پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یورو 2012

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
195 پاسخ برای این موضوع

#41
alieneslami

alieneslami

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 136 ارسال
اول که علاقه به قهرمانی ایتالیا که کاملا واضحه!! اما تیم دوم دوست دارم هلند قهرمان بشه! مخصوصا دلم میخواد ون پرسی آقای گل بشه!! :1:

#42
mohammad74

mohammad74

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 253 ارسال
تيم فقط ايتاليا...هيشكي فكرشو نميكنه ولي ايتاليا قهرمان اين دوره ميشه حالا ببين من كي گفتم :wink2: :rainbow:

#43
Alvinegro Praiano

Alvinegro Praiano

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 33 ارسال
یه کوچولو بیشتر از دو هفته به شروع یورو 2012 مونده چرا بیشتر تیما لیست بازیکنای نهایی شون رو اعلام نمی کنن؟
پراندلی هم اعلام نکرده لیستشو؟


#44
Alvinegro Praiano

Alvinegro Praiano

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 33 ارسال

یه کوچولو بیشتر از دو هفته به شروع یورو 2012 مونده چرا بیشتر تیما لیست بازیکنای نهایی شون رو اعلام نمی کنن؟
پراندلی هم اعلام نکرده لیستشو؟


خوشبختانه خودم جواب سوالم رو پیدا کردم و جا داره از همکاری سایر دوستان در پاسخ به سوالم بعد از 24 ساعت تشکر کنم.
بله اعلام شده !! :beee:

#45
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

تصویر

انگلیس با جرارد موفق می شود

یوفا: اسطوره فوتبال هلند معتقد است روی هاجسن، سرمربی جدید تیم ملی انگلیس در صورت استفاده مطلوب از جرارد موفق خواهد شد.

به گزارش یوفا: به نقل از دیلی‌میرر، در شرایطی که هم ‌اکنون تمرینات آماده‌سازی «سه‌شیر» (انگلیس) برای حضور در یورو 2012 آغاز شده و همه چیز از فعالیت جرارد بعنوان کاپیتان تیم در این پیکارها حکایت دارد، ادگار داویدز، هافبک اسبق یوونتوس و بارسلونا و عضو پیشین تیم سرزمین "لاله‌های‌ نارنجی" در مورد استفاده مطلوب از فرمانده لیورپول در تیم قهرمان جام جهانی 1966 نقطه نظرش را بیان کرده است.

وی گفت: مهم‌ترین نکته در مورد انگلیسی‌ها این است که هاجسن جرارد را به عنوان کاپیتان می خواهد. فکر می کنم او بتواند کار فوق‌العاده‌ای انجام دهد و تیمش را به پیش ببرد.

وی ادامه داد: درست است جرارد همیشه به خوبی تیم باشگاهی در تیم ملی بازی نکرده، اما فکر می کنم هاجسن باید از توانمندی‌‌های این بازیکن،‌ درست استفاده کند و تیمی قدرتمند در کنارش پدید آورد. به نظرم هیچ‌کس بخوبی استیوون نمی تواند تیم انگلیس را در زمین هدایت کند. او میدان دید وسیعی دارد و تیم را به جلو پیش می برد. همین الان بسیاری از موفقیت‌‌های لیورپول را خودش یک‌ تنه رقم زده است.

هافبک سابق یوونتوس: مردم می گویند او در کنار فرانک لمپارد،‌ بازدهی خوبی نخواهد داشت، اما باید گفت بازیکنان بزرگ می خواهند همیشه در کنار دیگر بازیکنان بزرگ بازی کنند. به نظرم این وظیفه هاجسن است که خیلی خوب از او در تیم بازی بگیرد.

به اعتقاد چهره مطرح هلند فشار روانی اکنون بر تیم انگلیس اکنون زیاد نیست که همین امر می تواند عاملی بر پیشرفت و موفقیت باشد.

داویدز اظهار داشت: بزرگ‌ترین چیز برای تیم انگلیس آن است که آنها با سطح انتظارات پایین وارد یورو 2012 خواهند شد.معنای این حرف آن است که فشار روانی بر آنها کمتر از حد عادی است. پس بدون فشار می توانند خیلی بهتر کار کنند تا این که هواداران و رسانه‌ها از آنها انتظار داشته باشند.

او در مورد بخت موفقیت تیم ملی هلند در این پیکارها نیز عنوان کرد: فکر می کنم این بار ما برنده ی جام خواهیم شد :victory2: . از نظر تکنیکی همه چیز به سود تیم هلند است. ضمن آنکه تیم ملی به عنوان یک گروه متحد رشد بسیار خوبی داشته است.



#46
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

تصویر

تست
دوپینگ از 16 تیم شرکت کننده در یورو 2012



یوفا: اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پروژه کنترل آزمایش دوپینگ از تیم‌های حاضر در یورو ۲۰۱۲ با حضور در اردوی تیم ملی آلمان را آغاز کرد.

به گزارش یوفا: به نقل از کیکر، در آخرین روز از هفته گذشته ماموران سازمان کنترل دوپینگ جهان (وادا) در اردوگاه ژرمن‌ها در جنوب فرانسه حضور یافتند. آنها که مدتی قبل به خواست یوفا،‌ مسئولیت گرفتن تست دوپینگ از 16 تیم حاضر در مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا را بر عهده گرفتند،‌ در اولین گام به سراغ تیم یواخیم لو رفتند.

بنابر اعلام یوفا، این پروژه به منظور مقابله شدید عالی‌ترین سازمان فوتبال اروپا با این پدیده شوم صورت می‌گیرد و تا اواخر هفته جاری با حضور در اردوی همه تیم‌های حاضر ادامه خواهد داشت.

مسئولان تاکید زیادی بر انجام این اقدام به منظور حفظ پاکیزگی میدان ورزش دارند.

این گزارش می‌افزاید آلمان‌ها که همواره به نظم و ترتیب فردی و گروهی بالاترین اهمیت را می‌دهند،‌ خود در اردوی آماده‌سازی ساردینا ایتالیا و نیس فرانسه، از بازیکنان خویش آزمایش دوپینگ گرفتند.

مرحله نهایی پیکارهای یورو 2012 اروپا در اوکراین و لهستان از تاریخ 19خرداد با حضور 16 تیم در 4 گروه 4 تیمی آغاز خواهد شد.



#47
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

[img width=480 height=348]http://shiaupload.com/images/31143318198386393564.jpg[/img]

لیست نهایی تیم ملی هلند


دروازه بان ها: تیم کرول، مارتن استکلنبرگ، میشل ورم

مدافعان: خالد بولهروز، ویلفرد بوما، جان هیتینگا، یوریس ماتیسن، گریگوری فن در ویل، ران ولار، یترو ویلمس

هافبک ها: ابراهیم آفلای، مارک فن بومل، نایجل دی یونگ، استین شارس، وسلی اسنایدر، کوین استروتمن، رافائل فن در فارت

مهاجمان: کلاوس یان هونتلار، درک کوئیت، لوک د یونگ، لوسیانو نارسینگ، رابین فن پرسی، آرین روبن


نکته ی جالب ِ این لیست نبودن ِ باس دوست ، آقای گل لیگ ِ هلند در بین 23 نفر هست .

با این حال آقای گل ِ لیگ های جزیره و بوندس لیگا در ترکیب تیم ملی هلند هستند .



#48
hivar

hivar

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 118 ارسال
هروقت یووه تو اوج بوده و تیم ملی هم بیشتر بازیکن هاش یوونتوس بودن ما خوب بودیم..این بار هم فکر میکنم این اتفاق بیوفته و شاید هم قهرمان بشیم... آلمان و اسپانیا مدعی اول هستن ولی من ازشون تنفر شدید دارم! مخصوصا اسپانیا که خیلی پر رو شده! اگه ایتالیا هم به جایی نرسه طرفدار هلند هستم... فکر میکنم ک ترکیب دفاع و هافبک ها معلوم هستش... ولی برای خط حمله که هنوز ابهام داره من دوست دارم کاسانو و بالوتلی بچه شرهای ایتالیا فیکس باشن... احساس میکنم که بالوتلی یا جووینکو هم پدیده جام بشن.

#49
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال
اکثر دوستان معتقدند که وقتی یووه قدرتمند باشه ایتالیا هم قدر ئه! اما آیا این رو در نظر می گیرید که به طور مثال در سال 2006 یووه و میلان قدرتمند بودن نه فقط در سری آ بلکه در اروپا هم حرفی برای گفتن داشتند. اما حداقل یووه ی فعلی (نه بازیکنان اتزوری) بی تجربه است و نمیشه گفت قهرمانی سری ا موفقیتش در رقابت های اروپایی رو تضمین می کنه!

#50
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
سال 2006 خط ِ دفاعی ِ آتزوری رو 4 تا یوونتوسی تشکیل میدادن . ( از بازی ِ دوم که زامبی اضافه شد ) که از نظر ِ تاثیر تو قهرمانی ، نفر ِ اول و دومش بوفون و کاناوارو بودن ! ( بوفون به نظرم از کانا بهتر بود ) با این حال تو این دوره 6 تا از فیکس های آتزوری ، 100 % یوونتوسی هستن . این هماهنگی ای که بینشون هست ، خیلی کمک می کنه به اینکه بهتر از بقیه تیم ها کار کنن . خط ِ دفاعی رو هم مثل ِ 2006 4 تا یوونتوسی تشکیل میدن که آمار میگه که تو جهان بهترین هستن . منی که ایتالیا رو شانس ِ قهرمانی میدونم ، فقط و فقط به درخشش ِ خط ِ دفاعی و همچنین جادوی پیرلو امیدوارم .

#51
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
فقط باید دست به دعا برداریم که کیه لینی زودتر برگرده و به شرایط مسابقه برسه و الا با این اوصاف از گروه صعود کردنمون هم همچین آسون نیست . فقط دعوت نشدن دی چلیه و په په و ماتری خیلی عذاب آوره . دی چلیه به دلیل مصدومیت . په په و ماتری رو هم اگه کونته نیم فصل دوم بیشتر بهشون بازی میداد احتمال دعوت شدنشون خیلی بیشتر از این حرفا بود .

#52
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
ماتري واقعا حيف شد‏، ميتونست بيشتر بازي كنه تا تو يورو هم باشه گرچه اين آخرا يكم حرص در مياورد اما تو يورو به درد ايتاليا ميخورد

#53
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

اکثر دوستان معتقدند که وقتی یووه قدرتمند باشه ایتالیا هم قدر ئه!

اما آیا این رو در نظر می گیرید که به طور مثال در سال 2006 یووه و میلان قدرتمند بودن نه فقط در سری آ بلکه در اروپا هم حرفی برای گفتن داشتند. اما حداقل یووه ی فعلی (نه بازیکنان اتزوری) بی تجربه است و نمیشه گفت قهرمانی سری ا موفقیتش در رقابت های اروپایی رو تضمین می کنه!




درسته ! حسب الاتفاق توی این جشن گذشته با بهار راجع به همین موضوع بحث میکریدم ! به نظر من هروقت یوونتوس قدرتمند بوده ایتالیا هم خوب بوده و نتیجه گرفته ! ولی خب یوونتوس اون موقع کجا این یووه کجا ؟ من هنوز اعتقاد دارم که یوونتوس زمان کاپلو به مراتب قدرتمند تر از یوونتوس فعلیه ! درست یوونتوس 38 بازی بدون باخت داشت ولی اون یوونتوس یه چیز دیگه است.
ولی روی آتزوری پراندلی میشه حساب کرد فکر میکنم بتونه هممون و شگفت زده بکنه ، مهره خوب زیاد هست و اگر لاین آپ اولیه و درست بچینه راحت میشه تا فینال رفت.

#54
mohsen alex

mohsen alex

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1029 ارسال
این تیم ایتالیا زیاد فرقی بایورو 2008فرقی نداره؛به مهاجماش که امیدی نیست ؛حتی میشه گفت بدتر از یورو قبلی؛دیناتاله دیگه مثل قبل نیست؛اون موقع که با تونی تواوج بودن اون شد؛دفاع تیم نقطه قوتشه که کلینیم مصدوم شده؛تو هافبکا هم فقط مارکیزیو قابل اعتماده؛اگه الکس وتوتی بودن؛خیلی خوب میشد؛بااین وجود یووه بالا میره ولی مراحل اول حذفه؛اسپانیاهم مدعی اوله

#55
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال
بیخیال فمنیسم و این صحبت ها :1: خدایی خیلی از دخترا این طورین :Facepalm:

[img width=480 height=359]http://shiaupload.ir/images/21910370945327767293.jpg[/img]



#56
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3436 ارسال
حالا به دور از طرفداری و اینجور چیزا میگم خدایی حیفه این نسل کلیزمن و یوآخیم لو بدون جام بمونه واقعا فوق العاده بودن تو این سالها

#57
hamed.alex

hamed.alex

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 219 ارسال
ایتالیای امسال تیم خوبیه ولی هنوز مشکل اساسی این تیم پابرجاست،یعنی یه مهاجم نوک تموم کننده کامل. هرجند به خاطر آمادگی خط دفاعی و بوفون و حتی پیرلو به قهرمانی امیدوارم ولی از این ضعف ایتالیا استرس پیدا می کنم :102:

#58
Alessandro1989

Alessandro1989

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 355 ارسال
تيم ملي فوتبال آلمان در ديدار دوستانه براي آماده سازي اين تيم در رقابت هاي يورو دو هزار و دوازه در ديداري پر گل با نتيجه عجيب پنج بر سه مقابل تيم ملي فوتبال سوئيس مغلوب شد.

گل های بازی :

سوئیس :

ارن درديوک در دقايق بيست و يک ، بيست و سه و پنجاه ،
اشتفان ليش اشتاينر در دقيقه شصت و هفت
آدمير مهمدي در دقيقه هفتاد و شش

آلمان :

متس هوملس در دقيقه چهل و پنج ،
اندره اسکورل در دقيقه شصت و چهار
مارکو ريوس در دقيقه هفتاد و دو
yes1

#59
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

[img height=270 width=480]http://shiaupload.com/images/12716244897559324139.jpg[/img]

از مردم کشورم به خاطر حمایتشان ممنونم



عضو تیم ملی فوتبال هلند پس از ناکامی مقابل بلغارستان از هواداران بخاطر حمایت های گسترده تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش یوفا: به نقل از داگبلات، آرین روبن شب گذشته تلاش زیادی کرد تا بلکه بتواند در دیدار دوستانه تیم کشورش با بلغارستان در ورزشگاه «آره‌نا» شهر آمستردام گلی به ثمر برساند اما در نهایت آن‌ها 2 بر یک مغلوب شدند.

وی که در یک هفته گذشته پس از باخت بایرن مونیخ، تیم باشگاهی‌اش در فینال لیگ قهرمانان اروپا از چلسی، بخاطر عدم تبدیل یک ضربه پنالتی به گل، مورد انتقاد رسانه‌ها و بعد هواداران باوارایی‌ قرارگرفت، گفت: فکر می‌کنم اکنون که بازی با بلغارستان به اتمام رسیده، بهترین فرصت باشد تا مقابل دوربین تلویزیون و به شکلی گسترده از همه مردم بخاطر حمایت‌شان از من، صمیمانه تشکر کنم. وقتی بازیکنی مثل من شاهد چنین حمایت عظیمی باشد، بطور حتم وضعیت‌اش متحول خواهد شد. باید عنوان کنم هفته‌ای سخت را پشت سر گذاشتم. اما محبت و حمایت شما هواداران سبب شد تا بتوانم انتقاد‌ها را تحمل کنم.

روبن ادامه داد: تاکنون چنین روزهای را تجربه نکرده بودم. اما به هرحال اکنون دیگر می‌دانم در زندگی یک بازیکن حرفه‌ای همیشه روزهای دلنشین وجود ندارد و گاهی نیز آدم مجبور به تحمل سختی‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: من خوشحالم عضو کوچکی از جامعه فوتبال هلند هستم که این چنین گسترده مورد حمایت هواداران قرار می‌گیرم. در مقابل این همه محبت‌‌، تمام توانم را برای سربلندی تیم می‌گذارم.

ستاره 28 ساله در مورد علت باخت از بلغارستان نیز عنوان کرد:‌ اکنون در مرحله آماده سازی هستیم. پیش از حضوری شایسته در یورو 2012 به دنبال آزمایش ترکیب‌های متفاوت هستیم. بطور حتم تا زمان شروع جام ملت‌ها، به اوج توانمندی و آمادگی خواهیم رسید.



[img height=270 width=480]http://shiaupload.com/images/65182377810090763784.jpg[/img]


فوتبال هلند باخت از بلغارستان را نمی پذیرد

کاپیتان تیم ملی هلند گفت: جایگاه فوتبال کشورم آنقدر بالا است که باخت از تیم‌هایی مثل بلغارستان را نمی‌پذیرد.

به گزارش یوفا: به نقل از شبکه اس.ب.اس، مارک فان بومل که شب گذشته شاهد باخت 2 بر یک یارانش در جدال خانگی برابر هلند بود، اظهار داشت: قبول دارم، جایگاه هلند آنقدر بالا است که اینگونه باخت‌ها را نمی‌پذیرد.

باید اعتراف کرد بازی متوسطی مقابل رقیبی که سراسر به کار دفاعی می‌پرداخت، انجام دادیم. البته بازی ما در نیمه اول بد نبود. در آن دقایق توپ را در اکثر لحظات در اختیار داشتیم. اما در نیمه دوم تیم از حرکت ایستاد. دیگر خطرناک نبودیم چون موقعیتی خلق نکردیم. هر چند که بازی رو به جلو را در برنامه داشتیم.

نارنجی‌پوشان که در مرحله نهایی یورو 2012 در گروه دوم با تیم‌های آلمان، دانمارک و پرتغال همگروه هستند، روز چهارشنبه در ورزشگاه دکویپ شهر رتردام در دیدار آزمایشی دیگر به استقبال از اسلوواکی می‌رود.




#60
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

[img height=320 width=480]http://shiaupload.com/images/64148415401936185531.jpg[/img]

لیست نهایی تیم ملی اسپانیا



فهرست 23 نفره و نهایی تیم ملی فوتبال اسپانیا برای حضور در جام ملت‌های اروپا (یورو 2012) از سوی ویسنته دل‌بوسکه اعلام شد.

ویسنته دل‌بوسکه اسامی تیم ملی فوتبال اسپانیا را برای حضور در جام ملت‌های اروپا اعلام کرد.

بر این اساس، پس از پایان رقابت کوپا دل‌ری بازیکنانی از اتلتیک بیلبائو و بارسلونا نیز به فهرست بازیکنان دعوت شده اضافه شدند.

آدرین لوپز مهاجم اتلتیکو مادرید که شب گذشته در دیدار مقابل صربستان گلزنی کرد و همچنین روبرتو سولدادو در میان تعجب کارشناسان از فهرست نفرات اعزامی ماتادورها برای حضور در جام ملت‌ها حذف شده است.

پدرو رودریگوئز مهاجم بارسا که پیش از این شانس کمی برای حضور در ترکیب 23 نفره اسپانیا داشت از سوی دل‌بوسکه به تیم ملی دعوت شده است.

*اسامی بازیکنان اسپانیا به شرح زیر است:

ایکر کاسیاس، پپه رینا، ویکتور والدس، رائول آلبیول، یوردی آلبا، آلوارو آربلوا، سرجیو راموس، خوان‌فران تورس، جرارد پیکه، جاوی مارتینز، سرجیو بوسکتس،

ژاوی، آندرس اینیستا، ژابی آلونسو، سانتی کازورلا، سسک فابرگاس، داوید سیلوا، خسوس ناواس، خوان ماتا، پدرو، آلوارو نگردو، فرناندو تورس، فرناندو یورنته







0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی