پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس 1-1 لچه ( هفته سی و ششم سری ] )

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
178 پاسخ برای این موضوع

#161
BAHAR.JUVE

BAHAR.JUVE

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 941 ارسال
استرس شدیدی که برای این قدم های پایانی وجود داره باعث میشه عکس العمل های هیجانی بروز بدیم . شاید اگر بازیکن دیگری با سابقه سوتی های ازیاد نرفتنی مرتکب اشتباه شده بود اینقدر به ان واکنش نشان نمیدادیم ولی بوفون یکی از ستون های اعتماد ما به یووه هست و به طور طبیعی لرزیدن بازیکنانی که تیم و هواداران به آنها اتکا میکنند غیرمنتظره تر و هراسناک تر از سایر ارکان تیمه . در این میانه دلم برای خود بوفون سوخت که با ناراحتی شدید از هواداران معذرت خواهی کرد . آدم احساساتی نیستم ولی بعد از اون در ذهنم یک مرور اجمالی به داستان تیممون از 2006 تا امروز داشتم و برای همین هم تماشای شرمساری بوفون برایم سنگین بود . هنوز یک امتیاز از میلان جلو هستیم و فقط 2 بازی باقی مانده . میتوانیم 6 ، 3 یا 0 امتیاز از این 180 دقیقه به کیسه بریزیم و این به همه ارکان تیم برمیگرده . من انتظار یک لغزش از یووه در این 3 دیدار پایانی را داشتم - منتها بیشتر روی لغزش در بازی بعدی حساب باز کرده بودم - و الان رقابت برای اسکودتو برایم جذاب تر از قبله . این را هم اضافه میکنم ... اگر در پایان فصل مجبور شدیم در خانه بنشینیم و دور افتخار اسکودتو را در سن سیرو تماشا بکنیم ، یکی از اخرین اشخاصی که من به او فکر خواهم کرد بوفون هست . طی این بازی ها اینقدر موقعیت بر باد داده و گل نزده داریم که برایم بسیار سنگینه آخرین پرده شکست را در قالب اشتباه بوفون در ذهنم نگاه دارم .

#162
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
کلا امشب از همون اول خیلی بوفون با مهاجمای اونا ور میرفت . خدا وکیلی به خانومم که همراه من بازی رو نگاه میکرد گفتم این بوفون امشب کار دسته ما نده خیلیه . تا اینکه اون اتفاق افتاد . با اینکه کلا نیمه دوم تیم خوب بازی نمیکرد ولی امیدوارم این اشتباه بوفون باعث از دست رفتن قهرمانی دشه . اصلا دوست ندارم به اسم بوفون نوشته بشه این موضوع . حالا دیگه این دو هفته پایانی استرس خیلی میره بالا . مگر اینکه یکشنبه از سنسیرو خبرهای خوبی بشونیم

#163
bianco vino71

bianco vino71

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7849 ارسال
چیزی که دیشب تسکین دهنده بود این بود که تماشاگرا انصافا ً واسه بوفون سنگ تمام گذاشتن تصاویری که از چهره بوفون نشون می داد از هر چیزی آزار دهنده تر و سنگین تر بود منم مطمئنم قهرمان میشیم و استرس دیشب طعم این قهرمانی رو شیرین تر می کنه

#164
Ali pacino

Ali pacino

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4457 ارسال
:lol: :lol: عجب سوتی داد جی جی چهره کونته خیلی دیدن داشت !! خیلی ناراحت شده بود !! من نمیدونم چرا با چپ توپ رو میخاست استپ بده ؟؟!!! خوب همون رو یک ضرب شوت میزد دیگه این اشتباش منو یاده اشتباه مرگ باره دیگرش در بازی با اتالانتا انداخت که وقتی مدافع توپ رو بهش داد نتونست استپ کنه و توپ رفت تو گل . فقط با این تفاوت که اونجا ما 2 گل جلو بودیم و حساسیت الان رو نداشت بیخیال هنوز قهرمانی تو دستانه خودمونه !! هر تیمی لایق تر باشه قهرمان مشه اینم اشتباه خوشگل جی جی !!
Spoiler


#165
10VE4EVER

10VE4EVER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3758 ارسال
^^^ منم ایمان دارم این تیم قهرمان میشه !! این اشتباه سهوی باعث خواهد شد تا تیم با یه اتحاد قوی تر برای پیروزی در 2 دیدار باقی مانده به میدون بره هنوز مسیر قهرمانی رو خودمون میتونیم تعیین کنیم و نیازی نیست بایستیم ببینیم میلان چه کار میکنه پس همچنان این ما هستیم که امید اول هستیم و نه میلان !!

#166
Juve_Alex

Juve_Alex

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 43 ارسال
فدای سر بوفون بهترین دروزاه بان جهان واقعا بعضی از دوستان چقد زود روحیه خودشون رو از دست دادن. نا سلامتی یه امتیاز جلوییما. یادمه فصل 2001/2002 دو امتیاز از اینتر عقب بودیم اما هیچکی امیدشو از دست نداده بود (هفته آخر لاتزیو اینتر رو برد و ما ادینزه رو، قهرمان شدیم) قهرمانی همین هفته بعد قطعی میشه 100% و بازی آخر با آتالانتا یه بازی تشریفاتی خواهد بود. میلان مقابل اینتر امتیاز از دست میده و ما هم بودن شک کالیاری رو گلباران می کنیم. forza Buffon

#167
hivar

hivar

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 118 ارسال
فراموش نکنید میلان هفته دیگه با اینتر بازی داره بابا... من کالیاری رو میبریم و میلان هم مساوی میکنه.... هفته آخر با یه مساوی هم قهرمان میشیم.

#168
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

فراموش نکنید میلان هفته دیگه با اینتر بازی داره بابا... من کالیاری رو میبریم و میلان هم مساوی میکنه.... هفته آخر با یه مساوی هم قهرمان میشیم.


مبلان اگه هفته بعد مساوی کنه که ما با برد مقابل کالیاری قهرمانیم و نیازی به هفته آخر نیس :1:



#169
dellealpi

dellealpi

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 46 ارسال

فراموش نکنید میلان هفته دیگه با اینتر بازی داره بابا... من کالیاری رو میبریم و میلان هم مساوی میکنه.... هفته آخر با یه مساوی هم قهرمان میشیم.

میلان مساوی کنه ما بزنیم که هفته آخر تشریفاتیه . . . (بازی رو در رو )

#170
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
دقیقا میخواستم همین رو بگم که تو 3 پست آخر تاپیک بهش اشاره شد ما هنوز هیچی از دست ندادیم ، دربی میلان خیلی بعیده با برد میلان همراه باشه ، اینتر حیثیتی بازی میکنه میاد که حداقل یک امتیاز بگیره تا تو بدترین فصلش به میلان نباخته باشه از اون طرف برای ما یه هدف درست شد ، اگر دقت کنید دو بازی آخر بازیکن ها اون انگیزه لازم رو نداشتند ، اشباع شده بودند حالا همه برای بوفون بازی میکنند ، همه با تمام وجود بازی میکنند تا گل بزنند و خوشحالیشون رو با بوفون تقسیم کنند و در آخر خواهشا شب های بازی اگر میبینید حالتون خوب نیست ، نیاید پست بدید من دیشب به قدری ناراحت بودم که همه انرژیم رفت و خوابم برد ، در حالی که شب های بازی همیشه تا 3 4 بیدار بودم باتشکر

#171
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
ولی دیشب بازی دادن به کاسرس به عنوان وینگ چپ تصمیم خوبی نبود. تمام بازی درحال آوردن توپ روی پای راستش و پاس عقب دادن بود. نتونست هیچ کار مفیدی ازون سمت انجام بده، نباید گفت کاسرس بد بود، اصلا بازیکن اون پست نبود. کاسرس دفاع مرکزیه، می تونه دفاع راست هم بازی کنه. کونته وینگ راست هم بازیش داده تو 3-5-2، ولی وینگ چپ برای کاسرس بیش از حد سخت بود. چند بار پیرلو به صورت غریضی توپ رو انداخت اون سمت، ولی کاسرس استارت نزده بود ؟ یا حتی استارت می زد ولی نمی تونست توپ رو خوب بگیره چون واقعا بازی با پای چپ رو بلد نبود. حتی یه چیزی امین شهریوری گفت امروز که حتی برای فرار از آفساید هم مشکل داشت کاسرس، و اگر یادتون بیاد چندین بار هی برای اینکه خودش رو تنظیم کنه با خط آفساید از توپ جا می موند. جاکرینی خیلی هماهنگ تر بود با هافبک ها و گزینه ی طبیعی تری برای اون پست بود. حتی من استیگاریبیا رو ترجیح می دادم. برای کاسرس واقعا بازی توی اون پست سخت بود، و عملا هیچکاری هم نتونست کنه.

#172
BatigoL

BatigoL

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1112 ارسال
  • Locationطهران

ولی دیشب بازی دادن به کاسرس به عنوان وینگ چپ تصمیم خوبی نبود. تمام بازی درحال آوردن توپ روی پای راستش و پاس عقب دادن بود. نتونست هیچ کار مفیدی ازون سمت انجام بده، نباید گفت کاسرس بد بود، اصلا بازیکن اون پست نبود. کاسرس دفاع مرکزیه، می تونه دفاع راست هم بازی کنه. کونته وینگ راست هم بازیش داده تو 3-5-2، ولی وینگ چپ برای کاسرس بیش از حد سخت بود.


چه عجب 1 نفر بالاخره بعده این همه پستی که فقط و فقط از رو احساس زده شد به تعویض طلایی دون آنتونیو اشاره کرد !

1 آدم قدری بزرگ شده تو ذهنتون که تک تک اشتباه هایی که داره میکنه اصلا به چشتون نمیاد :np:

#173
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال



1 آدم قدری بزرگ شده تو ذهنتون که تک تک اشتباه هایی که داره میکنه اصلا به چشتون نمیاد :np:

:goog:
کارهای بزرگی کرده ولی کم هم از یووه به عنوان موش ازمایشگاهی استفاده نکرد :1:

#174
sos

sos

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1030 ارسال
بوفون اصلا اشتباه نكرده! فقط ميخواست به بازيكنا شوك بده كه اگه ميخوان قهرمان بشن 2 هفته از مسابقات مونده و اگه تو بازى بعد گل نزنن ممكنه قهرمانيو از دست بدن همين و هنوز هيچ چيز تغيير نكرده و ما هنوز بالاتر از ميلانيم و اگه قهرمانى ميخوام بايد 2 تا بازيو ببريم همونطور كه تا قبل از بازى ديشب براى قهرمانى 2 برد نياز داشتيم با تشكر

#175
Ali pacino

Ali pacino

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4457 ارسال

بوفون اصلا اشتباه نكرده! فقط ميخواست به بازيكنا شوك بده كه اگه ميخوان قهرمان بشن 2 هفته از مسابقات مونده و اگه تو بازى بعد گل نزنن ممكنه قهرمانيو از دست بدن همين و هنوز هيچ چيز تغيير نكرده و ما هنوز بالاتر از ميلانيم و اگه قهرمانى ميخوام بايد 2 تا بازيو ببريم همونطور كه تا قبل از بازى ديشب براى قهرمانى 2 برد نياز داشتيم
با تشكر


:conf: :conf: :conf: :conf:
:hmm: :hmm: :hmm:

#176
Digitalman

Digitalman

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 332 ارسال
یکی امروز به من یه حرفی زد گفت که بوفون واسه داغ شدن رقابت تو سری آ این کارو کرده!!! مثل اون کاری که ماتراتزی موقع قهرمانی اینتر کرد و قهرمانی رو عقب انداخت واسه شرطبندی ها و چیزای دیگه من بهش گفتم شخصیت بوفون کجا ماترازی کجا! :np:

#177
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
من که دیشب تا صبح خواب نرفتم هنوزم ناراحتم یه حالت عجیبی بهم دست داده .استرس شدید مثل کسایی که دنیا رو سرشون خراب شده واقعا نمیفهمم بازیکنها چجورین .امیدوارم این حالی که من هستم تیم دچارش نشده باشه.استرس خیلی بده.آرامش و خونسردی و مسایل روانی تو فوتبال خیلی مهمه ما موقعیت خوبی رو از دست دادیم .شرایطمون رو سخت کردیم دیشب جدای از اون اشتباه کشنده تیم هم بد بازی کرد.من نیمه ی اول هم از بازی راضی نبودم کنته هم بد عمل کرد.احساس میشد تیم نوعی داره بازی میکنه انگار قهرمانیمون بدست اومده. ضعف مهاجمین به چشم میخورد .کوالیارلا افتضاح بود.راستش نیمه ی اول رو که میدیدم داشتم فکر میکردم بیام بگم علت تمدید قرارداد با کوالیارلا چیه.نیمه ی دوم هم همین روند ادامه داشت و کنته واصرار بر نظراتش باعث شد این بازیکن ضعیف تا دقیقه ی هفتاد تو زمین بمونه وقتی به دقیقه ی 65 رسیده بودیم یک احساسی داشتم و قصد داشتم بعد پایان بازی بگم اما حالا میگم .داشتم فکر میکردم در تیم ما و امسال واقعا به دلپیرو ظلم شد.دلپیرویی که هر وقت به زمین اومد موثر ومفید بود.میخواستم بگم جسد دلپیرو می ارزه به امثال کوالیارلا.داشتم فکر میکردم روی گل بوریلو که پایه گذار اصلیش دلپیرو بود داشتم فکر میکردم آیا حق دلپیرو اینه که با اینکه هر وقت بازی کرده مفید بوده طول فصل روی نیمکت بشینه و فقط ده دقیقه مونده بازی تموم بشه بیاد تو بازی هر انسان منصفی که بازی دیشب رو دیده از بازی افتضاح کوالیارلا خبر داره.چرا بازیکنی که اینقدر ضعیف بازی میکنه نباید همون بین دو نیمه تعویض بشه.چرا باید تا دقیقه ی هفتاد تو زمین بمونه.کاملا مشخصه که این نوع بازیکنها به درد تیم ما نمیخورن حتی برای نیمکت.آیا این تو دهنی وتوهین به هواداران نیست که دلپیرو با این سابقه و تاثیر گذاری تنها برای ده دقیقه پایانی استفاده بشه اون هم در بعضی بازیها؟ آیا توهین به شعور طرفداران نیست که تفاوتها وتاثیر گذاری بازیکنها رو میبینن و از طرف دیگه باید بی احترامی رو هم ببینن وقتی خبری خوندم که ماتزاری که یک اینتری بود و اخلاق درستی نداشت مصاحبه کرده بود و گفته بود احترام وقدر شناسی در فوتبال ایتالیا سالهاست از بین رفته اولش گفتم حالا حتما میخواد شیطنت کنه اما الان به این نتیجه رسیدم این بازیکن درست میگفته حالا هر فرد منصفی خودش قضاوت کنه آیا تاثیر گذاری دلپیرو از کوالیارلا و حتی بوریلو بیشتر نبوده در طول فصل با اینکه کمتر از حدمعمول استفاده شده.مشکل دلپیرو مشکل فنی نیست این مورد به مسایل دیگه مربوط میشه وقتی در بازی دیشب موقعیتهایی رو از دست دادیم و فقط یک گل زدیمباز تو اون موقعیتها هم اثری از مهاجمین دیده نمیشد.کوالیارلا کجا بود.نیمه ی اول چند بار توپ به پای این بازیکن خورده بله بوفون اشتباه کرد و اشتباهش اونقدر بزرگ هست که بگیم اما چرا کسی از بازی افتضاح کوالیارلا نمیگه چرا از اشتباه ماروتا نمیگه که تمدید قرارداد با کوالیارلا و احتمالا بوریلو و تمدید نکردن با دلپیرو که حتی حاضره سفید امضا کنه به نوعی توهین به تمامی طرفداران هست کنته هم دیشب اشتباه کرد.استفاده از کوالیارلا تا دقیقه ی هفتاد در حالیکه هر کسی بود زودتر این بازیکن رو تعویض میکرد.تعویض اشتباه کاسرس و قرار دادن این بازیکن در سمت چپ که عملا همه فهمیدن چقدر ضعیف بود در حالیکه میشد از جاکرینی تو اون سمت استفاده کرد و حتی استیگاریبیا هم بود که باز به غیبت رفته سالی ماهی یکدفعه ظهور میکنه در شبی که میتونستیم بازی ضعیفمون روبا پیروزی تموم کنیم بلایی بر سرمون اومد که همه ی نگاهها به سمت بوفون رفت چون او مقصر اصلی بود. من قصد نداشتم حتی بعد از پیروزی احتمالی دیشب تعریف بیمورد بکنم از تیم و اشتباهات رو نگم اتفاقا خودم رو آماده کرده بودم همه ی این موارد رو بگم که اون اشتباه بزرگ هم بوجود اومد و مزید علت شد تا همه چیز رو بگم خلاصه اینکه دیشب اصلا خوب نبودیم یا بهتره بگیم لچه فراتر از حد انتظار بازی کرد و با تیم ده نفره یک مساوی ارزشمند تو زمین ما گرفت و این تساوی در حکم شکست برای ما بود امیدوارم تیم خودش رو جمع کنه و دچار افت روحیه نشه و هیچوقت کار رو تموم شده ندونه .متاسفانه این مورد تو فصل چند بار برامون پیش اومده.موقعیتها رو از روی شکم سیری از دست میدیم و بعد حسرتش رو میخوریم ما باید بازی با کالیاری رو چنان طوفانی بازی کنیم که تیم حریف فرصت خودنمایی نداشته باشه و بهونه نیاریم که تیم هفتم شده .این بهانه ها در این مقطع توجیهی ندارهو هنوز هم چیزی از دست نرفته هر چند وضعیت دشوارتر شده

#178
mohsen alex

mohsen alex

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1029 ارسال
کارآنیلی ازروسی مربی فیورنتینا که بازیکن خودش روکتک زد بدتر همچنین کارکونته

#179
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال

چه عجب 1 نفر بالاخره بعده این همه پستی که فقط و فقط از رو احساس زده شد به تعویض طلایی دون آنتونیو اشاره کرد !

1 آدم قدری بزرگ شده تو ذهنتون که تک تک اشتباه هایی که داره میکنه اصلا به چشتون نمیاد :np:

حسین ، انتظارها داریا :|
مگه کونته از آسمون اومده که معصوم باشه ، مسلما کونته هم اشتباه میکنه ، شاید اصلا کاسرس میدرخشید و این اشتباه محسوب نمیشد

حتی فرگوسن بعد از این همه سال افتخار آمیز که داشته ، بازی با من سیتی ببین چه اشتباه فاحشی کرد و از اول به یانگ و والنسیا بازی نداد

در اینکه کونته واقعا بی تجربه است و در یوونتوس داره تجربه کسب میکنه شکی نیست ولی این تجربه کسب کردنش کمترین ضربه رو به یوونتوس زده
باتشکر





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی