پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مجله فورتزا یووه - شماره 1

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
63 پاسخ برای این موضوع

#61
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال

و البته سلیقه هم رو هم قبول ندارن تا کمکی بهشون بشه ! :e:


بیانکاباز تو شروع کردی به زدن این حرفهایی که من نمی فهمم ؟ :1: توضیح پلیز :1:

#62
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1598 ارسال
دوستان واقعا خسته نباشید. با اینکه شماره 1 بود ولی خیلی خوب بود و سعی شده بوده که خیلی از اصول را رعایت کنن. قسمت پرونده هم من قسمتیش را خوندم، جالب بود، فقط چندتا پیشنهاد: 1-می تونیم قسمت والپیپر ماه اضافه کنید که همانند مجلاتی که چاپ کاغذی دارند یک صفحه را به صورت گلاسه و پوستر قرار می دهند، یک عکس با کیفیت بالا از یکی از بازیکنان، صحنه گل و ..... قرار بدید که بشه والپیپرش کرد. اگر هم در مجله نشد به صورت یک فایل در فایل زیپی که روی نت قرار میدن می تونید بزارید. 2- می تونید یک قسمت برای نقل و انتقالات اضافه کنید که خودش شامل دو قسمت باشه یکی شایعات و نقل و انتقال هایی که ممکن است و یا اخیرا برای یوونتوس اتفاق افتاده، به عنوان مثال آگرو قرار هست بیاد یوونتوس که در مورد مبلغ احتمالی قرار داد، تیم هایی که خواهان این بازیکن هستند، صحبت های وکیلیش و غیره و در قسمت دوم در زیرش، توضیح مختصری در مورد وضعیت بازیکن در آخرین فصلی که بوده مثل تعداد گل های به ثمر رسانده، پاس های گلی که داده و ..... 3- این پیشنهاد می تونه فقط در حد چند چاپ به مجله کمک کنه، اضافه کردن بخش آموزش قوانین و اصطلاحات فوتبالی ، مثل این که دست آفساید حساب نمی شه ولی سر حساب میشه یا مثلا با هر کجای بدن به غیر از پا به دروازبان پاس بدی میتونه توپ را با دست بگیره و ..... و در قسمت اصطلاحات هم برخی اصطلاحات مثل کلین شیت که خیلی از افراد معمولی نمی دنن به چه منظور هست و یا اسیست که مثلا اگه کسی پنالتی هم گرفته باشه براش اسیست حساب می کنن و .... از تمامی کسانی که برای این مجله زحمت می کشند واقعا تشکر می کنم، چون اگه اشتباه نکنم ما دومین فرومی هستیم که داریم مجله برای تیم یا تیم ملی خاصی می زنیم. من هم خوشحال میشم اگه بتونم در تولید این مجله به دوستان کمکی کرده باشم تا بتونم سهم خودم را از یوونتوسی بودن ادا کنم.

#63
Bianca

Bianca

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3940 ارسال

بیانکاباز تو شروع کردی به زدن این حرفهایی که من نمی فهمم ؟ :1: توضیح پلیز :1:


بصیر و کارای فتوشاپ ه مجله :e: نه اینکه خیلی حرفه ای می بنده و هیچکی دیگه بلد نیست :sd: فقط سلیقه خودش رو قبول داره :Facepalm: :1:
ماه فوریه هم رفت ، اما شماره 2 نیومد :1:

کلا این بصیر آدم نیست :1:

#64
amirabas1369

amirabas1369

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 609 ارسال
سلام.من تازه اومدم به فروم.ولی اگه خدا قبول کنه قبلاً نویسنده چنتا نشریه و خبرنگار بودم.تو دانشگاه چمران اهواز. :smile: حتی سابقه کار تو ایسنای خوزستان رو هم دارم و سردبیر 2تا نشریه بودم.الان هم مدیر مسئول ویژه نامه مهندسی عمران هستم!! yes1 رزومه کاریمم دیگه کامل گفتم اگه قدیمی تر ها افتخار بدن می توم تو بستن نشریه کمکشون کنم. :goog:





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی