پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

میلان 1 - 1 یوونتوس (هفته بیست و پنجم سری آ )

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
367 پاسخ برای این موضوع

#361
Juve1996

Juve1996

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 569 ارسال
شنبه شب دو تیم یوونتوس و میلان در سن سیرو مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی 1-1 به اتمام رسید. درنیمه دوم این مسابقه بود که مکسس با مشت به پهلوی بوریه لو زد ولی این برخورد از چشمان پائولو تالیاونتو، داور مسابقه نادیده ماند و این ستاره فرانسوی در جریان بازی جریمه نشد البته دوربینهای تلویزیونی تصاویر برخورد خشن مکسس را ضبط کردند و اکنون مسئولان برگزاری رقابتهای سری آ محرومیتی سه جلسه ای را برای او در نظر گرفتند. بدین ترتیب مکسس در بازی تیمش مقابل پالرمو، لچه و پارما غایب خواهد بود بعد از بررسی فیلم بازی محرومیتی برای سولی مونتاری یا مارک فان بومل درنظر گرفته نشده است درجریان بازی شنبه شب، سولی مونتاری کشیده ای به استفان لیشتنستانیر زد و فان بومل هم برخوردی با آندره آ پیرلو داشت. دراین میان سیلویانو راماکیونی ، مدیر تیم میلان هم به خاطر صحبتهایی که خطاب به بازیکنان یووه برزبان آورد با محرومیتی یک جلسه ای مواجه شده است.

#362
GG Buffon

GG Buffon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 828 ارسال
کلا نصف میلانیا باید محروم میشدن ون بومل کاملا عمدی سر ویدال رو لگد کرد مکسس با مشت خوابوند تو پهلوی بوریلو مونتاری زد تو صورت لیخ آخر بازی م دیدم کونته با ون بومل حرفشون شد کیه لینی درگیر شد و آمبروزینی هم خودشو قاطی کرد خدا رو شکر شتر با کاسانو نبودن وگرنه شاهد هنرنمایی اونا هم بودیم کلا با منتخب حیات وحش بازی داشتیم نه با تیم فوتبال

#363
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال

یه چیز جالب !

گل میلان که مردود اعلام شد، از یه لحاظ دیگه واقعا مردود بود :

تصویر

توپ رو نباید داخل می کاشت روبینیو ؟ :1:


رضا دقیقا توپ رو روبینیو درست کاشت و توپ همونجایی هست که داره پاس میده. :1: :Facepalm:

درواقع تو این عکسی که گذاشتی پاس داده سده و داره میره سمت امانوئلسن.تو دیدن هایلایت دقیقا مشخصه

حالا خداوکیلی عمدا این اشتباه کردی تا سوژه بدی یا سهوا؟ :biggrin:



در مورد بازی

از یک چیزی خیلی دلم میسوزم و اونم اینه که دوستان میلانی گویا توهم زدند که ما با تیم سوممون تیم اول یووه رو ترکوندیم و بیشک با اومدن تیم اولمون قرمانیم و ....


ای کاش کونته تو آرایش ابتداییش درست عمل میکرد و باعث نمیشد اینجوری به بعضی ها رو بدیم.ما تا اینجای فصل در بازیهای رسمی 6 نیمه با میلان بازی کردیم که تو 5 تاش در واقع بهتر از حریف بازی کردیم ولی اینجوری خودمون جر ندادیم که میلانی ها به خاطر نیمه اول دارن حرف میزنند.

هرچند من اطمینان دارم اگر بونوچی سوتی نمیداد محال بود میلان بتونه به یووه گل بزنه.

نیمه دوم هم که ماشاالله با 8 نفر داشتند دفاع میکردند و اکثر مواقع به جز بونوچی مابقی بازیکنانمون تو زمین میلان بودند.

من تا امسال بازیهای کمی رو تونستم از یووه ببینم و به همین خاطر ذهنیتم از فابیو کوالیارلا و مابقی مهاجم ها بیشتر از فصل قبل بودش ولی تو این بازی حداقل به من یکی ثابت شد که ماتری لایق این بود که از اول فصل مهاجم اول و ثابتمون باشه.

ماتری بسیار با انگیزه ظاهر شد و عطشش برای گل زنی قابل تقدیر هستش و مطمئنم اگه مثل زلاتان و دیناتاله پنالتی زن اول تیمش بود(هرچند برعکس تیمهای دیگه ما فقط یک پنالتی برامون گرفتند) اخر فصل میتونه آقای گل بشه

خوب ایم بازی جو بسیار سختی برامون داشت که از اول هفته بوجود اومده بود.شاید بگم اولین بار بود که وقتی اواسط نیمه دوم دوربیت چهره کونته نشون میداد ناامیدی از چهرش میدیدم.
پرسینگ شدید میلان با 3 هافبک کاملا تدافعی(نوچرینو-مونتاری-فن بومل) نشون میداد میلان فقط دنبال تخریب هافبک هامون بود و به قول آلگری میخواستند با بازی فوق العاده زشت 3 امتیاز رو بگیرند.

حالت عادی یک بازی فوتبال اینه که وقتی یک بازیکن صاحب توپ میشه اول توپ باید درست استپ کنه و بعدش به سرعت دنبال یار خودی بگرده و فکر کنه و تصمیم بگیره چطور بهترین کار انجام بده و نهایتا پاس سالم بده.کل این پروسه حداقلش نیاز به 2-3 ثانیه زمان میبره ولی زمانهایی که از سمت مدافعین برا پیرلو و مارکیزیو توپ داده میشد به جرئت میتونم بگم به در اکثر موارد فرصت فکرکردن و تصمیم گیری وجود نداشت چون همزمان 2 نفر تو پاشون میرفتند ولی هنر و سرعت این 2 بازیکنمون باعث میشد بتونن تو اون زمان صدم ثانیه ای بازیسازی کنن و پاس درست بدند.اما تا دلتون بخواد ویدال توپ ها رو یا از دست میداد یا پاس اشتباه میداد.

دقت کردم تو اکثر توپهایی که پیرلو بهش میرسید برای دادن پاس سالم همواره مجبور بود یا دریبل بزنه یا تو عرض حرکت کنه تا بتونه موانع از سر راه برداره.
نمونش پاس کیلینی که به فابیو داد قبلش پیرلو با یک حرکت بدن به سمت چپ حرکت کرد و بعدش پاس داد یا گل آفساید ماتری پیرلو با یک سر توپ قشنگ فن بومل فریب داد و بعدش به مارکیزیو پاس داد و اون هم به ماتری و ...

کلهم خواستم بگم واقعا تو این جو و شرایط که تو سن سیرو وجود داشت اعم از بازی کاملا دفاعی و دوندگی بی امان میلان برای شکست یووه + جو بدی که برای داور ایجاد شد که باعث شد مدام داور بخواد جبران گل مونتاری رو انجام بده و خیلی از صحنه هایی که دید ولی نخواست سوت به نفع یووه بزنه + فشاری که نیمکت میلان و کادر فنیشون رو کمک داور کناری میاوردند باعث شد تساوی تو این شرایط ارزشش از برد برا من یکی بیشتر باشه.


اما تو صحنه های داوری باید بگم تنها مورد ضرر برا میلان همون یک صحنه بود اما کل قضاوت بعد از اون صحنه در جهت کمک به میلان بود.

بی شک مونتاری بایست تو 2 صحنه بر روی ویدال انجام داد اخراج میشد.فن بومل هم همینطور.
مکسس که نزدیک بود بزنه کلیه بوریلو رو از کار بندازه.خیلی حرکتش هم زشت بود و هم خطرناک.تازه بعد از این 3 جلسه محرومیت دوستان میلانی میگن قهرمانی با کالچوپولی تبریک میگیم بهتون.

واقعا جواب ابلهان خاموشست.

تو صحنه اخراج ویدال دقایق اخر باید بگم اولا تکلش کارت زرد داشت نه قرمز مستقیم.بعدش چند ثانیه برید قبلش رو ببینید اون مونتاری حیوون هم روش خطا کرد و هم به طور خیلی موزیانه با استک پای راستش ضربه رو سر ویدال میزنه که ویدال برا لحظه ای با 2 تا دستش سرش به خاطر دردکشیدن میگیره ولی داور حرومزاده که تو 2 متری صحنه قرار داشت دید ولی به روی خودش نیاورد و همین باعث شد ویدال عصبانی بشه.

در مورد اظهار نظر اون گالیانی کرکس کچل که گفت به کونته دیگه باز هم اعتراض میکنی باید بگم خود میلان چندتا بازی که داشت 0-0 تموم میشد با پنالتی های مشکوک که به نفع تیم میلان گرفته شد باعث شد بازی رو ببرند؟؟؟حالا ما که از بازی اول با پارما بگیر که گل ماتری قبول نکردند تا همین بازی با میلان که داور ناجوانمردانه به ضررمون سوت میزذ به خاطر یک گل مردودشون شدیم داورخر؟

واقعا برا این تیم دروغ گو با یک مشت رییس دائمالخمر و شهوترانش و بازیکن ای تنفرانگیزش که الا ماشاالله کم نیستند متاسفم که اینجوری از نبردن قدرت اول ایتالیا دارند تا اعماق وجود میسوزند.

درآخر باید بگم این تساوی در اخر فصل میتونه خیلی برا قهرمان شدنمون به دردمون بخوره

#364
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال

حسین این خودشه ؟ :1:

http://www.shiauploa...15687909714.jpg


نه نه حاجی ! این ارسلانه ! عکسش رو می زارم ! توی جشن یوونتوس دات ای ار بود !

#365
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
364 تا پست خورد این تاپیک اما هنوز بعد از 3 روز ، نتیجه اش تو تایتل نرفته :1:

#366
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

رضا دقیقا توپ رو روبینیو درست کاشت و توپ همونجایی هست که داره پاس میده. :1: :Facepalm:

درواقع تو این عکسی که گذاشتی پاس داده سده و داره میره سمت امانوئلسن.تو دیدن هایلایت دقیقا مشخصه

حالا خداوکیلی عمدا این اشتباه کردی تا سوژه بدی یا سهوا؟ :biggrin:


من این عکس رو تو یوونتوز دیدم، موقع زدن ضربه است این واقعا ؟ :1:

بهش نمیومد ولی :np:

#367
BatigoL

BatigoL

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1112 ارسال
  • Locationطهران
ایبرا : - این حقیقت که گل مونتاری توسط کمک داور دیده نشد 1 مصیبت برای فوتباله ! - من بعده بازی بیشتر نا امید بودم تا اینکه عصبانی باشم . هر کسی میتونست متوجه شه که اون صحنه گله ! - شما میتونی سره صحنه ای تو آفساید گیری اشتباه کنی اما واسه گلی مثله گل مونتاری نمیشه اشتباه کرد . - مخالفان هرکاری میکنن تا منو متوقف کنن . باید از اشتباهات درس گرفت و تلاش کنی که دوباره تکرار نکنی اما من نمیتونم با اطمینان بگم که هرگز اون کار رو دوباره نخواهم کرد ( ضربه ای که به مدافعه ناپولی آرونیکا زد و باعث شد 3 جلشه محروم شه رو میگه ) :1: همیشه تنش زیادی در زمین بازی وجود داره ! ----------------------------------------------------------------------- لورن بلان ( مربی فرانسه ) : - آنچه که مکسس انجام داده رفتاره بیخودی بود و کاملا قابل قبول نیست ! - او باید متوجه شه که انجام همچین کارایی باعث میشه به خودش آسیب بزنه و بالاتر از اون به کله تیم صدمه بزنه . - اگه اون بخواد همچین رفتارایی رو در یورو تکرار کنه من انو مسقیم میفرستم خونه :1: + بخاطره ضربه ای که تو بازی یووه - میلان به بوریلو زده 3 جلسه محروم شده !

#368
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

ده سال گذشت!

این صحنه شاید سرنوشت یوونتوس رو تغییر داد، شاید

آن زمان آلگری دشمن یووه بود و کونته دوست، روزگار عجیبی است!

 

 

muntari-milan-juventus_1qudqurc6lz3p1wop


  • El rey leon, AliReZaZa, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی