پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس 2-0 نوارا ( هفته شانزدهم سری آ )

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
106 پاسخ برای این موضوع

#21
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21134 ارسال
نووارا اصلا تیم ضعیفی نیست، ازش 2 بازی دیدم که خیلی خوب بازی می کردند و تیم منسجمی نشون دادند. به شخصه منتظر یک بازی سخت هستم.

#22
alex74

alex74

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2061 ارسال
  • Locationiran
طبق بررسی دقیقی که درمورد تیم نووارا انجام دادم که مو لا درزشم نمیره این تیم تا هفته پانزدهم 2برد 5مساوی و7 باخت داشته توبازیای خارج از خونش فقط 2 امتیاز کسب کرده-15گل زده و25 گل خورده- هفته گذشته ناپولی رو 1-1 متوقف کردن(نباید دست کم گرفته بشن انگیزه زیادی دارن چون مقابل کم تیمی بازی نمیکنن) بهترین گل زنشونم ریجونی هستش با 5 گل زده ودومیشم تاکایوکی مووریموتو که به نظر میرسه بخاطر مصدومیت به این بازی نمیرسه :nish: اتلیو تسر مربی نوارا گفته ما از یوونتوس نمیترسیم (غلط کردی نمیترسی حالا ازناپولی یه مساوی گرفتی دلیل نمیشه نترسی از ما :fighting29:) دیروزم نوارا تو یه بازی دوستانه 14-0 برنده شده :f:

#23
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
خوب بخاطر همینه که نیمکت نشین هستن چون بیشتر انفرادی بازی میکنن تا تیمی کونته هم اصلا این موضوع رو نمی پسنده به نظر من به احتمال زیاد با توجه به نبودن ویدال و با توجه به بازی خانگی اون هم مقابل تیم دفاعی نوارا 100 درصد 3 3 4 بازی میکنیم و به احتمال زیاد خط حمله هم ماتری در نک و په په و جیاکرینی(استاریگبا) در جناحین خواهند بود خط هافبک هم که مشخصه. امیدوارم فقط بازی مساوی نشه اگه تا دقیقه 80 مساوی بمونه 100 درصد الکی بازی میکنه وگرنه کوا مثل همیشه در نیمه دوم به عنوان ذخیره بازی میکنه

#24
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

من الان داشتم هایلایت بازی با رم رو میدیدم و یه نکته ای به ذهنم رسید که تو بازی بهش توجه نکرده بودم . بازیکنای نیمکت نشینی که به عنوان جایگزین میان تو زمین اصلا در اختیار تیم نیستن . بر عکس میرکو و ماتری و په په که تنها هدفشون برد یووه است اصلا گل زدن خودشون مهم نیست . این رو از گلهای بازی با جنوا و پالرمو میشه بهش پی برد . در حالی که تو این بازی کوا و جاکرینی تو چند موقعیتی که بازیکن کناریشون موقعیت بهتری داشت شوت زدن و موقعیت رو از دست دادن . نمیدونم مشکل از کجاست ولی باید این حرکت کنترل بشه .

بازیکنی که به عنوان بازیکن ذخیره میاد تو بازی مخصوصا تو پست هایی که امکان گل زنی هست بیشتر تلاششون اینه که گل بزنن و خودشون رو به مربی ثابت کنن پس لازم به نگرانی نیست که یک دلی توی تیم نباشه .

#25
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
آخرین باری که نووارا با یووه روبه رو شد برمیگردد به اکتبر سال 1955 که موفق
شدند 2 امتیاز را از چنگ یووه در تورین دربیاورند.(2-2)

-اما این بار آنان در آخر هفته برابر یوونتوسی قرار میگیرند که در بالای جدول است.
-یووه دوشنبه هفته قبل پس از تساوی 1-1 مقابل رم به اودینزه در بالای جدول ملحق شد.
هر چند بازی آسانی برای یووه نبود.یک امتیازی که به نوعی میتوان آن را به نام جیجی بوفون نوشت.
-یووه تنها تیم بدون شکست در 5 لیگ برتر اروپاست که این هفته هم برای رسیدن به چهارمین برد پیاپی
در یوونتوس آرنا به میدان میرود.یووه قبل از توانسته فیورنتیناپالرمو و چزنا
را در استادیوم یوونتوس آرنا قربانی کنند.
-آنتونیو کونته ممکن است در این دیدار مجبور به ایجاد تغییراتی در تیم در غیاب بونوچی و ویدال شود که محروم هستند.
جورجو کیه لینی احتمالا سمت چپ دفاع را ترک کند و به مرکز آن برود و به احتمال زیاد دی چلیه جایگزین او شود.
در خط هافبک کونته ممکن است از جیاکرینی به جای مرد شیلییایی اش استفاده کند.
-جیاکرینی در کوپا ایتالیا شبی فوق العاده در برابر بولونیا سپری کرد.
اگر سیستم تیمی را مطابق هفته های قبل کونته 4-3-3 بچیند به احتمال زیاد
شاهد حضور په په -کوالیارلا و ماتری در خط جلو خواهیم بود.البته ممکن است کونته
هواداران را سورپرایز کرده و این بار از الکس از ایتدا استفاده کند.
-سیستم محتمل دیگر برای این بازی از جانب کونته 4-4-2 است.

-نوارا هرگز در تورین پیروز نشده است.
آنها موفق شدند هفته قبل در خانه در یک بازی سخت یک امتیاز را از نبرد با ناپلی ها بدست بیاورند.
تصویر

-آتلیو تیسر مربی نووارا در این بازی از وجود ریکاردو میگریونی
به علت محرومیت نمی تواند استفاده بکند.
-در 12 بازی برگزار شده در تورین یووه موفق به هفت برد و پنج تساوی شده است.
-بیانکونری در 8 بار رویارویی با نوارا موفق به 23 بار گلزنی شده است.
چهار بازی آخر یووه: چهار بازی آخر نووارا:
l l w l d w w d w d

-یووه در این فصل در خانه فقط 5 گل خورده در حالی که نووارا در مجموع
سفرهای این فصل خود در مجموع 5 گل زده است.

ترکیب احتمالی یووه:بوفون-بازاگلی-کیه لینی-لیختشتاینر-دچلیه-مارکیزیو-
پیرلو-جیاکرینی-په په -ماتری و کوالیارلا

ترکیب احتمالی نووارا:اویکانی-مورگانلا-دلافیوره-سنتوریونی-لودی-جمیتی-
ماریانینی-رادووانویچ-ریگونی-ماتزارانی و روبینو

#26
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال

-یووه دوشنبه هفته قبل پس از تساوی 2-2 مقابل رم به اودینزه در بالای جدول ملحق شد.


البته بازی یووه با رم 1-1 شد!

بازی سختی نیست و گرفتن 3 امتیاز راحت به نظر میرسه. اما به شدت از این میترسم که از میانه ی فصل یووه شروع کنه به امتیاز از دست دادن جلوی این جور تیم ها!

#27
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
نمیدونم اشاره شد یا نه اما بازی یوونتوس و نوارا دربی محسوب میشه و این دربی بعد از 55 سال دوباره تکرار خواهد شد ! البته این دربی مانند بازی مقابل تورینی ها نیست ، بسیاری از نوارایی ها طرفدار یوونتوس هستند . این روزا بیشتر صحبت از این است که نوارایی های یوونتوسی کدام تیم رو حمایت خواهند کرد !

#28
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
شهرهاشون نزدیک به همه؟

#29
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
اسپورت مدیا ست ترکیب یوونتوس رو اینطوری پیش بینی کرده :

Juventus 4-3-3


Buffon

Lichtsteiner , Barzagli , Chiellini , De Ceglie

Marchisio , Pirlo , Giaccherini

Pepe , Matri , Del Piero


On Sub. Bench : Storari , Sorensen , Pazienza , Elia , Krasic , Estigarribia , Quagliarella



#30
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
بله خیلی بهم نزدیک هستند.

#31
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
مگه نوارا واسه کدوم استانه ؟ واسه آوستاست ؟ خدا کنه کوا بازی نکنه . از طرفداراش پوزش می خوام ولی اصلا رو فرم نیست و فقط رو مخه . امیدوارم الکس که این روزا خیلی آماده ست بازی کنه .

#32
Parham Bianconeri

Parham Bianconeri

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 344 ارسال
یه آشنایی با تاریخچه نوارا و بازیکنای شاخص و اسطوره های این تیم داشته باشیم، چون تازه به سری آ اومده و برای ما به هیچوجه آشنا نیست؛ اما یکی از قدیمی ترین و ریشه دارترین تیمهای ایتالیاس! این تیم تو شهر نوارا در استان پیمونته واقع شده که خیلی نزدیک به شهر مرکز این استان یعنی تورینوست و بعد از تورین دومین شهر پرجمعیت این ناحیه به حساب میاد.

تصویر


نوارا که به جهت لباس آبی و مشکی خودش به "بیانکوآتزوری" معروفه در سال 1908 میلادی تاسیس شده. تو اون سال انجمن فوتبال دانش آموزان (Football Association Studenti) توسط هشت دانش آموز و دانشجو از کالج "Liceo Carlo Alberto" که بیشترشون بین 16-15 سال سن داشتن تاسیس شد، که البته بین اونها یه مهندس به نام "Gianni Canestrini" و یه وکیل به نام "Piero Omodei Zorini" حضور داشتن. اون زمان تو نوارا یه سری باشگاه کوچیک دیگه فعالیت میکردن از جمله: Voluntas, Pro Scalon, Ginnastica e Scherma, Forza & Speranza, Collegio Gallarini و بسیاری باشگاه های دانش آموزی دیگه. به نوعی میشه گفت نوارا یکی از شهرهای فوتبال خیز ایتالیاس. بین این سالها تا سال 1912 این باشگاه ها به کشف استعدادها میپرداختن تا اینکه از بین اونها بهترین بازیکنان انتخاب شدن و اسکلت تیم "کالچو نوارا" رو در اولین حضورش در لیگ ایتالیا به تاریخ 3 نوامبر 1912 ساختن.
اولین بازی این تیم برابر تیم پرافتخار و باسابقه تورینو (البته در سالهای آینده به این عناوین رسید) بوده که بازی رو 2-1 میبازن و اولین گل این تیم رو بازیکنی به نام "ماریو منندز" (Mario Menendez) میزنه.
نوارا بین جنگهای جهانی اول و دوم (1939-1918) به همراه تیمهای پرو ورچلی (F.C. Pro Vercelli 1892) [فاتح هفت اسکودتو و صاحب رکورد 5 قهرمانی پیاپی بین سالهای 1913-1908]، آلساندریا (U.S. Alessandria Calcio 1912) و کازاله (A.S. Casale Calcio) [قهرمان سال 1914 ایتالیا] به قدرتهایی در شمال غربی ایتالیا تبدیل شده بودن.
بهترین و بالاترین مقامی که این تیم در سری آ بدست آورده مقام هشتم در سال 1952 بوده. درسته این تیم هیچ افتخاری در سطح ایتالیا کسب نکرده اما همیشه بازیای خوبی رو به نمایش میذاشته، به ویژه جلوی تیمای بزرگ.
بهترین گلزن نوارا "سیلویو پیولا"س (Silvio Piola) که بیش از 300 گل برای این تیم به ثمر رسونده و جز اسطوره های این تیم به حساب میاد؛ طوریکه استادیوم 17 هزار نفری این باشگاه هم به نام این بازیکن نامگذاری شده.
سال 1956 به سری B سقوط میکنن و 5 سال بعد هم به سری C. بعد از مدتها به سری بی برمیگردن و فصلای خوبی رو تو این دسته سپری میکنن، اما سال 1977 دوباره به سری C سقوط میکنن و بدتر از اون در سال 1981 به سری C2 سقوط میکنن. فصل 96-1995 دوباره به سری C1 برمیگردن ولی بازم سقوط کردن!! :1:
فصل 03-2002 بالاخره به سری C1 برمیگردن. اما تاریخی ترین فصلشون در سال 10-2009 بوده که با صدرنشینی قاطعانه و 67 امتیاز بعد از 33 سال به سری B برمیگردن.
تو ژوئن امسال هم بالاخره بعد از 55 سال با برتری مقابل پادووا در مرحله پلی-آف به سری آ برگشتن.
و جالب اینجاست که این تیم در اولین بازیش در سری آ پس از 55 سال اینتر مردا ( :1:) رو در خونه 3-1 شکست میده!! :sd:


اسطوره ها و بازیکنان معروف این باشگاه:


سیلویو پیولا (Silvio Piola)

تصویر

اسطوره باشگاه نوارا. بهترین گلزن این تیم با بیش از 300 گل! بهترین گلزن تاریخ سری آ که همچنان با 274 گل در 537 مسابقه رکوردداره! سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایتالیا و یکی از بازیکنان اصلی این تیم در جام جهانی 1938 که با دو گل خودش در فینال رقابتها در پیروزی 4-2 ایتالیا برابر مجارستان سهم بسزایی داشت.
پیولا سابقه پوشیدن پیراهن یووه رو هم داره. شم گلزنی بالای این بازیکن باعث شده که کارنامه افسانه ای رو از خودش با پیرهن تیمای مختلف بجا بذاره. با تیم ورچلی بین سالهای 1929 تا 1934 127 بار بازی کرده که 51 گل به ثمر رسونده. 227 بازی با پیرهن لاتزیو داره که بین سالهای 43-1934 انجام داده و 148 گل به ثمر رسونده. با لاتزیو در فصل 37-1936 نائب قهرمان ایتالیا شده. بعد از لاتزیو به تورینو میره و طی یک فصل (44-1943) 23 بازی و 27 گل از خودش بجا میذاره.
سالهای 1945 تا 1947 رو در یوونتوس بوده و طی 57 بازی 26 گل با پیرهن بیانکونری به ثمر رسونده. در این دو فصل با یووه نائب قهرمان ایتالیا شده.
از سال 1947 تا 1954 هم در نوارا بوده که در 185 بازی 86 گل به ثمر رسونده. دلیل محبوبیت این بازیکن نزد هواداران نوارا اینه که با پیرهن این تیم از دنیای بازیگری خدافظی کرده و به نوعی نماد و اسطوره این باشگاه به حساب میاد.
طی سالهای 1935 تا 1952 هم در تیم ملی 34 بازی انجام داده و 30 گل ملی در کارنامه داره.
بعد از مرگش در سال 1996 در سن 83 سالگی، استادیوم خانگی تیم نوارا به نام این بازیکن تغییر نام میده. همچنین یه استادیوم دیگه هم در شهر ورچلی به افتخار این بازیکن نامگذاری شده.

آتیلیو دی ماریا (Attilio Demaría)

تصویر

متولد بوینس آیرس آرژانتین. مهاجم آرژانتینی-ایتالیایی که هم برای تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 1930 بازی کرد و هم برای ایتالیا در جام جهانی 1934
این بازیکن تا سال 1937 تو باشگاه های آرژانتین بازی کرد و آخرین باشگاه سرزمین مادریش Club Atlético Independiente بود. بین سالهای 1943-1938 برای اینتر بازی کرد و سال 1944 هم به نوارا اومد و یه فصل تو این تیم توپ زد. برای تیم ملی آرژانتین بین سالهای 31-1930 13 بازی کرده و 3 گل به ثمر رسونده و برای ایتالیا هم بین 40-1932 سه بازی.
این بازیکن در سال 11 نوامبر 1990 در سن 81 سالگی درگذشت.

هلگی برونه (Helge Bronée)

تصویر

وینگری دانمارکی که سابقه عضویت در یوونتوس رو هم در کارنامه خودش داره. سال 1954 از آ.اس. رم به یووه اومد و طی یک سال 29 بازی و 11 گل به ثمر رسوند. سال 1955 به نوارا رفت و در این تیم هم طی یک سال رکورد 27 بازی و 10 گل رو از خودش به جا گذاشت. بازیکن خیلی خوبی بوده و همیشه آمار گلزنی خوبی داشته. طوریکه در سالهای 52-1950 در پالرمو طی 70 بازی 22 گل به ثمر رسونده و قبل از اینکه بیاد یووه (54-1952) توی رم طی 51 بازی 12 گل به ثمر رسونده!!
این بازیکن در تاریخ سوم ژوئن 1999 در سن 77 سالگی درگذشت.

پیترو فراریس (Pietro Ferraris)

یکی از بازیکنان تیم ملی ایتالیا که در جام جهانی 1938 قهرمان جهان شد و سابقه گلزنی با پیرهن تیم ملی رو در این مسابقات در مرحله گروهی مقابل نروژ داشته. این مهاجم برای تیمای پرو ورچلی، ناپولی، تورینو و نوارا بازی کرده. در مجموع هم 123 گل در 469 بازی در سری آ به ثمر رسونده.
در سال 1991 در سن 79 سالگی درگذشت.

پیترو پازیناتی (Pietro Pasinati)

مهاجمی ایتالیایی که او هم مثل فراریس یکی از بازیکنان جام جهانی 1938 بود و در مقابل نروژ در دور گروهی بازی کرد. در مجموع برای تیم ملی 10 بازی انجام داد و 1 گل به ثمر رسوند.
بین سالهای 1939-1327 و 1946-1941 برای تریستینا، 40-1939 برای میلان و 41-1940 برای نوارا در سری آ بازی کرد. با پیرهن تریستینا در مجموع 256 بازی در سری آ انجام داد.
بعدها به عنوان سرمربی تیمهای زیادی رو از جمله تریستینا و امپولی هدایت کرد و در نهایت در سن 90 سالگی درگذشت.

پیترو راوا (Pietro Rava)

تصویر

یکی از اسطوره های بیانکونری که اصلن نیازی به معرفی نداره!!
از بخش یوونتوسی این اسطوره فاکتور میگیریم چون یه تاپیک مجزا در بخش "اساطیر یوونتوس" داره. اما مسئله ای که این بازیکن رو در تاریخ نوارا جاودانه کرده اینه که در سال 1947 از یوونتوس به نوارا رفته و تا سال 1950 و پایان دوران بازیگریش در این تیم توپ زده و با پیرهن نوارا از دنیای بازیگری خدافظی کرده. 73 بازی با پیرهن این تیم داشته که 3 گل هم به ثمر رسونده.

رناتو زاکارلی (Renato Zaccarelli)

هافبکی ایتالیایی که یکی از بازیکنان تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 1978 آرژانتین و زننده یک گل در اون مسابقات بوده. سابقه بازی در یورو 1980 ایتالیا رو هم داره. بین سالهای 1966 تا 1987 برای تیمهای کاتانیا، ورونا، نوارا و تورینو بازی کرده و در سال 1976 با پیرهن تورینو قهرمان سری آ شده.

#33
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال

تصویر

مصاحبه کونته قبل از بازی فردا:


-پیروزی در دیدار فردا برای ما بسیار مهمه اما ما برای نوارا احترام زیادی قائل
هستیم.اون ها تا الان بسیار خوب کار کرده اند.
-من نوارا رو به خوبی میشناسم.زمانی که در سری ب مربی سیه نا بودم با اون ها روبه رو شدم.
-اون ها خواهان بدست آوردن چیزهای خاصی هستند و این مطلب این نوید رو به ما میده که
فردا هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.
-نووارا شایسته حضور در سری آ ست.
-این برای اولین باره که بدون 3 بازیکن اصلیمون بازی میکنیم و انتخاب های کمی که در
این مورد داریم رو تست خواهیم کرد.
-من خیالم از این بابت راحته چون کسانی که برای جایگزینی فراخونده شدند به خوبی
وظایف محوله شون رو انجام خواهند داد.این چیزیه که من از بازیکنانم میخوام.
بازیکنانی که در اولویت کمتری برای بازی قرار دارند میدونند که با عملکرد خوب خودشون
همه چیز ممکنه تغییر بکنه.
-ما نباید توجهاتمون معطوف به جدول باشه حتی اگه خوب کار کرده باشیم.
-ما میخوایم سال رو به شکلی به اتمام برسونیم که از عملکرد خودمون راضی و خوشنود باشیم.
-چیزی که مهمه این نیست که چگونه شروع کردید بلکه چگونه به اتمام رسوندن مهمه.

در پاسخ به شایعه رقابت یووه با میلان و پاریس سن ژرمن در باره توز:

-در باشگاه افراد دیگری در این باره مسئول هستند و مسئولیت های من چیز دیگریست.

#34
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
امیدوارم نزنه به سرش و دوباره به دچلیه فرصت بده آزموده را آزمودن خطاست دچلیه واقعا تو این چند سال نشون داده هیچی برای ارائه نداره امیدوارم از سورنسن استفاده کنه باتشکر

#35
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
این هم بازیکنان دعوت شده : بوفون – کیه لینی – پاتزینتزا – په په – مارکیزیو – دل پیرو – دچلیه – منینگر – بارتزالی – الیا – کوالیارلا – تونی – پیرلو – جاکرینی – لختشتاینر – کراسیچ – استیگاریبیا – استوراری – متری – سورنسن و مارونه

#36
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی

این هم بازیکنان دعوت شده :

بوفون – کیه لینی – پاتزینتزا – په په – مارکیزیو – دل پیرو – دچلیه – منینگر – بارتزالی – الیا – کوالیارلا – توتی – پیرلو – جاکرینی – لختشتاینر – کراسیچ – استیگاریبیا – استوراری – متری – سورنسن و مارونه

از کی تا حالا توتی اومده یوونتوس :1:
به هر حال ممنون امیدوارم بازی خوبی باشه همراه با برد یووه

#37
Parham Bianconeri

Parham Bianconeri

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 344 ارسال
ببین یه نقطه چه میکنه با سرنوشت آدما!! :1:

#38
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
^^ من پستهاي پايين رو نخوندم . مگه بونوچي نيست ؟

#39
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21134 ارسال

^^
من پستهاي پايين رو نخوندم . مگه بونوچي نيست ؟


محروم هست. به همراه ویدال.

بهترین گزینه برای جایگزینی بونوچی سورنسن هست، برای خط هافبک هم من ترجیح میدم پاتزیتزا رو به میدون بفرسته کونته.
ضمن اینکه خط حمله رو الکس - ماتری و په په تشکیل بدن و الیا بیشتر از 15 دقیقه بهش بازی برسه !!

#40
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
ولی انگار کونته تصمیم گرفته به جای ویدال از جاکرینی استفاده کنه اصلا تو بازی با بلونیا وقتی هافبک وسط بود خوب بازی نکرد ، نمیدونم چرا باز میخواد تو این پست ازش بازی بگیره اگر دچلیه بازی کنه ، بازی رو 1-0 باخته باید شروع کنیم باتشکر





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی