پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس 2 - 1 اودینزه (هفته بیستم سری آ )

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
151 پاسخ برای این موضوع

#141
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
کونته : - من خیلی نگران این بازی بودم چون اودینزه خیلی فوتبال خوبی بازی می کنه و بازیکن هایی در حد تیم های بزرگ داره. - در آخر بازی خستگی بازی جام حذفی در بازیکن ها مشخص بود ولی تونستیم بازی رو کنترل کنیم و یه پیروزی ارزشمند کسب کنیم. - ما باید در نحوه ی کنترل بازی خودمون پیشرفت کنیم. امروز در وسط زمین خیلی توپ از دست دادیم و به راحتی به اودینزه اجازه ضدحمله دادیم. - من ازین مالکیت شکننده یووه خیلی عصبانی شدم، خیلی راحت توپ رو به اودینزه تقدیم می کردیم. - جاکرینی در این پست جدید خیلی خوب کار کرد. او مثال خوبی برای اینکه دید میشه از لیگ های پایین تر بازیکن های خوب گرفت. - لزوما میلیون ها خرج کردن برای بازیکن های شناخته شده به نفع تیم نیست.

#142
Ali pacino

Ali pacino

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4457 ارسال
ای تو روحتون 4 صفحه رو خوندم یکی نگفت چند چند شدند !!!!!! یکی هم نتیجه رو تو عنوان تایپ نزد ؟؟ سطح توقعتون بره بالا دیگه نباید برد در برابر هر تیمی مارو طوری خوشحال کنه که نتونیم تو پست خودمون بگنجیم ایشالله جشن قهرمانی رو هم تو تهران و هم تو تورین با هم میگیرم نزدیک است

#143
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
میگم تو یه صحنه بارتزالی یه تکل فوق العاده زد که توپ رو با حالت تکل از جلو اون یارو برداشت برد . اونو هر کی داره بزاره میخوام دوباره ببینم بصیر کار کار خودته . منتظرم

#144
یوونتوس1985

یوونتوس1985

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7425 ارسال
  • LocationTehran
برد واقعاً حق یووه بود ! اودنیزه حرفی واسه گفتن نداشت ! درسته موقعیت های خطرناکمون زیاد نبودن و مالکیت توپ بیشتر برای ما بود ولی بازی روون تیم روحم رو شاد کرد نیمه اول جی جی عکس العمل عالی داشت و اون شوت محکم رو از اون فاصله از گوشه دروازه دفع کرد

#145
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
بازی دیشب از اون جهت بردنش واسه من حساس بود که تولد بوفون بود . خیلی دوست داشتم تو این بازی کلین شیت کنه ولی اشتباه مرگبار کیه لینی نذاشت . یووه دیشب تو همون دقیقه ی اول میتونست با ضربه ی ماتری یا حتی پاسش به گل برسه که نشد . بعدش هم باز استیگاریبیا و ماتری توپ از دست که اگه به نظر من یه گل زود هنگام میزدیم ، نیمه ی اول کار تموم می شد . تو همون نیمه اول اودینزه رو ضد حمله و چند تا ضربه ی کرنر خطرناک ظاهر شد ولی نه در حد موقعیت های یووه . بالاخره روی یه سانتر از استیگاریبیا و ریباند هد کوا ، ماتری گل اول رو زد و نیمه اول تموم شد . بین نیمه فلورس برای اودینزه به زمین اومد تا شاید دردی دوا کنه که رو اون اشتباه کیه لینی گل زد . باز هم اودینزه رو ضد حمله موقعیت داشت و یووه خیلی توپ از دست می داد تا اینکه با اومدن مارکیزیو و تغییر سیستم به 3-6-1 یا شاید هم 3-4-3 ، ماتری یه گل فوق العاده زد تا نشون بده که هنوز هم که هنوزه همون ماتریه . تو این بازی بارتزالی و پیرلو و ماتری عالی بودن ، ولی استیگاریبیا خیلی بد بازی کرد . انگار تو مخ این بچه جز فکر شوت زدن چیز دیگه ای نیست . اون سانترشم از دستش در رفت . درسته که په په هم زیاد و بی هدف شئت میزنه ولی خدا کنه زود آماده بشه و بیاد جای این بچه رو بگیره تو ترکیب . واقعا در نوع خودش یه مهرزاد معدنچیه .

#146
just buffon

just buffon

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 10 ارسال
harekat buffon ro to bazi dishab har ki dare bezare baraye download

حرکت بوفون رو تو بازی دیشب هرکی داره بذاره برای دانلود



ویرایش: لطفا فارسی تایپ کنید

#147
quagliarella

quagliarella

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2863 ارسال

تصویر

فکر کنم کونته فقط یه کلاه سرش کرده بود که صرفا Forza Juve دیده بشه و به فکر گرم کردن سرش نبود :1:

چون 75% کلاه بالاتر از سرش بود :1:


عزیز من ، این یه مدله :1: مگه اون یارو پسر خوشگله تو استپ آپ 3 رو ندیدی ؟ :1:

---------------------------

باز برد رو به همه تبریک میگم ، گرچه "باید" این بازی رو میبردیم !
[move] :chase:[/move]
باز ماتری مفتی مفتی 2 گل زد :1: و باعث برد یووه شد ، دستش درد نکنه
بونوچی هم که انگار یه مشکلی داره که تا تو هر بازی یه دونه از اون سوتی ها نده آروم نمیگیره :1:
این استیگاریبیا هم کونته باید بهش یاد بده که شوت چی؟ شوت ... شـــوت ... شـــــــــوت نزنه ! :1: خوب بازی میکنه فقط شوتاش خیلی بده ، وایسه یکی بیاد بهش پاس بده اینجوری آمار پاس گلش هم میره بالا

#148
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA

میگم تو یه صحنه بارتزالی یه تکل فوق العاده زد که توپ رو با حالت تکل از جلو اون یارو برداشت برد . اونو هر کی داره بزاره میخوام دوباره ببینم
بصیر کار کار خودته . منتظرم

کلیپشو ندارم ، بازیشو ضبط نکردم اما فکر کنم همین عکس باشه :


[img width=480 height=319]http://s1.picofile.com/file/7271102903/610x.jpg[/img]

http://s1.picofile.c...102903/610x.jpg

#149
reza italia

reza italia

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 720 ارسال
اکه زحمتی نیست تا دو سه دقیقه دیگه ترکیب یووه و تعویضا و سیستمش رو تو بازی با اودینزه بنویسید :diablo:بازی رو ندیدم :furious:الان تو کافی نتم :nish:میخواد تعطیل کنه :stopsign:

#150
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA

اکه زحمتی نیست تا دو سه دقیقه دیگه ترکیب یووه و تعویضا و سیستمش رو تو بازی با اودینزه بنویسید :diablo:بازی رو ندیدم :furious:الان تو کافی نتم :nish:میخواد تعطیل کنه :stopsign:


3-5-2 بازی کردیم

کیه لینی و بونوچی و بارتزالی مدافعین بودن

لکشتینر تقریبا هافبک راست و استیگاریبیا بال اون سمت ، وسط هم ویدال و پیرلو و جاکرینی بودن

مهاجمین هم متری و کوالیارلا

نیمه دوم په په و مارکیسیو و اواخر هم دچلیه اومدن بازی و لکشتینر به دلیل مصدومیت و کوالیارلا و یکی دیگه که یادم نییست رفتن بیرون و اواخر بازی 4 مدافعه بازی کردیم و تک مهاجمه !

#151
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان


نیمه دوم په په و مارکیسیو و اواخر هم دچلیه اومدن بازی و لکشتینر به دلیل مصدومیت و کوالیارلا و یکی دیگه که یادم نییست رفتن بیرون و اواخر بازی 4 مدافعه بازی کردیم و تک مهاجمه !


استیگ

#152
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
با این که به شدت کار دارم و سرم شلوغه،اما اومدم این برد ارزشمند رو تبریک بگم هر چند که بیات شده دیگه :1: یووه که نه،کونته تو این بازی ثابت کرد اومده برای قهرمانی! اودینزه،در دقایق اول روشی رو پیش گرفته بود که کالیاری بعد از خوردن گل مقابل یووه ازش استفاده کرد! یعنی درگیری یک هافبک به شکل مستقیم با پیرلو،حفظ توپ و وارد کردن فشار از عمق دفاع جایی که بونوچی هست! اتفاقا موفق هم بودن و چند تا موقعیت هم خلق کردن که لوئیجی با سوپر واکنش هاش،مانع فروپاشی امپراطوری کونته شد! اما یووه از دقیقه ی 15 خودش رو پیدا کرد و تونست خیلی خوب بازی رو در دست بگیره و با شاهکارهای مهندسی کونته به اودینزه مسلط بشه.این وسط من نقش ویدال و ایستیگاریبا رو خیلی پررنگ میدونم.نیمه ی اول غیر از گلی که زدیم موقعیت آنچنانی نداشتیم و گل رو هم که بی شک مدیون هوش بالای ماتری هستیم... اما نیمه ی دوم گوئیدولین مثلا اومده بود که فشار بیاره،غافل از این که کونته نقشه ها براش داره :1: نیمه ی دوم با بازی درخشان ایستیگاریبیا در سمت چپ همراه بود که باستا رو رسما مثل کاغذ پاره کرد :1: صحنه ی گل که سوتی وحشتناک ویدال بود ولی بعد از اون خیلی دقت کردم به ویدال،حتی توی تکل زدن هاش هم اشتباه نداشت و خیلی تلاش کرد که سوتی رو ماست مالی کنه که این وسط باز هم شاه یووه به همراه استاد مسلم گلزنی به دادش رسیدن و یووه رو به برتری رسوندن... نیمه ی دوم بی شک نیمه ی کونته بود که استادانه اودینزه رو زمین گیر کرد ولی بازیکنای یووه هنوز از تکنیک و هوش لازم برای حفظ کامل توپ در زمین حریف برخوردار نیستن...همونطور که خود کونته هم اشاره کرده،یووه باید در این زمینه پیشرفت کنه! +این فصل دو تا مربی بودن که من احتمال میدادم بتونن باعث برکناری کونته بشن!!! یکی ماتزاری و یکی هم گوئیدولین. ولی کونته دو تا صحنه ی به یاد موندنی رقم زد واسه من...یکی قیافه ی آچمز شده ی ماتزاری بعد از گل په په که قشنگ معلوم بود ارزوش تو اون لحظات نباختن بود :1: یکی هم قیافه ی گوئیدولین تو دقیقه ی 88 همین بازی که مشخص بود مخش دیگه به هیچ جا قد نمیده...خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــی حال داد :nish:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی