بین دو نیمه داشتم فروم و چندتا سایت دیگه رو میخوندم که یهو متوجه شدم ساعت 12:25 دیقه شده و سریع خودمو رسوندم به تلویزیون و تقریبا ده دیقه بعدش گل خوردیم
با داداشم داشتیم نگاه میکردیم که مزدک میرزایی گفت بارسا یکی خورده (البته قبل گل خوردن خودمون بود)
گلو که خوردیم دیگه وایسادیم نگاه بازی بارسا :sad1:
اون چیزی که من از اون بازی و همین چند دیقه این بازی فهمیدم مشکل ما در نقطه قوت ما بود
نه دفاعمون اون دفاع همیشه استوار و صخره ای بود
نه هافبکامون اون طراوت لازم رو داشتن
کاری که بایرن مونیخ انجام داد رو باید تحسین کرد
پرس شدید دفاع یووه
اگه به تمام بازیهای تیممون نگاه کنیم متوجه میشیم بازیسازی ما از خط دفاع شروع میشه
چه وقتی رو زمین کار میکنیم و با پاسهای کوتاه توپ رو به پیرلو میرسونیم چه وقتی با پاسهای بلند پشت دفاع حریف کار میکنیم این خط دفاعیمونه که شروع حرکت تیمی رو به عهده داره و وقتی با این پرس شدید از کار بیفته عملا ما نمیتونیم خط هافبکمون رو درست تغذیه کنیم
یه مثال والیبالی بزنم
اگه ما دفاعمون رو به دریافت کننده سرویس تشبیه کنیم خب هافبکمون هم همون نقش پاسوره و دریافت تو والیبال اگه درست رو دست پاسور نباشه اون موقع یا کسی که پاسور نیست باید پاس رو تور رو بده یا پاسور بد پاس بده و فقط از حمله ها و آبشارهای قدرتی استفاده کنه که مطمئنن این کار رو حریف پیش بینی خواهد کرد
حالا وقتی ما نتونیم توپ رو درست به پیرلو برسونیم تنها راه نجات تیم میشه همون نقطه ضعف یووه
نداشتن مهاجم های کار آمد
پس خیلی ساده میشه نتیجه گرفت بایرن با بستن خط دفاع ما تونست رهبری رو از پیرلو بگیره و عملا به اون چیزی که دلش میخواست برسه یعنی پاسهای غیر تخصصی برای مهاجمینی که به سادگی دفاع بایرن جلوشون قد علم میکنه
از این هم که بگذریم و فرض رو بر این بگیریم که دفاع تونست توپ رو بطور صحیح به پیرلو برسونه
کدوم پیرلو؟(همون پیرلویی که دوست ماست
![:Facepalm:](http://bianconeri.ir/ipb/public/style_emoticons/default/Facepalm.png)
پیرلو تو این دو بازی بیشتر از همه بازیکنامون یارگیری میشد چون مهندس تیم بود
خب وقتی ما توپ رو در مصافهای تک به دو یا بیشتر به پیرلو برسونیم خیلی واضحه که بازنده این نبردها هستیم
چون پیرلو واسه بازیسازی به فضا نیاز داره و عملا فضایی در اختیارش نیست
بازم هست ولی حسش نیست
![:20:](http://bianconeri.ir/ipb/public/style_emoticons/default/20.gif)