پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس 4-0 رم ( هفته سی و چهارم سری آ )

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
206 پاسخ برای این موضوع

#41
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
مصاف صد و هفتاد و پنجم یوونتوس و رم .

یوونتوس و رم 174 بار به مصاف هم رفته اند که نتیجه ی آن 81 برد برای یوونتوس ، 51 مساوی و 42 برد برای رم بوده است .

همچنین این دو تیم 155 بار در سری آ به مصاف هم رفته اند که 72 برد برای بیانکونری ، 36 برد برای جالوروسی و 47 مساوی ثبت شده است .

در مصاف این دو تیم یوونتوس توانسته 269 بار دروازه ی رم را باز کند که 240 بار آن در سری آ بوده و همچنین 187 بار دروازه ی خود را فرو ریخته دیده که 169 بار آن در سری آ بوده است .

در 77 بازی ای که در تورین برگزار شده 48 برد برای یووه ( آخرین برد 1 / 11 / 2008 ) ، 8 برد برای رم ( آخرین برد 23 / 1 / 2010 ) و 21 بازی نیز با نتیجه ی مساوی ( آخرین مساوی 13 / 11 / 2010 ) به پایان رسیده است . 146 گل برای یووه و 56 گل برای رم .

آلساندرو دل پیرو کاپیتان تمام نشدنی بیانکونری با 14 بازی و 8 گل رکورددار تورینی ها مقابل رم می باشد.

بهترین برد یووه در خانه ، برد 1-7 در فصل های 26-1925 و 32-1931 و بهترین برد رم در تورین برد 2-6 فصل 24-1923 بوده است .

متداول ترین نتیجه در تورین هم 1-1 بوده که 10 بار اتفاق افتاده است .

نتیجه ی 10 بازی اخیر دو تیم مقابل هم :

تصویر

#42
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
آماره اين چند سال كه نشون ميده يوونتوس جلو رم موفق بوده

#43
Juve_Alex

Juve_Alex

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 43 ارسال

آلساندرو دل پیرو کاپیتان تمام نشدنی بیانکونری با 14 بازی و 8 گل رکورددار تورینی ها مقابل رم می باشد.

دل پیرو بین فصل های 2000-2001 تا الآن در بازی های رسمی (به جز بازی های دوستانه) 12 گل به رم زده. :1:
http://www.goalzz.co...eam=31&team2=39

#44
Sinak

Sinak

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1545 ارسال
فکر نمی کنم یووه جلو رم پرسینگ انجام بده، کلاً پرس کردن اینجور تیم ها خیلی خطرناک هستش، به خاطر اینکه اگر از پرسینگ فرار کنند می تونند بسیار خطرناک ظاهر بشند. تو بازی جام حذفی هم یوونتوس توپ رو به رم داد و در ضد حملات به رم آسیب رسوند.

#45
BatigoL

BatigoL

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1112 ارسال
  • Locationطهران
احتماله اینکه استکلنبرگ به بازی نرسه هست . این هلندی دیروز هم تو تمرینای رم اصلا شرکت نکرده ! استکلنبرگ مثله اینکه بیماری ویروسی گرفته ! جانشین دروازبان هلندی کرچی جوونه , کرچی این فصل 1 دقیقه هم بازی نکرده !

#46
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2916 ارسال

احتماله اینکه استکلنبرگ به بازی نرسه هست .
این هلندی دیروز هم تو تمرینای رم اصلا شرکت نکرده !

استکلنبرگ مثله اینکه بیماری ویروسی گرفته !

جانشین دروازبان هلندی کرچی جوونه , کرچی این فصل 1 دقیقه هم بازی نکرده !

100 درصد به بازی خواهد رسید مثل اینکه سرماخورده بوده و نتونسته امروز تمرین کنه ولی برای تمرینات فردا مشکلی نداره بدون شک به بازی هم خواهد رسید


=-=-=-
این بازی یکی از بازیهایی که رم مصدومین کمی داره اکثر بازیکنانشون به بازی میرسند خبر میرسه ممکنه مثل بازی رفت که انریکه دروسی رو در عمق خط دفاع قرار داد این بازی هم همراه کیائر خط دفاع رم رو تشکیل بدن
درصمن رم معمولا جلوی تیم هایی که 3-5-2 بازی میکنن مشکل داره نمونه بارزش هم خود یوونتوس در بازی رفت یا بازی با لچه
یه یه نکته دیگه ای هم که هست اینه که انریکه معمولا پلن دوم نداره یعنی اگه تیمش ببره ، ببازه یا مساوی کنه شیوه بازیش تغییر نمیکنه کونته میتونه از این نقطه ضعف استفاده کنه

ویرایش : ژوان ، کاستی ، بوردیسو ، لوبونت مصدومین رم هستن که قطعا به بازی نمیرسند...!!!

ترکیب احتمالی دو تیم :
Juventus 4-3-3
Buffon-Chiellini-Barzagli-Bonucci-Lichtsteiner-Marchisio-Pirlo-Vidal-Pepe-Vucinic-Quagliarella

Roma 4-3-1-2
Stekelenburg-Taddei-Kjaer-Rossi-Ángel-Pjanic-Gago-Marquinho-Totti-Osvaldo-Borini

#47
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

آخرین خبرها از تورین از احتمال حضور یووه در زمین با آرایش 3-5-2 هستش.ترکیب احتمالی یووه و رم:



Juventus (3-5-2): 1 Buffon, 15 Barzagli, 19 Bonucci, 3 Chiellini, 26 Lichtsteiner, 22 Vidal, 21 Pirlo, 8 Marchisio, 11 De Ceglie, 14 Vucinic, 18 Quagliarella.


Roma (4-3-1-2): 24 Stekelenburg, 11 Taddei, 44 Kjaer, 16 De Rossi, 3 J.Angel, 15 Pjanic, 19 Gago, 7 Marquinho, 10 Totti, 9 Osvaldo, 8 Lamela.



#48
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
من منظور از اينكه ميگن تركيب يووه 3-5-2 هست يا 4-3-3 رو متوجه نميشم چيه‏!‏ به نظرم اينا همه چيدمان اوليه هست و همه ميدونيم كه سبك بازي يوونتوس اونجوري نخواهد بود و تغيير زيادي تو بازي ميكنه مثلا ليخ گاهي هافبك گاهي دفاع‏!‏ اميدوارم دفاع هاي يووه بيشتر از همه مواظب بوريني باشن، مخصوصا تو ابتداي بازي

#49
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
میرالم پیانیچ در مصاحبه با Sky Sport Italia : - رم به رکورد شکست ناپذیری یوونتوس در این فصل پایان می دهد. ما می خواهیم برای اولین بار یوونتوس را متحمل شکست کنیم. - هنگامی که سن کمی داشتم ، بازی های یوونتوس را دنبال می کردم ، زیرا آن ها زیدان را داشتند و من همیشه این تیم را دوست داشتم. - یوونتوس تیم بسیار متحدی دارد و رویارویی با آنان مشکل است. - رسیدن به رتبه ی سوم و کسب سهمیه ی UCL هنوز برای ما ممکن است. ما 6 بازی بزرگ تا پایان فصل پیش روی خود داریم. - آخرین رویارویی دل پیرو و توتی ؟ دو قهرمان بزرگ ، دو نفر که موفق شدند با یکدیگر جام جهانی را فتح کنند. - دل پیرو و توتی کسانی هستند که تفاوت ایجاد می کنند. این موضوع که دیگر نمی توانیم این دو را با هم ببینیم ، ناراحت کننده است ، نه تنها برای فوتبال ایتالیا ، بلکه برای کل دنیا.

#50
Juve_Alex

Juve_Alex

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 43 ارسال
سلام به دوستان بیانکونری عزیز.
من تو این سایت که نگاه می کردم الکس در بازی های رسمی از سال 2000 تا الان 12 بار به رم گل زده اما تو آمار داده شده تو این تایپیک نوشته شده 8 گل زده!
بی زحمت یه راهنمایی کنین :1:
http://www.goalzz.co...eam=31&team2=39

#51
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
بوريني و استكلنبرگ 100% آماده ديدار با يوونتوس هستن گرچه بوريني ديروز تمرين نكرد ولي به گفته لوئيس انريكه كاملا آمادست

#52
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
ا هنوز کسی مصاحبه کونته رو نزاشته ؟ لطفا مصاحبه انریکه هم بزارید جفتشو فوتبال ایتالیا گذاشته باتشکر

#53
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
مصاحبه انریکه: چه تفاوت هایی بین رم و یوونتوس میبینید؟ تفاوت در جایگاه دو تیم به وضوح قابل مشاهده است. بازی یکشنبه شب دیداری است که هر دو تیم می دانند برای چه بازی خواهند کرد. فردا شب هر دو تیم از روش بازی خود آگاهند و با آمادگی رو در روی هم قرار خواهند گرفت. در بازی با اودینزه دروسی را در دفاع قرار دادید. این تصمیم شرایط اضطراری شماست؟ این وظیفه مربی تیم است که ببیند چه کسی را در زمین بگذارد و چه کسی را در چه پستی قرار دهد. ما به پایان فصل نزدیک می شویم و تنها 6 بازی داریم. این تصمیم را می توانید اضطراری بخوانید اما من این را شانس بیشتر برای مربی تیم می خوانم و دوست دارم از این شانس ها بازهم داشته باشیم. برای توقف میانه یوونتوس چه تدبیری اندیشیده اید؟ شاید نتوان درباره این موضوعات تاکتیکی در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کرد. تنها چیزی که در این باره می توانم به شما بگویم این است که ما می دانیم در این بازی چه کاری انجام دهیم هدف ما در همه بازی ها یکسان است. هدف ما ارائه بازی خودمان است. تغییر زمان بازی ها و عقب افتادن بازی با فیورنتینا چه تاثیری در تیم شما خواهد داشت؟ من نمی دانم ، و برای من هم اهمیتی ندارد. ما با همان انگیزه به مصاف یوونتوس می رویم که رو در روی فیورنتینا قرار خواهیم گرفت. ما می توانیم اولین تیمی باشیم که یوونتوس را در لیگ شکست می دهد. ما در این چند بازی آخر فرصت اشتباه را نداریم. معتقدم در دیداری که با یوونتوس در کوپا ایتالیا داشتیم ، خوب بود اما در نهایت شکست خوردیم. اما نتیجه این دیدار از دید من فرق داشت. وضعیت استادیوم یوونتوس شما را نگران نکرده است؟ سطح کیفی بازیکنان ما به این سطح رسیده که در هرجایی توانایی بازی را داشته باشند. حضور 40،50،60 و 80 هزار تماشاگر در استادیوم برای بازیکنان ما نرمال است. ترس؟نه اتفاقا حضور در این ورزشکاه محرک ماست. استکلنبرگ در تمرینات دچار سرماخوردگی شده ، بورینی هم تمریناتش را متوقف کرده است. این دو فردا شب در زمین خواهند بود؟ هر دو به آمادگی 100% نرسیده اند اما ما وضعیت آنها را امروز بررسی خواهیم کرد. استکلنبرگ در تمرینات دیروز خوب کار کرد ، ولی بورینی تمرین نکرد. باید ببینیم چه پیش می آید. آخرین رویارویی توتی و دل پیرو را چطور می بینید؟ هر دو مثال ساده ای از یک بازیکن با کیفیت هستند. این دو توانسته اند به آمار عجیبی برسند . من احترام زیادی برای هر دویشان قائلم و از نظر من بازیکنان بسیار حرفه ای محسوب می شوند.

#54
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2916 ارسال
+ رم از مجموع 16 بازی خارج از خانه خودش 5 برد 9 باخت و 2 تساوی کسب کرده در مجموع با 17 امتیاز در رده 9 قرار میگیره و 18 گل زده و 26 گل هم خورده در بازی های خارج از خانه خودش + از مجموع 7 بازی اخیر خارج از خانه رم توانسته 5 باخت 1 برد و 1 تساوی کسب کنه + یوونتوس از مجموع 16 بازی خانگی خود 11 برد و 5 تساوی کسب کرده و 10 گل خورده و 32 گل زده حاصل کارشه + در شش بازی اخیر خانگی هم 4 برد و 2 تساوی کسب کردیم + در 4 بازی اخیر این دو تیم به میزبانی یوونتوس 4 برد 1 باخت و 1 تساوی حاصل کار ما بوده + رم در 6 بازی اخیر خودش 4 برد و 2 باخت کسب کردن و یوونتوس هم که 5 برد و 1 تساوی

#55
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
دوستان سایت های دیگه مصاحبه کونته رو گذاشتن اما نمی خوام کوپی پیست کنم کسی تونست ترجمه کنه

#56
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
انتونیو کونته : _ پتانسیل وفرم خوبی داریم و اماده رفتن به میدان هستیم _ اگر شما در یووه یا میلان کار کنید همیشه مجبور خواهید بود از بازی اول تا اخرین بازی فصل پیروز شوید واگر تا پایان فصل در صدر جدول نزدیک به هم باشید خیلی مهم است که هیچگونه اشتباهی نداشته باشید، مطمئنا ما بسیار با انگیزه خواهیم بود. _کوالیارلا در قسمت بالایی ران خود دچار مشکل شده است ومن مطمئن نیستم که فردا او را خواهیم داشت یا نه. شرط بندی : _ چیزهایی در مورد ان خوانده ام، تحقیقات ادامه دارد ومن به مقامات و مسئولین ایمان دارم، تاکنون کسی از من نخواسته است شهادت دهم اما اگر این اتفاق رخ دهد خوشحال می شوم به تمامی سوالات پاسخ دهم. ایا این یک نوع تلاش برای بی ثبات کردن یووه نیست؟ _ اگر انها سعی برانجام این کار داشته باشند با یک دیوار محکم روبرو خواهند شد، در حقیقت این کار تلاش وعزم ما را برای رسیدن به چیزهای فوق العاده بیشتر خواهد کرد. _ 6 بازی رویایی تا پایان فصل داریم و اسکودتو و کوپا ایتالیا در چنگ ماست. football-italia.net

#57
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
بچه ها ببخشید . بازی عقب افتاده معلوم شد کیه ؟

#58
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

لیست نهایی بازیکنان یووه برای دیدار رم:



Buffon , Chiellini , Caceres , Pepe , Marchisio , Del Piero , De Ceglie, Manninger , Vucinic , Barzagli , Quagliarella , Bonucci , Padoin , Pirlo , Vidal, Borriello, Giaccherini, Lichtsteiner, Estigarribia , Storari , Matri , Marrone



#59
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
اينكه كونته گفته كوپا و اسكودتو تو چنگ ما هست عالي بود قابل توجه دوستاني كه مدام به كونته انتقاد ميكنن كه روحيه بازيكناش رو كم ميكنه و از ميلان ميگه.

#60
ehsan-alex

ehsan-alex

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7243 ارسال

بچه ها ببخشید . بازی عقب افتاده معلوم شد کیه ؟


چهارشنبه همین هفته ست





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی