذرونن و تعطیلاتشون رو در آنتالیا بگذرونن .

خیلی ارزون !!! رتو زیگلر رو اگر بشه بالاتر از 3 میلیون به فنرباغچه فروخت ، یعنی اینکه ماروتا خداست !!!

ملو ای که 12 گل زده هم به ازای هر گل یک میلیون با یک میلیون تخفیف ، میتونه همچنان زیر ِ دست ِ فاتح تریم باشه . هر چند که هنوزم که هنوزه حسرت رفتنش رو میخورم و به سرش قسم می خورم .

نفر سومی که من تو کنسرت های " ابرو گوندوش " می بینم ، الیاست . یه هلندی ِ با تعصب و واقعی که نیمکت ِ یووه رو به رفتن به یورو ترجیح داد .

بازیکنی که میتونست جا پای فانتزی باز های بزرگی بذاره ولی کو میدون ؟!؟!؟! 8 میلیون بدین خیرشو ببینین !!!

به غیر از تورین جایی نداره واسه رفتن آقای وینچنزو ی همیشه مصدوم !!!

یا باید یک فصل دیگه در نزدیک ترین جای ممکن به همبازی ِ سابقش یعنی پاول ندود بشینه ، یا فسخ قرارداد !!! همین .

با جمع کردن ِ این پول های مرده ، 38 میلیون به حساب ِ باشگاه واریز میشه .

یعنی واقعا نمیشه با این مبلغ از بین فن پرسی و هیگواین و ژکو ، یکی رو خرید ؟!؟!؟!

مثل ِ همیشه به تمام کارهای ماروتا ایمان دارم .

#32
aminibme

aminibme

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 716 ارسال
چیزی که داغونم میکنه اینه که اینقدر به بوریلو اعتقاد داره ماتری بنده خدا وسط فصل 10 گله بود خیلی هم خوب بازی میکرد دیگه بازیش نمیداد :no:

#33
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
البته ماروتا مصاحبه کرد و گفت که هیچ بازیکنی رو نمیفروشیم ، برای لیگ قهرمانان باید مجموعمونو بزرگتر کنیم

#34
behnoud

behnoud

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1042 ارسال

البته ماروتا مصاحبه کرد و گفت که هیچ بازیکنی رو نمیفروشیم ، برای لیگ قهرمانان باید مجموعمونو بزرگتر کنیم

دیگه کراسیچ و ایلیا رو که باید بفروشن.بزرگ کردن بی منطق تیم هم که فایده نداره.فقط دستمزد الکی میدن به بازیکن ها.به نظر من باید هرچی اضافه داریم بدیم بره، 24 تا بازیکن درست وحسابی رو نگه داریم.

#35
جمال دلپیرو

جمال دلپیرو

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 77 ارسال
با این شرایط حاکم در یوونتوس باید دلپیرو از تیم رفتنی دانست چون انیلی تمایلی برای تمدید قرارداد بااین بازیکن نداره و مالاگا هم مشتری این بازیکن هستش



#36
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
فکر میکنم کراسیچ رو بتونن 12م بفروشن نمیدونم چرا زیگلر رو با اون کیفیت خوب بعضی از بچه ها تو لیست فروش میزارن من فکر میکنم ارزش این بازیکن بالاتر از 5م باشه و حیفه همچین بازیکنی رو با توجه به کمبود نفرات در سمت چپ برنگردونیم البته امیدوارم مارتینز مثل تیاگو نشه و بدون قیمت و به بعنوان بازیکن آزاد واگذارش کنن

#37
جمال دلپیرو

جمال دلپیرو

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 77 ارسال
پیغام ترزگه برای دلپیرو . دیوید ترزگه ستاره سالهای نه چندان دور باشگاه یوونتوس این روزها در ریورپلاته آرژانتین توپ می زند.او اکنون در صحبتهایی از هم تیمی سابقش، الساندرو دل پیرو خواسته تا بعد از جدایی از بینکونری به این تیم آرژانتینی بپیوندد. ترزگه دوران اوج فوتبالی اش را در یوونتوس سپری کرد ولی تجربه پوشیدن پیراهن تیمهای موناکو و ارکولس را هم دارد. اودوران کودکی و نوجوانی اش را در بوئنوس آیرس سپری کرد و البته فوتبالش را در تیم همسایه ریور، یعنی پلاتنسه آغاز کرد و بعد از آن به فرانسه رفت و درحال حاضر برای ریور پلاته توپ می زند . به گزارش یوونتوس اف سی دات آی آر، ستاره فرانسوی که در میان یوونتوسی ها لقب ترزگل را یدک می کشد ، درباره جدایی الکس با ایتااسپورت مصاحبه ای کرد و در آن از الکس خواسته تا همبازی او در ریور پلاته شود . ترزگه دراین باره گفت:” الکس و مائورو باید به ریور پلاته بیاید تا مانند گذشته، باز هم در کنار هم باشیم ، اینجا جای متفاوتی است ، امیدوارم با همدیگر همبازی شویم . ” دیوید ترزگه، ۸ ساله بود که درتیم جوانان اتلتیکو پراتنس بازی خود را شروع کرد و این اغاز داستان فوتبالی او بود. اسطوره ارژانتین، دیه گو ارماندو مارادونا ، فوتبالیست افسانه ای او است.ترزگه در فصل ۱۹۹۵ – ۱۹۹۶ به تیم موناکو پیوست و تا پایان سال ۲۰۰۰ در این تیم بازی کرد.بعد از آن بود که دیوید به یووه امد و همراه بینکونری ۴ اسکودتو را فتح کرد ، ۲ سوپر کوپا ایتالیا، نیز از قهرمانی های او همراه با یووه است. این درحالی است که الکس دل پیرو حال و روز خوبی در یووه ندارد. او اکثر دیدارهای فصل گذشته تیمش را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز کرد و هرزمان که کنته او را به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می فرستاد، الکس گلی ارزشمند و سرنوشت ساز را برای تیمش به ثمر می رساند.با این وجود ، سران یووه در ماه های ابتدایی سال جاری میلادی اعلام کردند که قرارداد دل پیرو را تمدید نخواهند کردو ازهمین رو الکس به دنبال ماجراجویی جدیدی دردنیای فوتبال است

#38
FarSH4D

FarSH4D

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 215 ارسال
خوب لیورپول رسما دست به کار شده و میخواد کراسیچ رو بگیره، مبلغی هم که در نظر گرفتن 6 میلیون پوند هست! (چقدر یورو؟ :fp: ) سام آلردایس مربی وست هام هم تازگی در ایتالیا بوده برای به خدمت گرفتن الیا و مذاکرات پیروش!

#39
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3746 ارسال
متاسفانه توی بحث فروش بازیکنان هم موفق نبودیم و نتونستیم بازیکنانی مثل ملو و کراسیچ یا الیا رو با قیمت مناسبی بفروشیم ...

#40
mohsen.juve

mohsen.juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 3 ارسال
باید بازیکنان خنثی از یووه برن په په متری دچلیه





1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی