پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ســالـواتـوره اسکـیلاچـی - Toto

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
9 پاسخ برای این موضوع

#1
quagliarella

quagliarella

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2863 ارسال


سالواتوره اسکیلاچی

تصویر


سالواتوره اسکیلاچی ملقب به توتو ، متولد 1 دسامبر 1964 ، در پالرمو و در خانواده ای فقیر به دنیا آمد ، فوتبالش را در تیم آماتور زادگاهش شروع کرد سپس در سال 82 به عضویت باشگاه مسینا درآمد و به مدت هفت سال این تیم را در سری C2 ، C1 و سری B همراهی کرد ، که حاصل آن 61 گل در 219 بازی بود ، با به ثمر رسنادن 23 گل در فصل 88-89 و در سری B برای مسینا مهارت گلزنی خودش را به همه نشان داد و یوونتوسی ها را مجاب کرد که او را به خدمت بگیرند. از سال 89 تا 92 (سه فصل حضور در یوونتوس) 90 بار به میدان رفت و 26 گل زد که پانزده گلش در همان فصل اول ( 88-89 ) بود. درخشش او در مسینا باعث شد که به جام جهانی 1990 دعوت شود و با ثبت 6 گل و بازی فوق العاده اش توپ طلا و کفش طلا را از آن خود کرد. آخرین گل یعنی هفتمین گل ملی خود را در سال 91 و به نروژ زد و بعد از آن از فوتبال ملی خداحافظی کرد. اسکیلاچی در سال 92 از یووه به اینتر پیوست و در دو فصل حضورش در اینتر 30 بار به میدان رفت که حاصل آن 11 گل بود. سپس در سن 30 سالگی تصمیم گرفت به تیم ژاپنی Jubilo Iwata بپیوندد. ردپایش را با 56 گل در 78 بازی در لیگ ژاپن به جا گذاشت و در سال 97 برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.




#2
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
مرسی یاسر.

=-=-=

Spoiler


تصویر

18 نوامبر 1990 ، هتریک " توتو " رم را غرق می کند !


سالواتوره اسکیلاچی دلایل متعددی برای فراموش نکردن سال 1990 خواهد داشت. قهرمانی با بیانکونری در لیگ یوفا و کوپا ایتالیا و همچنین دعوت شدن به تیم ملی ایتالیا و حضور در جام جهانی 1990 که با اقای گلی وی همراه بود ، سالِ 1990 را برای " توتو " سالی فراموش نشدنی رقم زد.

18 نوامبر 1990 ، اسکیلاچی هتریکی به یاد ماندنی از خود در مقابل رم انجام داد. این اولین جدال دو تیم یوونتوس و رم در ورزشگاه دل آلپی بود. بیانکونری از ابتدا تا انتهای دیدار ، بازی را در اختیار داشت و توانست با ارائه نمایشی دیدنی ، حریف خود را با نتیجه 5 بر 0 از پیش رو بردارد.

اسکیلاچی قبل از پایان نیمه اول توانست دو بار دروازه جالوروسی را فرو بریزد. در نیمه دوم نیز یوونتوس بازی را در اختیار داشت تا این که الدایر ، مدافع رم ، با گل به خودی خود اختلاف را بیش از پیش کرد. پس از گل به خودی مدافع سیه چرده رمی ها ، " توتو " برای بار چهارم دروازه جالوروسی را باز کرد و هتریکی فراموش نشدنی از خود بر جای گذاشت.

در دقایق پایانی دیدار نیز روبرتو باجو پنجمین گل بانوی پیر را به ثمر رساند تا گرگ ها با شکست تحقیر آمیز 5 بر 0 به رم بازگردند.

#3
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
از دلایلی که سالواتوره به مهاجم گلزنی بدل شد کارکردن زیر نظر زدنیک زمن مربی وقت مسینا بود . اسکیلاچی بچه پالرمو سیسیل هست و چند سال پیش مصاحبه ای ازش خوندم که به این نکته اشاره کرد که سیسیل استعدادهای بسیار خوبی داره اما با توجه به شرایط حاکم بر سیسیل و بی توجه ای دولت به اون منطقهبه خاطر مافیا هیچ کاری برای پیشرفت فوتبال سیسیل صورت نمیگره . اسکیلاچی از سال 2000 فعالیت هایی رو در پالرمو اغاز کزده برای کشف استعداد های منطقه.

#4
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

تصویر


چند وقتِ پیش اسکای خلاصه ی همین بازی ـی رو که 2 تا پست بالاتر بهش اشاره کردم ، داشت در قالبِ برنامه ی Juventus - AS Roma History Remix پخش می کرد. خیلی جالب و لذت بخش بود دیدنش ، خصوصاً که کیفیت مناسبی هم داشت.

گلِ اول حاصلِ نفوذِ دی مارکی از سمت راست بود که با پاسِ خودش اسکیلاچی رو توی موقعیت گل قرار داد و اسکیلاچی هم با فقط 1 بار لمس کردنِ توپ ، گل رو به ثمر رسوند. گلِ دوم رو هسلر بازم برای اسکیلاچی ساخت. حرکتش فوق العاده بود از سمتِ راست ! با یه دریبل فوق العاده قشنگ واردِ محوطه جریمه شد و اسکیلاچی رو تک به تک کرد که اسکیلاچی این بار هم با تنها 1 بار لمسِ توپ گل زد.

گلِ سوم ، گل به خودیِ الدایر بود ! :1: مشابه ـه گلی بود که رحمان رضایی توی جام ملت های آسیا به خودمون زد. :1: کلاً تا اینجا الدایر ستاره ی یووه بود ! :1: گل اول روی اشتباهش تو دفعِ توپ بود و بعد از این هم توی گرفتنِ اسکیلاچی اشتباه داشت ، گل دوم هم هسلر همین الدایر رو دریبل کرده بود. :Facepalm:

گلِ چهارم رو هم اسکیلاچی زد و هتریک کرد. توپ روی هوا به هسلر رسید و اونم توپو به عقب فرستاد ، جایی که اسکیلاچی بود ، اسکیلاچی باز هم تک ضرب دروازه رو باز کرد. گلِ پنجم رو هم باجو با اون استایل خاص و دوست داشتنیش و با دریبلِ دروازه بان به ثمر رسوند.

خلاصه بازی از یوتیوب :

#5
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
کلا این اسکلاچی بازیکن عجیب غریبی بود . یادمه که جام جهانی 90 اصلا دعوت نشده بود . چند روز مونده به بازیها یکی مصدوم شد و توتو اومد بجاش تو تیم . در بازی اول با اتریش هم ذخیره بود که اخرای بازی اندریا کارناوالی مصدوم شد و این اومد به جاش و تو اون بازی گل زد که هیچ تو تمام بازیهای بعد از اون هم یه گل زد و در اخر هم انواع و اقسام جایزه ها رو برد . کلا موجود جالبی بود

#6
Guest_alessandro1985_*

Guest_alessandro1985_*
  • مهمان
سالواتوره پنالتی زن اول ایتالیا در جام جهانی 90 نبود ولی در آخرین بازی ایتالیا که در مرحله رده بندی و در برابر انگلیس انجام میشد یه پنالتی بنفع ایتالیا اعلام شد که پنالتی رو به سالواتوره دادن تا بزنه و آقای گل مسابقات بشه و این اقای گلی مرهمی بر دل هواداران فوتبال ایتالیا بشه .سالواتوره پنالتی رو زد و توپ در قعردروازه انگلیس و پیتر شیلتون قرارگرفت و اسکیلاچی هم با 6 گل در صدرگلزنان جام90قرارگرفت .

تصویر



#7
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
اسکیلاچی متولد پالرمو هست و طبیعطا تیم محبوبش هم هست :1: الان تو دربی سیسیل پالرمو دقیقه 90 بازی رو 1-1 کرد که خوشحالی توتو دیدنی بود تو استودیو :1:

#8
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
اقا تاپیک اینو پاک کنید :دی تو بازی امروز بجای اینکه برای قهرمانی یووه خوشحالی کنه برای پالرمو داره خودش رو میکشه :fp: سیسیلی جماعت :دی

#9
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

سالواتوره اسکیـلاچی  |  3 فصل | 132 بازی ، 36 گل 

11911638971438139618.jpg


  • GioVanni Agnelli, AAG, juve's fan و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#10
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

براي بيشتر هم‌سن و سالهاي من و بسياري از فوتبال‌دوستانِ ايراني كه جام‌جهاني 1990 ايتاليا را به ياد دارند؛ نام سالواتوره اسكيلاچي فراموش نشدني است. مهاجم آن سالهاي يوونتوس كه هم با 6 گل بهترين گلزن و هم به عنوان بهترين بازيكن آن جام انتخاب شد.

 

توتو اسكيلاچي 90 بار براي يوونتوس در سري آ به ميدان رفت و 26 گل نيز به ثمر رساند. هرچند او از يوونتوس به تيم ملي ايتاليا راه يافت اما تنها در دو سال ابتدايي دهه 90 ميلادي يكي از بازيكنان آتزوري بود.

 

انتقال ناموفق او به اينتر، سكامس پاياني حضور او در كشورش بود. او در سال 1994 به جي‌ليگ‌ِ ژاپن رفت و 4 فصل را همراه با جوبيليو ايواتا گذارند.

 

اسكيلو كه با ورود به ماه دسامبر؛ اين روزها 54 ساله شده در سه فصل حضورش در يوونتوس، يك بار قهرمان كوپا ايتاليا و يك بار نيز قهرمان جام يوفا شده است. او با تيم ملي ايتاليا نيز به مقام سوم جام‌جهاني 1990 ايتاليا دست يافت.

 

wnfm_schillaci--644x362.jpg

 

h57q_a0848609e4350720d64f29b772184802_77


  • AAG, tecra, L'Avvocato و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی