پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

تلاش همگانی برای بهبود شرایط فوروم

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
97 پاسخ برای این موضوع

#1
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
سلام ! فعلا فقط در نظر سنجی شرکت کنید ! کاری که می خوام بکنم چند مرحله داره ! پس فعلا فقط توی نظر سنجی شرکت کنید و خواهشا با شناخت باشه و اگه شناختی ندارید گزینه ی مورد نظر رو انتخاب کنید ! ازتون خواهش می کنم تعارف ها و کینه ها رو کنار بزارید و اون چیزی که شایسته ی مدیران عزیز هست رو بدید همکاری کنید تا اوضاع بهبود پیدا کنه

#2
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
دوستان عزیزی که توی نظر سنجی شرکت نکردن لطف کنند و در صورت تمایل رای بدن چون بسته می شه

#3
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
خوب بر اساس نمراتی که شما دوستان عزیز به دو مدیر گرامی ما دادید نمره ی 15.74 به دست آمد که چیزی بین متوسط و خوب بوده !

طی روزهایگذشته شاهد انتقاداتی از سوی برخی دوستان عزیزمون از مدیران و نحوه مدیریت بوده و بعضا حق با این دوستان بوده و بعضا هم سوئ تفاهم یا برداشت غلط بوده

طبق مواردی که عرض می کنم می تونید از مدیران انتقاد کنید یا تحسین کنید !

1- دو نفر دو نفر باید صحبت های خودتون رو بکنید و تا جوابی از سوی مدیران گرفته نشه نفر بعدی نباید ارسال داشته باشه

2- از سوالات تکراری پرهیز کنید

3- مشکلات شخصی و انفرادی رو وارد این موضوع نکنید و سوالاتتون در راستای منافع فوروم باشه

4- هنگام طرح سوال سعی کنید سوال شما کاملا شفاف و گویا باشد

5- تمام مواردی که می تونه سرنخی باشه برای حل مشکلتون رو هم ذکر کنید تا مدیر بتونه جواب شما رو دقیق بده

6- این بحث فعلا فقط برای بیانکا و احسان خواهد بود و در مورد کل مدیریت نیست و در اینده به مدیران بعدی هم خواهیم رسید.

7- این تاپیک فقط برای انتقاد از مدیران نیست ! موارد خوب مدیران رو هم بیان کنید که اونا هم تقویت بشه

نکته : در صورتی که انتقاد شما بر خلاف موارد سابق باشد پاک خواهد شد !

#4
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
عده ای از بچه ها گفتن به دلیل رفاقتی که با مدیران داریم دوست نداریم ازشون انتقاد کنیم ! هر چند اصلا موافق این نظریه نیستم ولی به نظرشون احترام می زارم ! به هر حال دوستانی خودشون به صورت خود جوش انتقادات و پیشنهادات در خصوص مدیران برای من پیغام خصوصی کردن و من هم به گوش مدیران رساندم ! از این به بعد هم اگه کسی دوست داره می تونه به این روش صحبتاش رو انجام بده ! ولی واقعا جالبه از این 23 نفری که به مدیران 14 و پایین تر از اون دارن کسی انتقادی نکرده ! سکوت بهترین گزینه است :دی:

#5
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
خب شروع می کنم
نزدیک 7 ماهه که دارم میام فروم . حتی جا برای صمیمی تر شدن و پیشرفت خیلی دارم . چون اولین تجربه حضورم تو یک فرومه .
ولی مشکلات یا بهتر بگم اشکالاتی رو بین مدیرا می بینم که بنا به تجربیات نزدیک به 24 سال زندگیمه . این اشکالات به وضوح هم مشخصه و هر روز بدتر هم شده تا جایی که حالا اهمیت داده نمیشه .
یکی از بزرگ ترین مشکل فروم اینه که احسان و بیانکا کاربرای جدید رو قبول ندارن منکر این قضیه هم نمی تونید بشید چون خودتون هم میدونید
البته حق هم دارید چون اسپم نویسی زیاد شده . خودم هم از این قائله مستثنی نیستم
ولی شما دیگه فروم رو بی خیال شدید
با خودتون میگید بی خیال اینا تو اسپم نویسیشون خوش باشن و آمار پست اضافه کنن
توجه هم ندارید که انگار نه انگار که قراره شما الگو باشید برای اعضای جدید فروم
یکی مثل من اومده تو فروم یه چیزی یاد بگیره . به اطلاعات فوتبالیش اضافه بشه ولی فقط اسپم می بینه خب مشخصه منم شروع می کنم به اسپم نویسی ولی اگه شما 4 تا پست تحلیل بدید اکثرا سعی می کنن پست درست درمون بدن یا حداقل اسپم ندن .

#6
laudrup

laudrup

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 7904 ارسال
دو تا نکته تو این پست عباس دیدم!

یکی از بزرگ ترین مشکل فروم اینه که احسان و بیانکا کاربرای جدید رو قبول ندارن منکر این قضیه هم نمی تونید بشید چون خودتون هم میدونید


در این مورد فقط به من بیانکا بر نمیگرده و گله ای که میشه از تمامی کاربرانی هست که مدت بیشتری تو فروم عضو هستن! فکر می کنم در این مورد بصیر تو تاپیک "چقدر جاش خالیه" و رضا در تاپیک "نقد کاربران" خیلی جامع و روشن جواب دادن، پس نیازی نیست که من دوباره حرف های اون هارو تکرار کنم :smile:


و اما نکته ی دوم در مورد "اسپم هست"!
تو این فروم خیلی کار شده که از واژه ی اسپم استفاده نشه و واسه پست دادن زیاد سخت گیری نشه!
من خودم به شخصه وقتی میبینم کسی پست های نیم خطی یا غیر مربوط به تاپیک میده سعی می کنم به جای پاک کردن اون پست از طریق پ.خ با لحن دوستانه بهش تذکر بدم و یه جورایی قوانین فروم نویسی رو گوش زد کنم!
مثلا علی میلانی، نوید و خیلی دیگه از کاربران بودن که از این طریق باهاشون ارتباط داشتم و نتیجه اش رو هم به وضوح دیدم!
و البته نگته ی مثبتی که تو این پستت به چشمم خورد اینکه که کاربران قدیمی تر ( کاربران و نه مدیران ) اگر بتونن به شکل دوستانه فروم نویسی رو کاربران جدید اموزش بدن جو خیلی خیلی بهتر میشه! ولی مشکل اینجاست که خیلی از کاربرانی که جدید عضو شدن این تذکرات دوستانه و راهنمایی هارو نوعی توهین به خودشون میدونن، در نتیجه آدم وقتی با دو، سه نفر این شکلی مواجه میشه کلا از اینکه بخواد وقتش رو در این راه صرف کنه پشیمون میشه!


#7
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
دلیل اینکه گفتم احسان و بیانکا چون این تاپیک به خاطر شما 2 تا ساخته شده پس هیچ نیازی نبود که بخوام اسم بقیه مدیرا و کاربرا رو بیارم . حرفای رضا و بصیر تایید میشه هیچکی هم انتظار نداره رفتاری که بصیر با احسان بهبهانی داره با اون داشته باشه ولی مشکل اینجاست کمترین توجه به کاربرای جدید نمیشه . این موضوع رو جواب بده چرا تو برترین کاربر 90 شرکت نکردی ؟ دلیلش این نیست چون اصلا فعالیت هیچکی رو مد نظر قرار ندادی ؟
میگی از طریق پ خ با لحن دوستانه گوش زد کردم . مورد آخر حرف هام رو نادیده گرفتی . به نظرت علاوه بر گوش زد کردن عملی نشون دادن با نحوه پست درست کارایی بیشتری نداره ؟
تذکرات دوستانه هم که میدی همه مثل هم نیستن . خودت میگی علی میلانی و نوید توهین به خودشون حساب نکردن و نتیجش رو هم دیدی . پس اگه این کارت باعث بشه از هر 10 نفر یک نفر هم نحوه پست دادنش رو تغییر بده نباید ناامید بشی و به قول خودت پشیمون .


#8
laudrup

laudrup

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 7904 ارسال

این موضوع رو جواب بده چرا تو برترین کاربر 90 شرکت نکردی ؟ دلیلش این نیست چون اصلا فعالیت هیچکی رو مد نظر قرار ندادی ؟

اولا این لحن طلبکارانه ی تو چیزی نیست که من بخوام بهش جواب بدم :smile:
و اما در مورد سوالت!
اگر از من سوال پرسیدی پس چرا خودت جواب دادی؟! :1:
من تو بخش برترین کاربرن سال شرکت نکردم چون تجربه ی من نشون داده این مدل انتخابات هیچ وقت جواب مثبتی نداده و همیشه یک دلخوری به وجود اورده! تو این انتخابات کمترین توجه به شایستگی کاربران میشه و معمولا از روی دوستی و رفاقت ها رای ها داده میشه! من تا پارسال شرکت می کردم ولی با نتیجه ای که گرفتم ترجیح دادم امسال شرکت نکنم!
این قضیه کاملا شخصی هست و " هیچ کس" حق نداره کسی رو واسه فعالیت نکردن تو هر بخشی مورد مواخذه قرار بده :smile:
در مرود بقیه قسمت های پستت هم فکر کنم نیازی به توضیح دادن نباشه چون تو پست قبلی بهش اشاره کردم!


#9
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال

این قضیه کاملا شخصی هست و " هیچ کس" حق نداره کسی رو واسه فعالیت نکردن تو هر بخشی مورد مواخذه قرار بده :smile:


وقتی یک نفر مدیر جایی میشه ، خیلی بیشتر از اینه باید ازش انتظار داشت .

اگه شما به عنوان مدیر بگید که به خاطر اینکه رفاقت ها تو انتخاب بهترین ها دخیله ، شرکت نمی کنید ، پس از من کاربر چه انتظاری میره ؟!

از شمایی که 4 سال از صبح تا شبتون رو با فروم گذروندین ، از شمایی که به 10000 پست دارین میرسین . آمار کمی نیست .

در اینکه شما شایسته هستید شکی نیست ، ولی این شایستگی نباید در حرف باشه . بلکه در عمل و کردار .

چرا باید یه کاربر در عرض 3 هفته تعداد پستهاش به 400 برسه که شاید یک پستش هم دردی از فروم دوا نکنه . ( البته من نظر خودم رو میگم و در جایگاه تشخیص مصلحت انجمن نیستم )

من هنوزم که هنوزه این رو نمیتونم متوجه بشم که آیا اینجا یه انجمن فوتبالی هست یا نه ؟

اگه هست ، پس چرا شما قدیمی ها تو بحث های فوتبالی شرکت نمی کنید تا من جدیدالورود و 4 نفر دیگه با الگو برداری از شما پست بدیم ، تا اینکه الآن خیلی راحت از روی هر پست بی محتوا رد بشیم ؟

واسه شمایی که شاید حتی یک بار هم روزی داخل تاپیک های فوتبالی نرید و پست هاش رو نخونید این مهم نیست ، ولی واسه منِ هوادار یوونتوس این خیلی مهمه که توی انجمن تیمم بحث های خوبی در جریان باشه نه اینکه تاپیک های فوتبالی از سوت و کوری بوی طاعون بده .

اگه نیست هم که جای من عاشق فوتبال اینجاست ؟ مسلما نه .

این رو بدونید که شما به عنوان قدیمی فروم الگوی خیلی ها هستید ، پس باید به خاطر کاربرهای جدید پست مفید بدید ( که فوتبال رو دنبال می کنند ) نه فقط داخل یه سری دفاتر خاطرات !!!

این فروم تاپیک های خیلی متنوعی داره و نمیشه ایراد گرفت که چرا فلان تاپیک غیر فوتبالی هست ، ولی باید فعالیت های تو این فروم فوتبالی ، توی تاپیک های مختلف دنبال بشه .

#10
laudrup

laudrup

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 7904 ارسال
خب!
دوست عزیز من مدیر "بخش پاتوق" هستم! مسئولیتی که بر دوشم هست فقط به همین بخش محدود میشه! پس کسی نباید از من خرده بگیره که چرا تو بخش های فوتبالی شرکت نمی کنید! این انتقاد به مدیری مثل مانی و رضا و حسین که "مدیر انجمن ها: هستن وارد هست ولی نه من و بیانکا که مدیر قسمت های خارج از فوتبال هستیم :smile:

چرا باید یه کاربر در عرض 3 هفته تعداد پستهاش به 400 برسه که شاید یک پستش هم دردی از فروم دوا نکنه . ( البته من نظر خودم رو میگم و در جایگاه تشخیص مصلحت انجمن نیستم )


نمیدونم اون موقع را یادت میاد که من کلی پست رو نقل قول گرفتم و تو تاپیک انتقادات و پیشنهادات تقاضا کردم که این مدلی پست ندید و چند تا پست رو هم واسه نمونه نشون بچه ها دادم؟! ولی واکنش خیلی از کاربرن این بود که چرا سخت میگیری تو نحوه ی پست دادن ها و ...!
من به تنهایی میتونم کاری انجام بدم؟!

#11
laudrup

laudrup

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 7904 ارسال
دوستان عزیز خواهش می کنم در حین انتقادادتون به این نکته توجه کنید که من و بیانکا "مدیریت خارج از فوتبال و پاتوق" رو به عهده داریم! لطفا مسائلی رو که فقط و فقط مربوط به نحوه ی مدیریت ما در اون قسمت میشه رو بیان کنید! نه مسائلی مربوط به کل فروم!
این رو هم در نظر بگیرید که شرکت در مباحث فوتبال اصلا و ابدا وظیفه ی ما نیست :smile:


#12
sos

sos

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1030 ارسال
بچه ها من که یه کاربر جدید هستم و هنوز بقیه رو خوب نمیشناختم به همین خاطر هم توی انتخاب برترین کاربران سال شرکت نکردم احسان هم که میگه من مدیر بودم ترجیح دادم شرکت نکنم میشه وقتی تاپیک میزنید بگید کیا شرکت کنند!لطفا اگر قرار تاپیکی زده بشه اول ببینید ازش استقبال میشه یا نه

#13
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
جالب تو فرومی فوتبالی همه بخش ها مدیر دارن به غیر از بخش های فوتبالی شما مهمترین بخش های فروم رو به امان خدا ول کردید چسبیدید به بخش های فرعی؟ دلیل افت همینه دیگه پس تکلیف اون تاپیک ها چی می شه؟ اخه مگه می شه یک مدیر فقط تو یک بخش خاص باشه اینا هچکدوم دلیل نمی شه که در بحث های فنی شرکت نکنید خوب نکته بعدی وقتی شما در بحث های فوتبالش شرکت نمی کنید خود کاربر جدید هم شروع می کنه به چرت گویی بعد شما هم با همانگی زیادی که دارید می ریزید سرش و هر چی دلتون می خواد بهش می گید و بعد هم پست ها رو پاک می کنید به نظر من مقصر اصلی شما ها هستید که به عنوان الگو اون پست تحلیلی درست نمی دید

#14
Juventus Lovely

Juventus Lovely

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 361 ارسال
باید بگم که کاربر جدید برای این فروم کاربر جدید هستش ، من اینجا یه کاربر جدیدم ولی به عنوان هوادار یووه نه ، من از بچه گی تا الان که 21 سال دارم با یووه زندگی کردم از بچگی تا حالا خیلی از شب ها با فکر کردن به ترکیب یووه خوابم می برده ، وقتی که یووه رفته بود سری b هر هفته که یه بازی تموم می شد به فکر بازی بعدی بودم ،
فکر کردی ستاره های این فروم معیار سنجش هوادارای یووه رو بیان میکنه ، این طور نیست
من یه کابر جدیدم ولی یووه تو قلب من هست خیلی وقت ها کل مدت ها میشینمو به تاکتیک یووه فکر میکنم و این که اگه نتیجه نگرفتن مشکل کجا بوده یا اگه خوب بود چی شده یا چطوری بهتر میشه
من ستاره های فروم برام مهم نیست اونا برا تو، که باهاش بتونی به دیگران توهین کنی
اما یووه تو قلب من هست و خودم می دونم که چه قدر از یووه میفهمم و این.... خیلی خوبه
forza juve

جالب
تو فرومی فوتبالی همه بخش ها مدیر دارن به غیر از بخش های فوتبالی
شما مهمترین بخش های فروم رو به امان خدا ول کردید چسبیدید به بخش های فرعی؟
دلیل افت همینه دیگه
پس تکلیف اون تاپیک ها چی می شه؟
اخه مگه می شه یک مدیر فقط تو یک بخش خاص باشه اینا هچکدوم دلیل نمی شه که در بحث های فنی شرکت نکنید

خوب نکته بعدی وقتی شما در بحث های فوتبالش شرکت نمی کنید خود کاربر جدید هم شروع می کنه به چرت گویی
بعد شما هم با همانگی زیادی که دارید می ریزید سرش و هر چی دلتون می خواد بهش می گید و بعد هم پست ها رو پاک می کنید
به نظر من مقصر اصلی شما ها هستید که به عنوان الگو اون پست تحلیلی درست نمی دید



#15
laudrup

laudrup

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 7904 ارسال

جالب
تو فرومی فوتبالی همه بخش ها مدیر دارن به غیر از بخش های فوتبالی
شما مهمترین بخش های فروم رو به امان خدا ول کردید چسبیدید به بخش های فرعی؟
دلیل افت همینه دیگه
پس تکلیف اون تاپیک ها چی می شه؟
اخه مگه می شه یک مدیر فقط تو یک بخش خاص باشه اینا هچکدوم دلیل نمی شه که در بحث های فنی شرکت نکنید


پسر خوب واقعا درکش اینقدر سخته؟! :1:
رضا، مانی، حسین و بهمن که استعفا داد مدیر بخش های فوتبالی بودن! وظیفه ی اون هاست که تو بحث های فوتبالی شرکت کنند، نظارت داشته باشن و بحث راه بندازن و ..
اگر به زیر نام کاربری من دقت کنی میبینی نوشته "مدیر پاتوق"! یعنی مدیریت من محدود به انجمن پاتوق میشه!!! پس تو تاپیک های خارج از این بخش هیچگونه حق مدیریتی ندارم!
من یک زمانی تو تاپیک های فوتبالی پست های متوالی و فینگلیشی رو ویرایش می کردم، به پست های اسپم رو پاک می کردم و تذکر میدادم، اما نتیجه اش چی شد؟؟!
بهمن که اون زمان مدیر بود اومد گفت چرا تو کاری که مربوط به تو نیست دخالت می کنی؟! :1: حتی تمامی امکانات مدیریت رو هم از من گرفت :1:
الان من به ساز کی باید برقصم؟! :1:
به پیر به پیغمبر من فقط مدیر پاتوقم و حیطه ی مدیریتم به همون بخش محدود میشه!
اگر مثل مانی و رضا "مدیر انجمن ها" بودم تمامی این انتقادهایی که می کنید بهم وارد بود :smile:
و اگر دقت کنی میبینی در تمامی بخش های غیر فوتبالی هم فعال بودم، تو همه ی بازی های مافیا و دو دوره ی قبل لیگ فانتزی و ... همیشه یک پای ثابت بودم! اگر دیدی این دوره شرکت نکردم واسه اینه که توی اون زمان پروژه ی بیرون برداشته بودم و درگیر صندلی داغ بودم و کلا سرم شلوغ بود :smile:


بچه ها من که یه کاربر جدید هستم و هنوز بقیه رو خوب نمیشناختم به همین خاطر هم توی انتخاب برترین کاربران سال شرکت نکردم احسان هم که میگه من مدیر بودم ترجیح دادم شرکت نکنم میشه وقتی تاپیک میزنید بگید کیا شرکت کنند!لطفا اگر قرار تاپیکی زده بشه اول ببینید ازش استقبال میشه یا نه

ببینید دوست عزیز هرکسی که تمایل داشته باشه میتونه شرکت کنه! مثل انتخابات کشور عزیزمون که هر کی بالای 15 سال بود میتونه شرکت کنه :1:
منتها من این مدل انتخابات رو اصلا قبول ندارم! تو یک فروم دیگه هم مدیرم و تو سه تا فروم هم نسبتا فعال و هر روز سر میزنم، تمام این فروم ها هم این بخش رو داشتن ولی من شرکت نکردم! چون به هیچ عنوان نمیشه برترین کاربر رو از طریق یک نظرسنجی شناخت :smile:


#16
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال
بچه ها لطف کنن اگه انتقادی به احسان و بیانکا دارن توی این تاپیک مطرح کنن نه مثل محمد کراسیچ انتقاد کلی نسبت به فوروم!

#17
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
عزیزم شما نمی گیری من چی می گم بحث من اینه که شما علاقه ای نداری شرکت کنی تو بحث یادمه قبلا تو بحث های فوتبالی شرکت می کردی اون موقع هم زیر یوزت عنوان بود درست نمی گم؟ این جمع امتیازات کاربران ۹۰ هم جز حوزه شما نیست شما دوست نداری اون ها رو جمع بزنی بعد من ازت انتظار دارم تو بحث های دیگه هم شرکت کنی واقعا ظلم کردم مورد بعدی لیگ فانتزیه مهرنوش می دونی چرا اسم نمی برم چون بحث من کلیه سوی انتقادات من همه رو شامل می شه چه از مانی گرفته تا احسان چرا نمی گید دوست ندارید بحث فوتبالی کنید مثل بهمن امد گفت اقا من نمی تونم ادامه بدم دلایلی هم داشت خسته شده بود یا از یوز های جدید راضی نبود شما هم اگه دوست ندارید پست بدید بهونه نیارید بگید اقا ما دوست نداریم تو بحث فوتبالی شرکت کنیم به این دلیل تا فروم تکلیف خودش رو بدونه کمی هم محترمانه صحبت کنیدخیلی خوبه ممنومم

#18
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
اقا این چه مسخره بازیه یکی برخورد جوی بکنه

#19
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال

عزیزم شما نمی گیری من چی می گم بحث من اینه که شما علاقه ای نداری شرکت کنی تو بحث
یادمه قبلا تو بحث های فوتبالی شرکت می کردی اون موقع هم زیر یوزت عنوان بود درست نمی گم؟
این جمع امتیازات کاربران ۹۰ هم جز حوزه شما نیست
شما دوست نداری اون ها رو جمع بزنی بعد من ازت انتظار دارم تو بحث های دیگه هم شرکت کنی واقعا ظلم کردم
مورد بعدی لیگ فانتزیه


مهرنوش می دونی چرا اسم نمی برم چون بحث من کلیه سوی انتقادات من همه رو شامل می شه چه از مانی گرفته تا احسان
چرا نمی گید دوست ندارید بحث فوتبالی کنید
مثل بهمن امد گفت اقا من نمی تونم ادامه بدم دلایلی هم داشت خسته شده بود یا از یوز های جدید راضی نبود
شما هم اگه دوست ندارید پست بدید بهونه نیارید بگید اقا ما دوست نداریم تو بحث فوتبالی شرکت کنیم به این دلیل تا فروم تکلیف خودش رو بدونه

کمی هم محترمانه صحبت کنیدخیلی خوبه ممنومم


نمیدونم چرا وقتی جوابت رو می گیری باز دوباره میای می پرسی! هم من هم بیانکا و هم احسان هر سه مون جواب دادیم باز دوباره میای مطرح می کنی!


اول می خوام درمورد شرکت کردن یا نکردن مدیرها توی بحث های فوتبالی حرف بزنم. ببینید من، بیانکا، احسان، سهیل و حسن هر کدوم مدیرهای یک انجمن به خصوص هستیم. و وظیفه داریم به انجمن خودمون رسیدگی کنیم و توش پست بدیم، بعضاً بحث راه بندازیم و ... امّا حرف شما درست! بهتر هست که مدیرها شرکت کنن توی بحث های فوتبالی اما این وظیفه نیست و اگه کوتاهی ای درش شد جای انتقادی وجود نداره! مثلاً خود من و تا اون جایی که می دونم بیانکا و احسان هم مثل من توانایی دیدن بازی های یووه رو نداریم. اینترنتی هم بخوایم ببینیم به دلیل سرعت پایین کیفیت پخش افتضاحه. یه دلیل دیگه مشغله ی کاری ئه. یه دلیل دیگه اش کلاً بی حوصلگی و شاید هم افسردگی ( :1: ) ـِ مدیر مربوطه است! ده تا دلیل میشه آورد اما شما کلید کردید که دلیل شرکت نکردن مدیرها به طور قطع آدم حساب نکردن کاربرهای جدید ئه! نه به خدا این طور نیست! شاید یکی از دلایل این باشه امّا در کنارش ده تا دلیل دیگه هم برای این عدم فعالیت هست. این که شما همین یه دلیل رو میبینید و روی چوب کردید نشونه ی بدبینی هست!



درمورد لیگ فانتزی! لیگ فانتزی بخش سرگرمی فوروم ئه! فقط و فقط به جهت سرگرمی ئه! هیچ ربطی به مدیر و غیر مدیر هم نداره! من خودم یه دوره شرکت کردم اصلا خوشم نیومد دیگه نخواستم شرکت کنم. احسان هم که گفت دوره ی قبل شرکت کرده اما این دوره مشغله داشته و نتونسته شرکت کنه. نمی دونم واقعا تو چرا دلت میخواد مسائلی که ربطی به هم نداره رو بزرگش کنی و توی همه ی تاپیک ها عنوان کنی!

درمورد کاربر برتر سال! حرفی ندارم!

#20
laudrup

laudrup

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 7904 ارسال
دوباره حرف های تکراری پست قبلیت رو داری تکرار می کنی :smile: من هرچی توضیح میدم یا تو نمیفهمی یا نمی خوای بفهمی :3:

عزیزم شما نمی گیری من چی می گم بحث من اینه که شما علاقه ای نداری شرکت کنی تو بحث
یادمه قبلا تو بحث های فوتبالی شرکت می کردی اون موقع هم زیر یوزت عنوان بود درست نمی گم؟


قبلا شرکت می کردم ولی وظیفه ام نبود! بود؟؟؟! الان باید بیام به تو جواب پس بدم که چرا قبلا تو بحث های فوتبالی شرکت می کردم؟! یکم منطقی باشید تورو خدا :1:






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی