پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

ماسیمیلیانو آلگری - Mad Max

* * * - - 6 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
5524 پاسخ برای این موضوع

#4921
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

تحلیل‌ها و گمانه‌زنی‌ها در خصوص آینده الگری در یوونتوس

تانک جونتولی آماده شلیک به الگری زره‌پوش است؟

 

44444_n0m.jpg

 

همه‌چیز با اظهارات جانلوکا دی‌مارتزیو در گفتگو با SKY آغاز شد؛ جای‌که این روزنامه‌نگار سرشناس ایتالیایی بر تحقق سناریویِ «جونتولی - الگری» برای فصل بعد تأکید کرد. اگرچه نیمی از این دوگانه خوشایند طرفداران و امیدوارکننده است اما استمرار همکاری با مکس الگری اندکی مخاطره‌آمیز و مغشوشجلوه می‌کند. با این همه سایر کارشناسان و رسانه‌های ایتالیایی تحلیل‌ها و گمانه‌زنی‌های دیگری از این ماجرا دارند.

 

Gianluca Di Marzio (SKY)

تا آنجا که من می‌دانم نه‌تنها در روزها و هفته‌های آتی شاهد خبر برکناری مکس الگری نخواهیم بود، بلکه به احتمال فراوان او سال آینده نیز سرمربی یوونتوس خواهد بود. در سوی دیگر نیز به احتمال فراوان جونتولی نیز از ناپولی جدا به تورین خواهد آمد. او سالهاست که به وضوح نشان داده می‌داند چگونه با مربیان مختلف کار کند. معتقدم رابطه میان این دو (جونتولی و الگری) رابطه‌ای نیست که پیش از این شکل گرفه و تثبیت شده باشد؛ به همین خاطر وجود مشکل یا اختلاف‌نظر در بدو همکاری فرضیه‌ای کاملاً رد شده است. پس بگذارید بگویم که جونتولی مدیر ورزشی و الگری مربی فصل بعد یوونتوس خواهند بود.

 

Paolo De Paola (Sportitalia)

فرضیه زوج جونتولی - اسپالتی در یووه هیجان‌انگیز و شدنی است.

 

روزنامه Quotidiano Sportivo

الگری به سمت خداحافظی با یووه گام بر می‌دارد. حتی باشگاه نیز نظر خود را در مورد او تغییر داده. مکس با کروبینی پیوند داشت و حالا با آمدن جونتولی ممکن است استراتژی‌ها و هدف‌گذاری‌ها نیز تغییر کنند و رأی به آمدن اسپالتی صادر شود.

 

Alessandro Costacurta (SKY)

من شیوه‌ی بازی یوونتوسِ تحت هدایت الگری را دوست ندارم. این اما بدان معنا نیست که او را از حیث فنی ضعیف می‌دانم؛ اتفاقاً او مربیِ قوی و خوبی است. اختلاف نظرم با او بیشترمعطوف به تفاوت دیدگاه‌مان در شیوه‌های تاکتیکی‌ست. به نظرم مهم‌ترین سوالی که یوونتوس باید برای آینده‌ همکاری‌اش با او از خود بپرسد این است که: «آیا تاکتیک‌های او برای این تیم همچنان نتیجه‌بخش است؟»

 

Marco Nosotti (Sky Sport)

در مورد آینده الگری با یووه هیج اطلاعی ندارم اما فراموش نکنید که تغییر سرمربی الزاماً تیم را به موفقت نخواهد رساند. باشگاه یک فصل با ساری، یک فصل با پیرلو و دو فصل با الگری ادامه داده اما همچنان به «موفقیت» مدنظرش دست نیافته. باور دارم جوانانِ با کیفیت یووه در فصل آینده حرف‌های زیادی برای زدن در زمین خواهند داشت.

 

Giancarlo Padovan (Sky Sport 24)

به نظر من رهبری یوونتوس در فصل بعد نیز کماکان در اختیار الگری خواهد بود حتی اگر جونتولی به تورین بیاید و حتی اگر اصطکاکاتی با او پیدا کند. با این همه هنوز هیچ‌کس دقیقاً نمی‌داند نظر این دو در مورد یکدیگر چیست. در عین‌حال فراموش نکنید که قرارداد سنگین الگری با یووه او را «زره‌پوش» کرده و اخراج او با توجه با نتایجی که در این فصلِ پرمخاطره و پرحاشیه داشته (دومی در سری A و رساندن هرچند ناکام تیم به دیدارهای ماقبلِ فینال کوپا ایتالیا و لیگ اروپا علی‌رغم ناخرسندی هواداران از این دستاوردها) کمی ناعادلانه جلوه می‌کند.

 

روزنامه La Stampa

مذاکرات میان باشگاه یوونتوس و کریستیانو جونتولی کاملاً جدی در حال پیگیری‌ست و او به زودی جای خالی «مدیر ورزشی» بیانکونری را پر خواهد کرد. پس از آن اما همه‌ی نگاه‌ها به سرنوشت الگری در تورین دوخته خواهد شد. اگر بخواهیم در سطحی حرفه‌ای ماجرا را پیش‌بینی و تحلیل کنیم باید امیدوار باشیم که سرمربی فعلی یووه به عنوان واسطی میان تیم و باشگاه به احتمال فراوان فصل آتی نیز سکان هدایت یووه را در اختیار خواهد داشت، هرچند قدرت تصمیم‌گیری و نفوذ او یقیناً کاهش می‌یابد. ماندگاری و ادامه همکاری الگری اما منوط به عملکرد او و ارزیابی‌های جونتولی خواهد بود. با این همه برای جانشینی فرضی الگری نیز نباید انتظار بلندپروازی‌های بزرگ را داشت، چراکه در نهایت گزینه‌ها بیش از پالادینو و تودور نخواهند بود.

 

Paolo Rossi (tuttojuve)

توضیحات الگری پس از شکست‌های دردناک یوونتوس ابداً متقاعدکننده نیست. وقتی به جای بهتر شدن همواره راه رفتن روی سیم را ترجیح بدهید طبیعی‌ست که دیر یا زود به زمین خواهید خورد. شخصاً امیدوارم یوونتوس شروع دوباره‌اش را با یک مربی و ذهنیتی دیگر آغاز کند؛ چه‌آنکه همه ما خبرهای تأییدنشده اما ناخوشایندِ نارضایتی برخی از بازیکنان در رختکن تیم را نیز شنیده‌ایم.


  • GioVanni Agnelli, Orphée, mory و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#4922
vahid.juv

vahid.juv

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 627 ارسال
  • Locationgolestan-gorgan

با این اوضاع و شرایط فقط نارضایتی بازیکنان هست که می‌تونه آلگری رو برکنار کنه، در صورتی که شزنی، کیزا، ولا، لوکاتلی، در کنارشون بازیکنایی مثل کوستیچ و فاجولی و دنیلو هم اضافه بشن قطعا مجبور میشن که عوضش کنن، چون همه این هارو نمیشه جایگزین کرد، نه تیم پول داره، نه جایگاه جایگزین کردن این ستاره ها رو داره، از طرفی بخواد با اعمال قدرت هم نگهشون داره نتیجه میشه تمدید نکردن بازیکنا و آزاد رفتنشون که طبعاتش ۱۰ تا حقوق الکری میشه.


  • GioVanni Agnelli, mory, eⁿzº و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#4923
vahid.juv

vahid.juv

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 627 ارسال
  • Locationgolestan-gorgan

میدونم شاکی میشد ولی تعجب میکنم چرا الگری شده سیبل انتقادات. مسئول کلیه نتایج و وضعیت فعلی تیم مدیران بالادستی هستن. تیمی که بسته شده اصلن تیم نیست (جزئیات در پایین). خارج از زمین هم که هر روز یه خبر میاد و یه مدیر عوض میشه. 

 

وقتی میگیم تیم نداریم یعنی چی:

 

همیشه تاکید داشتم که ثبات فاکتور مهمتری از کیفیت تک تک نفرات هست. تیم یوونتوس هر سال دستخوش تغییرات زیادی میشه و به هیچ وجه ثبات نداره. عمده بازیکنان یکی دو ساله در تیم هستن و یوونتوس شده بنگاه. این تیم داری نیست فقط دلالیه برای بقا. 

 

خط دفاع:

1- ساندروی تمام شده چون مشتری نداره باید بخاطر قرارداد بمونه و تحمل کنیم. چون پول نداریم بازیکن جایگزین بخریم مربی مجبوره با بازیکن سر کنه. 

2- یکی از بهترین مدافعای تاریخمون از تیم جدا شد (کیه لینی) و یه مدافع از سری بی آوردیم و انتظار داریم جاشو پر کنه. 

3- بونوچی تمام شده رو 4 سال پیش 30 میلیون دادیم تا ببینیم قیمتش چطوری به 0 میرسه و نیمکت نشین میشه. ازین بدتر هم میشه پول رو حروم کرد؟! 

4- دو مدافع مرکزی جدا شدن و دو نفر تازه به تیم اضافه شدن و زمان میخوان. 

 

خط هافبک:

1- قمار پوگبا نمیتونست ازین بدتر پیش بره. 

2- بنتانکور با اینکه کیفیت متوسطی داشت، در تیم جا افتاده بود و فروختیم. 

3- فاجولی و میرتی دو بازیکن جوان و بی تجربه برای اولین بار در تیم اصلی نقش پر رنگ داشتن. 

4- دو سه بازیکن قرضی هم داریم که رفتن تا بی ثباتی در خط هافبک به اوج برسه. 

 

حمله:

1- کیه زا که کل فصل نبود. 

2- دی ماریا نصف فصل نبود. 

3- مویز کین که حتی یه تیم نیمه جدولی انگلستان هم علاقه ای نداشت رو 30 تا بابتش دادیم و در نبود بازیکن دیگه مربی مجبور به استفاده ازش بود. 

4- ولاهوویچ که 2-3 ماه مصدوم بود و همچنان نیاز به تجربه و زمان داره. 

 

خط حمله ی تیم نه ثبات داشت، نه خلاقیت، و نه حتی آدمش بود. پشت خط حمله هافبک هایی داشتیم که داشتن خودشونو در تیم پیدا میکردن و نمیتونستن خلاقیت و موقعیت سازی کنن. کنار های تیم هم مرده های متحرک بودن. 

{واقعن یه لحظه تصور کنید بهترین بازیکنان هجومی یه تیمو بگیرن اون تیم چقد میتونه افت کنه. از من سیتی دبروینه، هالند و سیلوا رو بگیرید یا از رئال ونیسیوس، بنزما و رودریگو رو بگیرید و ببینید چطور کار میکنن}. 

---

موارد بالا ارتباطی با مربی نداشت و از سر جبر بود.

 

بنظرم الگری میتونست روی ولاهوویچ بیشتر کار کنه و اندکی روی فرم این بازیکن مسئول هست. کاری که کاپلو روی زلاتان انجام داد میشد اینجا انجام بشه. 

ازونطرف پیشرفت گاتی و دنیلو رو نمیشه انکار کرد. 

حضور میرتی و فاجولی شاید بخشی از سر اجبار بود ولی خب میشه به دید مثبت نگاه کرد. 

نظر شما متین، ولی بنظرم کسی تو این جهان وجود نداره که از فوتبال سرش بشه و کیفیت ضعیف بازیکنان یوونتوس رو ندونه. همه ما هم اینجا به این موضوع واقفیم.

اما من برای شما برایتون یا لاتزیو رو مثال میزنم، بنظر شما آیا کیفیت بازیکنان یوونتوس از این ۲ تیم بالاتر هست یا نه؟ امکانات بیشششتری در اختیارشون هست یا نه، در تیم بزرگتری بازی میکنند یا نه؟ قطعا بازیکنای یوونتوس چندین لول خط به خط از بازیکنان این ۲ تیم بالاترند هم از لحاظ سطح فوتبالی هم از لحاظ تجربه بازی، حتی رم هم بازیکنان یوونتوس رو در اختیار نداره. قطعا تمام بازیکنان ترکیب اصلی یوونتوس در تیم هایی مثل ناپولی، اینتر، میلان، فیکس و بدون جایگزین هستند. اما مربی ما چطور از ظرفیت این بازیکنان استفاده میکنه بدترین شکل ممکن، عناصر تهاجمی یوونتوس عملا نا کارآمد ترین بازیکنان تیم شدند در صورتی که دیماریا ولاهویچ در تیم های سطح اول اروپا هم جایگاه بازی دارند. الگری تفکراتش مشکل داره، پوسیده است، البته از نظر من که اصلا الکری تفکری نداشته، تماما نتایجش به ستاره هاش وابسته هست، غیر از یوونتوس و میلان جایی دیگه سرمربی گری نکرده بگیم رزومه داره، در هر ۲ تیم تا وقتی ستاره داشته خوب کار کرده تیمش و در مقابل تیم های بزرگ همیشه بازنده بوده، یعنی وقتی تیمش به یک تیم هم سطح یا قوی تر میخوره این آقا هیچوقت نبرده. تنها باری که الگری یک تیم قوی تر از خودش رو برده رئال مادرید ۲۰۱۵ بود. بایرن، بارسا(فینال) رئال(فینال) باختیم. بدم باختیم، بقیه تیم ها هم که هم سطح یوونتوس نبودن، از یه جایی به بعد که تیم از ستاره تازه خالی هم نشد فقط افت کرد، پورتو، آژاکس، لیون، بنفیکا، سویا، هم حتی ما رو بردن. دیگه بردن سالرنیتانا و بنونتو جنوا رو که ساسولو هم انجام میده.


  • saeed-nedved, حامد, GioVanni Agnelli و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#4924
vahid.juv

vahid.juv

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 627 ارسال
  • Locationgolestan-gorgan

@tecra برای اینکه بیشتر از مربی نبودن الگری بگم میخوام یه مقایسه کنم بین این و یک مربی هم سبک خودش مورینیو

هر ۲ مربی تفکرات دفاعی دارند، اما وقتی این ۲ رو میزاریم تو کفه ترازو مورینیو به مراتب فرسنگ ها از الگری بهتره، من خودم مخالف مورینو ام اما خیلی مربی بهتری از الگری هست.

پورتو، چلسی، رئال، منچستر یونایتد، رم تیم های تحت نظر ایشون بودن افتخارات رو مقایسه کنید کافیه. منچستر تنها جایی بود که مورینیو نتیجه مطلوب نگرفت که خب همچنان میبینیم که نابوده، 

وقتی ما بهترین مهاجم نوک جهان رو در اختیار داشتیم چه اتفاقی افتاد  تیم پورتو و آژاکس ما رو حذف کردن، کامبک رویایی جلو اتلتیک و مادرید داشتیم تو همون فصل عملا اگر رونالدو نبود ما جلو اتلتیک مادرید حذف بودیم. از نظر من لینک شدن آلکری به رئال هم یک شو رسانه ای بیش نبود و این مدیران احمق ما بودن که تیمشون رو دو دستی فرستادن زیر دست این جلاد و نشستن نابودیش رو نگاه کردن. با خط حمله ای که رونالدو، مانژوکیچ، هیگوایین، دیبالا داگلاس کیزا رو داره و خط دفاعی که بوفون، کیلینی، بونوچی رو داره قطعا شما باید در جمع ۴ تیم برتر اروپا همیشه حاظر باشید. رئال مادرید رو بزاریم کنار مگه تیم های دیگه مثل بایرن، لیورپول، چلسی، چی داشتن که تو همین سالها قهرمان چمپ شدند.


  • saeed-nedved, حامد, eⁿzº و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#4925
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3795 ارسال
محمد جان ( tecra)
به نظر شما نمایش یوونتوس در زمین با همین بضاعتی که داره ارزشمند و قابل قبول هست یا خیر ؟
من اصلا به نتایج کاری ندارم ( که در نتایج هم دو فصل هست افتضاح بودیم )
به عنوان یک هوادار یوونتوس پس از نمایش این تیم در مستطیل سبز میشه سرمون رو بالا بگیریم و بگیم این تیم مورد علاقه ی منه ؟
چطور تیم دهم اسپانیا می‌تونه ۹۰ دقیقه ما رو توی قوطی کنه ولی ما نمی تونیم ۱۰ دقیقه جلوش فوتبال بازی کنیم ؟
یعنی پتانسیل یوونتوس از نظر بازیکن از تمام تیم‌هایی که جلوشون قرار گرفته و توی قوطی بوده کمتره ؟
مسئول فرم افتضاح یووه در زمین مسابقه چه کسی است ؟
  • saeed-nedved, حامد, Orphée و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#4926
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6487 ارسال
  • LocationRasht

@tecra

 

آلگری با علم به تموم اون مسائل اومد سرمربی یوونتوس شد. نمیشه تصور کرد که این شخص با 20 سال سابقۀ مربیگری ، ندونه که قمار پوگبا ممکنه جواب نده یا کیه زا با دوران نقاهت مصدومیتش دست و پنجه نرم نکنه!

 

اگه واقعاً باشگاه رو دوست داشت ، میتونست یه ساله ببنده و بگه من تیم رو مثلاً این فصل میرسونم سی ال و بعد میرم. ولی اینکارو نکرد و دلش خواست رکورد گرونترین مربی تاریخ یووه رو بزنه!

 

و مثه سری قبل حتی با وجود ترک تیم ، حقوقش رو تا آخرین یورو بگیره... همینی که با انواع خرید و فروش بازیکنی که ذکر کردی خودشو وفق میده ، نشونۀ خصلت بله قربان گوش هست ، چیزی که ایده آل مدیران یوونتوسه...


  • saeed-nedved, حامد, GioVanni Agnelli و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Ned : It's Done Your Grace , The Targaryens Are Gone ... i

 

Robert : Not All Of Them ! i

 

standing-jon-snow-game-of-thrones-m44shr


#4927
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

در اینکه آلگری مربی نیست شکی نیست ولی بیاید منطقی فکر کنیم،‌همین چند سال پیشش نبود که آلگری با یکی از بهترین مربی های یووه مقایسه میشد؟

 

کی آلگری رو استخدام کرد؟ کی این بازیکنان مصدوم و بی کیفیت رو به تیم اضافه کرد؟ ،‌درسته بعضیاشو آلگری تاثیر داشت مثل ده شیلیو،‌ولی در مجموع انگشت اصلیه اتهام به مدیران تیمه قطعا،‌کی باعث شد ورزشگاه یووه مثل ورزشگاه های انگلیس ساکت شه؟ کی این داستانایه کسر امتیاز رو آورد و تمرکز تیم رو نابود کرد؟‌ مدیران توچند سال اخیر تبدیل به بدترین مدیران تاریخ شدن

054821_23302274393-4926933927452100-6778


  • Orphée, eⁿzº, tecra و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#4928
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21379 ارسال
  • LocationDeutschland
- با مصاحبه ش رسما اعلام کرد که استعفا بده نیست و دنبال مفت خوریه،
آدم نجس تر از آلگری تو دنیا وجود داره ؟!
  • saeed-nedved, Orphée, mory و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

 

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪

 


#4929
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • ادمین
  • 6081 ارسال
  • LocationKhorram Abad
^
آره! کسی ک اخراجش نمیکنه...
  • GioVanni Agnelli, Orphée, mory و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...


#4930
Serie A

Serie A

    trequartista

  • اعضا
  • 1056 ارسال
  • LocationKurdistan

- با مصاحبه ش رسما اعلام کرد که استعفا بده نیست و دنبال مفت خوریه،
آدم نجس تر از آلگری تو دنیا وجود داره ؟!

آره به نظرم آنیلی بود که پای این نجس به یووتوس باز کرد ،اونم با قراردادی که دستکمی از ترکمانچای نداشت...از حواشی پروژه سوپرلیگ  تا درگیری و تقابل با یوفا و چفرین ، زمزمه کسر امتیاز تا آخرین روزهای لیگ ، تخلفات پشت پرده و اتهامات حساب سازی برای افزایش سود سرمایه و اشتباهات سریالی دیگه بخاطر شخص آنیلیه. البته (برخلاف الگری) آنیلی از سمتش استعفا کرد و دیگه به کسی پاسخگو نیست و دست همه رو تو پوست گردو گذاشته و نوک تیز پیکان انتقادات هم صرفا به سمت الگری و مدیریت جدید باشگاه هستش


  • GioVanni Agnelli, Orphée, mory و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#4931
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6487 ارسال
  • LocationRasht

لوکا مارکتی تو اسکای امشب گفت تنها حق وِتویی که آلگری در صورت اومدن جونتولی میخواد ، در زمینۀ پروژۀ جوانان هست (احتمالاً بیشتر منظور نکست جنه) و ادامه داده که او نمیخواد سیاستهای تیمهای جوانان تغییر کنن چون نتایج خارق العاده ای رو بروز دادن... همچنین گفته این باور اشتباهه که آلگری با جونتولی مخالف هست!


  • saeed-nedved, حامد, GioVanni Agnelli و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Ned : It's Done Your Grace , The Targaryens Are Gone ... i

 

Robert : Not All Of Them ! i

 

standing-jon-snow-game-of-thrones-m44shr


#4932
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3458 ارسال
خب اینجور که داره پیش میره این مردک مفت خور آشغال سال دیگه هم قراره باشه و همچنان روی اعصاب ما رژه بره!!
  • GioVanni Agnelli, Orphée, mory و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#4933
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3458 ارسال
4 تا از امپولی خورده میگه داریم پیشرفت میکنیم!!
مردک دوزاری بی سر و پا
  • GioVanni Agnelli, Orphée, mory و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#4934
Serie A

Serie A

    trequartista

  • اعضا
  • 1056 ارسال
  • LocationKurdistan

جیووانی گواردالا ( اسکای) گفته حتی 1%  امکان برکناری الگری وجود نداره و مدیریت یوونتوس به این مربی اعتماد کامل دارند :fp:
/یوونتوس تنها باشگاه دنیاست که قدرت سرمربی از مدیریت باشگاه بیشتره!

 


  • saeed-nedved, GioVanni Agnelli, Orphée و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#4935
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21379 ارسال
  • LocationDeutschland
- یعنی این بی شرف رسما هیچی رو گردن نمیگیره، هیچی !
بعد یه جوری صحبت میکنه که انگار همین دیروز تیم رو تحویل گرفته،

منتظر مصاحبه های کیه لینی، الکس و امثالهم هستم تا ببان و اراجیف ببافن، تورو خدا نگاه کن اسطوره های ما رو !
  • saeed-nedved, Orphée, mory و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

 

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪

 


#4936
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6487 ارسال
  • LocationRasht

جالبه که این تصویر و کلیپ معروف هم 1 سال 9 ماه پیش ، مقابل همین باشگاه امپولی اتفاق اُفتاده! ؛ کیه لینی رو به آلگری : این یک "تیم" نیست...

 

fwwglnqxsaeezjx1_czef.jpg

 

واقعاً تو این 2 سال چه پیشرفت تاکتیکی ، فیزیکی ، روحی یا فنی ـی یوونتوس کرده؟

 

راستی میگن اون اطلاعات (بازگشت عظیم به یوونتوس) رو خود آلگری به اسکای درز داده و واسه همین اسکای اینقدر هیجانزده بوده برای پخشش!


  • saeed-nedved, GioVanni Agnelli, mory و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Ned : It's Done Your Grace , The Targaryens Are Gone ... i

 

Robert : Not All Of Them ! i

 

standing-jon-snow-game-of-thrones-m44shr


#4937
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6487 ارسال
  • LocationRasht

توتواسپورت : « بنظر میرسه که دیدگاه جان الکان در مورد آلگری تغییر کرده. احتمال توافقی مبنی بر فسخ قرارداد رو نمیشه از نظر دور داشت.... »

 

P.S : فسخ که عالیه ، اینطوری راه برای استخدام گُنده تر از تودور هم فراهم میشه. حتی میشه با پیشنهادی که به ده زربی رسیده (حقوق 6-7 میلیونی) برابری کرد...


  • saeed-nedved, GioVanni Agnelli, mory و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Ned : It's Done Your Grace , The Targaryens Are Gone ... i

 

Robert : Not All Of Them ! i

 

standing-jon-snow-game-of-thrones-m44shr


#4938
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21379 ارسال
  • LocationDeutschland
- خب، رسما سهمیه لیگ قهرمانان هم پرید. همین امشب هم دیره که اخراجش کنند،
برای بازی آخر اگه یک تیکه عن هم روی نیمکت باشه از این بی شرف تاثیرش بیشتره.
  • saeed-nedved, Orphée, mory و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

 

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪

 


#4939
phantomz

phantomz

    عضو جدید

  • اعضا
  • 46 ارسال
الگری اگر اندازه یک جو شرف , مردانگی یا حس مسئولیت داشته باشه خودش باید بعد از این بازی افتضاح استعفا بده و بره
مدیریت تیم که بی خیاله و دایورت کرده به ... حداقل خودش مثل یک مرد گندکاریشو قبول کنه و از باشگاه بره .
هوادارها هم که بی خیال . سال 2008 که هنوز یووه جون نگرفته بود صندلی های ورزشگاه رو آتش زدن به نشانه اعتراض ولی الان بی بخار نشستن و نگاه میکنن
  • saeed-nedved, GioVanni Agnelli, Orphée و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#4940
Serie A

Serie A

    trequartista

  • اعضا
  • 1056 ارسال
  • LocationKurdistan

index_42gw.jpg

 

ماموریت الگری تبدیل یووه ازبرترین تیم ایتالیا به یک باشگاه متوسط ایتالیایی و آغازی بر پایان باشگاه بود و متاسفانه به اهدافش رسید..
الگری دشمن بازیکنهای ستاره است و نحوه تعامل با ستاره ها رو بلد نیست
به نظرم خروج احتمالی بازیکنهای منتقد الگری از یوونتوس ( دی ماریا ، ولاهوویچ و پاردس ) نشونه خوبی نیست! و اصلا بعید نیست بخاطر دستور مستقیم الگری و حمایت قاطع این باشگاه از این مربی باشه
دی ماریا گفته بود خودش و خونواده اش از زندگی تو شهر تورین راضی هستن و خبرها حاکی از تمدید قراردادش بود
یا درگیری یکی دو ماه قبل پاردس با الگری و نیمکت نشین شدن دائمی این بازیکن ..یا خروج ولاهوویچ از ترکیب اصلی و احتمال ترانسفر این بازیکن به بایرن یا باشگاههای انگلیسی

 


  • saeed-nedved, GioVanni Agnelli, Orphée و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی